Trojička #7949+7950+7956.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

dupe23.5.2019 12:44 #30 Re:
Reakcia na #29 od Ma178rek:
No mala by to byt oblast, cca ohranicena ulicami:
Vajanskeho nabr, 29.8./Kollarovo nam., Staromestska.
Takze tram vjazdy su cca: Nam. L. Stura, Safko, Americke nam., tunel/Kapucinska.

Je to pekne vidiet na scheme, kde sa stale opakuje navest 30: https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2073/Mestske-drahy-20190402
Ma178rek23.5.2019 1:10 #29 Re:
Reakcia na #27 od dupe:
vieš mi povedať odkiaľ začína 30ka?
resp všetky vstupné body 🙂
Viko22.5.2019 19:42 #28 Re:
Reakcia na #27 od dupe:
Aký to má vôbec prínos mimo pešej zóny?
dupe22.5.2019 19:13 #27 Re:
Reakcia na #26 od Ma178rek:
Elektricky maju podobne ako auta v centre zonu 30.
https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2073/Mestske-drahy-20190402
Ma178rek22.5.2019 17:36 #26 Re:
Reakcia na #23 od dupe:
nemal som nikdy pocit že by od Kamenného námestia smer na Mariánsku šli 30kou, ale tak možno blbá otázka nezabudli zvesiť pred rekonštrukciou? 🙂
anbis22.5.2019 15:56 #25 Re:
Reakcia na #24 od anbis:
Podľa fotiek z 2017 je tam ozaj 25 km/h od začiatku, takže sa ospravedlňujem. Ale potom je chyba v mape mestských dráh - obmedzení rýchlosti na ET - kde tento oblúk nemá byť uvedený (predtým som pozeral iba tam a nie na fotky) 🙂
anbis22.5.2019 15:48 #24 Re:
Reakcia na #23 od dupe:
+S499.1023
Že je v centre 30ka viem (a vidím aj nasledujúcu návesť) a tiež nechcem, aby trať išla rovno do vrátnice k policajtom 😃 Ale nebola tam po obnove trate riadna 30ka? Mne je jasné, že rozdiel teraz nie je cítiť. Ale prečo sa vôbec rýchlosť znižovala, necelé 2 roky po oprave... o ďalšie 2 roky tam bude 15?
dupe22.5.2019 12:36 #23 Re:
Reakcia na #21 od anbis:
Je to drasticke znizenie rychlosti z 30 kmh v centre
S499.102322.5.2019 12:22 #22 Re:
Reakcia na #21 od anbis:
Tá zavesená 25-ka je oblúk, alebo by si chcel, aby trať pokračovala rovno do vrátnice u policajtov?
anbis22.5.2019 12:17 #21 Re:
Tá zavesená 25ka je ďalšie dielo vysokej technickej kvality a úrovne? 🙂
DRRD14.5.2019 17:36 #20 Re:
Ano o jednom voze, údaj o prúde pántografu je myslený tiež jeden.
T6 má 260A na jeden podvozok , v súprave 2xT6 je x4 ,plus ostatná spotreba ako je kúrenie, SM ...to sa zmestí na jeden zberač, preto pri 3xT6 dva zberače.
S499.102314.5.2019 16:59 #19 Re:
Reakcia na #17 od DRRD:
To ale hovoríš o jednom voze.
S499.102314.5.2019 16:58 #18 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
Pri rozjazde súpravy 2x T3 klasik je odber 2x 480 A a myslím, že u pulznej to bude ešte viac.
DRRD14.5.2019 15:24 #17 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
500-700A, to strielaš dosť nepresne. 700A v žiadnom prípade! 750 A je vypínacia hodnota prúdového istenia MR .To je tak, ak sa používajú tzv impregnované uhlíkové lišty môže sa isť do 1500A,ak neimpregnované tak 1000A /10%
Andy14.5.2019 15:17 #16 Re:
Reakcia na #13 od johnnyjanko:
Je to skúšobná premávka do konca školského roka, potom sa vyhodnotí a uvidí sa, čo ďalej.
david114.5.2019 15:14 #15 Re:
Reakcia na #13 od johnnyjanko:
Jasne , že je to málo.Teraz ide hlavne o testy.
Nemáme voľné vozy , aby sa mohli pospájať do trojičiek a urobiť také tri - štyri súpravy. Chýbali by na ostatných linkách.
Voľné sú akurát dožívajúce kačice s malou kapacitou . Tie by museli pendlovať v 4 min. int.
To však na Jeseň upchávalo nevhodne postavený Blumentál. No a ani vodičov nie je nazvyš.

Je na čase vypísať súťaž na nové električky nielen pre Petržalku s dĺžkou 45-60m.
lumbert14.5.2019 15:05 #14 Re:
Len tak od veci, veď to som ja. 😂
johnnyjanko14.5.2019 14:54 #13 Re:
Chápem to správne, že takáto trojvozňová súprava je zatiaľ len jedna? Chystá sa ich aj viac?

Predsa len, ak zámerom je pobrať balíky cestujúcich, ktorí vystúpili z vlakov na Vinohradoch, tak taký balík tam môže vzniknúť znovu aj predtým, ako sa trojička stihne otočiť cez mesto zase naspäť...
david114.5.2019 13:44 #12 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
Keby bol ten rozbeh do 500A tak hej. No načo ísť na hranu.
Valec14.5.2019 13:34 #11 Re:
Reakcia na #8 od fanatikmhd:
Čisto pre šoto by to malo fungovať. Avšak vzdialenosť by bola taká, že by sa mohlo nájsť miesto (z hlavy ma nenapadá, ale niektoré sú dosť natesno), kde by si si 3. vozom podhodil výhybku (lebo prvým si ju už odblokuješ).