Zavrieť

#7420, 7528, linka 5, Rača, obratisko Komisárky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové jednosmerné električky Škoda 29T ForCity Plus (20.7.2016) (22/22)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Rača; obratisko Komisárky
Dátum: 12.3.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7528
Škoda 29T ForCity Plus #7420
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Nové jednosmerné električky Škoda 29T ForCity Plus (20.7.2016)
Linka: 5
Autor: osa
Počet zobrazení: 6511

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Miro

24.7.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: nacar #22:
Aha, to som si neuvedomil, že u vysokopodlažných električiek to (takmer) všetko bolo pod podlahou ? Tak preto mohli mať T3 a K2 takú krásne rovnú strechu, max. na nej bola klimatizácia u rekonštruovaných ?
Odpovedať

nacar

24.7.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #21:
Nikto nič neodkukal, taký je trend a požiadavka - nízkopodlažné vozidlá. Ak by bola všetka tá výzbroj pod podlahou, naďalej by sme do električky liezli pomaly ako na rebriniak.
Odpovedať

Miro

24.7.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: nacar #20:
A ja že odkiaľ škodováci tú módu odkukali ?
Iste, základmi žiadneho mesta by nepohlo ani to, keby električky jazdili bez krytov podvozkov, to je tiež len o vzhľade.
Odpovedať

nacar

24.7.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Takto vyzerá zhora viedenská ULFka a Viedeň aj napriek tomu stále pevne stojí na svojich základoch...
https://de.wikipedia.org/wiki/Ultra_Low_Floor#/media/File:ULF_Dachausruestung.jpg
Odpovedať

Miro

22.7.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #18:
?
Odpovedať

S499.1023

22.7.2016
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #17:
Ja napríklad hodnotím pozitívne, keď je babe vidieť pod sukňu ale estetické kvality tohto zážitku by som so sledovaním strechy električky neporovnával.
Odpovedať

Miro

22.7.2016
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Tak tak, sliediči a estéti nemajú čo pindať, keď sa to tak robí na celom svete a môžu len s nostalgiou spomínať na estetickú karosériu T3.

Nechcel som vyvolať vášnivú debatu, len prezentovať svoj názor, že mi to pripadá, ako keď je babe vidieť pod sukňu. Nikomu to neublíži, ale je to neestetické.
Tej babe je pod sukňu vidieť tiež len v určitých situáciách, napr. keď ide predo mnou po schodoch. Takže je to OK, robí sa to tak na celom svete.
Odpovedať

S499.1023

22.7.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #15:
Že by na celom svete kašlali na sliedičov?
Odpovedať

Rubber38

21.7.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Robí sa to tak len preto, že "súčasný stav" skutočne nevadí takmer nikomu, okrem sliedičov z 12. poschodia bytoviek popri trati. Čo ale neznamená, že je to technologický problém, len sa na to proste dá kus ušetriť a takmer nikomu to nevadí, to je celé
Odpovedať

Rubber38

21.7.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #11:
Tie kryty nie sú spojené s harmonikou, je tam dosť miesta, vidno to koniec koncov i tu na fotke
Odpovedať

S499.1023

21.7.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #11:
Rínami.
Odpovedať

S499.1023

21.7.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #10:
Keď sa to na celom svete robí takto, tak to ASI nejaký dôvod má.
Odpovedať

trolejbus6207

21.7.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
jedna amatérska otázka - ako z tej "vane" odteká dažďová voda? popri harmonike v kĺboch alebo do voza ako pri prvej sérii 30Tr? ?
Odpovedať

Rubber38

21.7.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Zrovna od teba som nečakal prístup hodný tradičného pracovníka Ústredných dielní DPB v štýle "dalo by sa to, ale museli by sme to pri údržbe otvoriť, čo by nám zabralo snáď aj 5 sekúnd."

Navyše, tú krytinu by nebol problém urobiť tak, aby nespôsobovala výraznejšie obmedzenia v chladení (naopak, mohla by vytvárať nárazové prúdenie vzduchu a la stropné vetráky
Odpovedať

S499.1023

21.7.2016
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #8:
Ale ide, len niektorí autori mi robia problém. Myslíš, že cez perforovanú krytinu prúdi vzduch rovnako ako cez žiadnu? A pri každej údržbe trakčnej výzbroje by si dával perforovanú krytinu dole? Ale vidieť, že tá MHD nie je až taká hrozná, keď majú šotouši čas riešiť takéto p#čoviny.
Odpovedať

piggee

21.7.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Pocuj hujere. Pisal som snad, ze to ma byt nejako najspravnejsie riesenie? Nie. Iba, ze ak by niekto naozaj toto moc pozadoval, tak riesenie sa urcite da najst. Ale u teba sme si uz zvykli, ze citanie s porozumenim ti nejako moc nejde...
Odpovedať

S499.1023

21.7.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #5:
Áno, všetci výrobcovia sú debili a nedali si od piggeeho poradiť. Videl si napr. solingenské trolejbusy z 80. rokov?
Odpovedať

Solider

20.7.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #4:
Koľko percent času hľadíš na električku takto zvrchu? Ako cestujúci nula a ako náhodný okoloidúci na ulici taktiež nula. Naboku sú ešte tie dekle, aby si to zospodu nevidel.
Odpovedať

piggee

20.7.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Tak zase keby si moc chcel, vies tam dat aj perforovanu krytinu ?
Odpovedať

Miro

20.7.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Všetko chápem, ale aj tak to vyzerá hrozne neesteticky. Nemohla tam byť aspoň nejaká mriežka?
Odpovedať