Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E na obratisku, ktorým prechádzajú 4 linky.
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.102321.4.2017 9:34 #2 Re:
Reakcia na #1 od S499.1023:
Tu som našiel nejaké linky na vtedajšiu západonemeckú tlač: http://www.abload.de/img/lastscancy86.jpg
http://www.abload.de/img/lastscan23a51.jpg
Celé je to z prastarej diskusie na nemeckom Strassenbahnfóre:
https://www.strassenbahnforum.de/viewtopic.php?f=4&t=1094&sid=76a87772c5a1916651fe37c95f9757db
S499.102320.4.2017 9:31  +1#1 Re:
Würzburg - moje obľúbené mesto v Nemecku - nielen z pohľadu MHD ale celkove. O GT-E by sa patrilo dodať, že sa jednalo o vôbec prvé sériové moderné nízkopodlažné električky v Nemecku (prototypy GT6N pre Brémy/Mníchov boli síce sk┼r ale do prevádzky sa dostali neskôr) a držia pravdepodobne svetový rekord v malosti podielu NP časti - ten je len 7% (len pri prostredných dverách a nie cez celú šírku vozidla). Na rozdiel od iných koncepcií sa tu jedná o vozidlo s otočnými podvozkami a 100% adhéziou.
Inou zaujímavosťou Würzburgu je, že tu už miesto týchto GT-E už bola na spadnutier dodávka KT4 z ČKD, keďže nemeckí výrobcovia sa nemali k tomu, dodať vozidlo na 1000 mm rozchod so 100% adhéziou. Nebezpečenstvo preniknutia ostblockového vozidla na západný trh bolo zažehnané aktivitou firmy LHB a tiež prehliadkou kvality remeselného prevedenia vozdidiel KT4 v DDR.