Trojička #7949+7950+7956.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

DRRD14.5.2019 17:36 #20 Re:
Ano o jednom voze, údaj o prúde pántografu je myslený tiež jeden.
T6 má 260A na jeden podvozok , v súprave 2xT6 je x4 ,plus ostatná spotreba ako je kúrenie, SM ...to sa zmestí na jeden zberač, preto pri 3xT6 dva zberače.
S499.102314.5.2019 16:59 #19 Re:
Reakcia na #17 od DRRD:
To ale hovoríš o jednom voze.
S499.102314.5.2019 16:58 #18 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
Pri rozjazde súpravy 2x T3 klasik je odber 2x 480 A a myslím, že u pulznej to bude ešte viac.
DRRD14.5.2019 15:24 #17 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
500-700A, to strielaš dosť nepresne. 700A v žiadnom prípade! 750 A je vypínacia hodnota prúdového istenia MR .To je tak, ak sa používajú tzv impregnované uhlíkové lišty môže sa isť do 1500A,ak neimpregnované tak 1000A /10%
Andy14.5.2019 15:17 #16 Re:
Reakcia na #13 od johnnyjanko:
Je to skúšobná premávka do konca školského roka, potom sa vyhodnotí a uvidí sa, čo ďalej.
david114.5.2019 15:14 #15 Re:
Reakcia na #13 od johnnyjanko:
Jasne , že je to málo.Teraz ide hlavne o testy.
Nemáme voľné vozy , aby sa mohli pospájať do trojičiek a urobiť také tri - štyri súpravy. Chýbali by na ostatných linkách.
Voľné sú akurát dožívajúce kačice s malou kapacitou . Tie by museli pendlovať v 4 min. int.
To však na Jeseň upchávalo nevhodne postavený Blumentál. No a ani vodičov nie je nazvyš.

Je na čase vypísať súťaž na nové električky nielen pre Petržalku s dĺžkou 45-60m.
lumbert14.5.2019 15:05 #14 Re:
Len tak od veci, veď to som ja. 😂
johnnyjanko14.5.2019 14:54 #13 Re:
Chápem to správne, že takáto trojvozňová súprava je zatiaľ len jedna? Chystá sa ich aj viac?

Predsa len, ak zámerom je pobrať balíky cestujúcich, ktorí vystúpili z vlakov na Vinohradoch, tak taký balík tam môže vzniknúť znovu aj predtým, ako sa trojička stihne otočiť cez mesto zase naspäť...
david114.5.2019 13:44 #12 Re:
Reakcia na #9 od Valec:
Keby bol ten rozbeh do 500A tak hej. No načo ísť na hranu.
Valec14.5.2019 13:34 #11 Re:
Reakcia na #8 od fanatikmhd:
Čisto pre šoto by to malo fungovať. Avšak vzdialenosť by bola taká, že by sa mohlo nájsť miesto (z hlavy ma nenapadá, ale niektoré sú dosť natesno), kde by si si 3. vozom podhodil výhybku (lebo prvým si ju už odblokuješ).
Valec14.5.2019 13:31 #10 Re:
Reakcia na #6 od si:
Na voze si vieš nastaviť, či má mať 600V elektrické spojenie zapnuté v prednom alebo zadnom spriahadle. Možnosť v oboch (pre stredný voz) tam nie je.
Valec14.5.2019 13:30 #9 Re:
Reakcia na #7 od DRRD:
Pri rozbehu súpravy 2xT je odber 500 - 700 A, takže 1500A by pre trojičku stačilo. Či sa mýlim?
fanatikmhd14.5.2019 8:11 #8 Re:
Len tak pre šoto, technicky je možné (prepojenie vozov) ísť na 1+3? napr pri poruche druhého ptg...
DRRD14.5.2019 5:25 #7 Re:
1 pantograf max. 1500A,
preto je potrebná aká koľvek kombinácia dvoch zberačov.
si13.5.2019 23:28 #6 Re:
Reakcia na #5 od HorstFuxxx:
pokial by to bol len problem konektorov v spriahlach, tak by sa to (asi) dalo riesit tym zeby mal zberac hore len vozen stredny, tam by sa tie prudy suctovali akurat na zberaci (ale to zrejme tiez nie je uplne ziaduce....)
HorstFuxxx13.5.2019 22:57 #5 Re:
Je to jak říká david1, jízda na jeden sběrač není možná kvůli konektorům v poloautomatických spřáhlech, už by to byl prostě velkej záhul 😁

V Praze, když se dělala zátěžová zkouška Barrandovské trati, jezdily tam také soupravy 3x T6 a vždy na první a druhý sběrač.
mku8113.5.2019 12:34 #4 Re:
dakujem obom
david113.5.2019 12:19 #3 Re:
Jeden by to už neutiahol podla mňa.
A asi je už voľba vodiča či pôjde na prvé dva alebo druhý a tretí..

Tá dvojkolová služba je strašne krátka robí to vôbec bežný vodič alebo iba záloha z Krasňan?
fanatikmhd13.5.2019 12:16 #2 Re:
Jazdí sa na zadný zberač (a ksa dá). Keďže nenapojíš 3 vozne z jedného zberača, jazdíš na 2 zberače....no a logicky keď nechceš mať hluk vpredu a jazdíš na "zadný" tak máš hore 2 a 3 zberač...
mku8113.5.2019 10:25 #1 Re:
mohol by, prosim, niekto zo znalcov vysvetlit, preco ide na 2 zberace a preco prave na 2. a 3.?