Zavrieť

Zastávka Jungmannova po dokončení

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električka v detailoch od Štúrovej po Jungmannovu (16.12.2015) (12/63)
Stiahnuť materiál
Zastávka Jungmannova po dokončení.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta, zastávka Jungmannova
Dátum: 16.12.2015
Vozidlo:
Galéria: Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Petržalská električka v detailoch od Štúrovej po Jungmannovu (16.12.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 12052

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Solider

17.12.2015
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #20:
V ideálnej spoločnosti by to tak bolo. Nepamätáme si, kam až siahala dispozícia projektanta v prípade Zmeny stavby pred dokončením na Šafku? Ako nakreslili prístrešky na Štefanovičovej a Imricha Karvaša? Ako naposledy mudrovali na diskusii k rekonštrukcii ružinovskej radiály?
Odpovedať

richardhudec

17.12.2015
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Miro #21:
Keby sa dožadovali, ja by som im otvoril a pokojne keby mala električka kneeling aj ich vyklopil po tom briežku dole 😃
Odpovedať

Miro

17.12.2015
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #19:
Potom by tam ale na veky vekov mohli jazdiť už len obojsmerné električky, aj keby bolo na konci obratisko. A možno by cestujúci ťažko chápali, že majú vystupovať na ľavej strane a dožadovali by sa otvorenia pravých dverí.
Odpovedať

ufo

17.12.2015
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
Ja som myslel, že projektant len naprojektuje to, čo si obstarávateľ zadá.
Odpovedať

pharel

17.12.2015
#19 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Mali urobit take stredove nastupiste ako ma metro a eliny po oboch stranach 🙂
Odpovedať

Solider

17.12.2015
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
Myslím jedno nástupište s výstupišťom pre každú linku.
Odpovedať

Solider

17.12.2015
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #16:
Áno, bolo by to lepšie, ale už som tu minule naznačoval, že projektant nemá šajnu o tom, ako by to bolo ideálne, tak sa to urobilo po bratislavsky. Ideálne by to bolo tak, že by stačilo jedno nástupište, ktoré by bolo zároveň aj výstupište a vodič by menil kabínu priamo v zastávke. Ale ktorý to je paragraf? Nikdy sa to tak nerobilo?
Odpovedať

Rubber38

17.12.2015
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #15:
Ale keby sa namiesto súčasného riešenia postavilo "x-ko" medzi konečnou a kusými koľajami, nebolo by to hneď, pre prípad dvojnikového variantu, jednoduchšie (viď diskusiu pod inou fotkou)?
Odpovedať

Solider

16.12.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #9:
Na to, na čo koľajové spojky obvykle slúžia.
Odpovedať

Ike

16.12.2015
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #12:
To je pekné, ale ako tu už bolo povedané - označník je iba na jednej strane ?
Odpovedať

Peto3700

16.12.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Prečo sa už nerobia majáky so svetlom/odrazkou?
Odpovedať

Adam3

16.12.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #9:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/15016/Zmeny-elektrickovych-liniek-po-otvoreni-Sturovej-ulice?dfpi=212#212
Odpovedať

Ike

16.12.2015
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #9:
Na predbiehanie električiek ?
Odpovedať

tr3mp

16.12.2015
#10 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: MatejBA #6:
Pevne verím, že pri predĺžení bude táto zastávka presunutá až za Rusovskú cestu.
Odpovedať

lostrail

16.12.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Uz davnejsie ma zaujala ta kolajova spojka v priestore pred zastavkou, ale nedozvedel som sa, na co presne ma sluzit.
Odpovedať

7ross7

16.12.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #3:
Nemôže, nad displejom už je nalepený názov zastávky Jungmanova. ?
Odpovedať

Mates

16.12.2015
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Ja nie som odbornik ale ako su postavane tie kolaje tak vystupna zastavka moze sluzit aj ako nastupna, aspon teda ja to tak vidím. A cedula je tam asi hlavne pre to aby v buducnosti až to budú predlžovať nemuseli robiť cedulu navyše.
Odpovedať

MatejBA

16.12.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A co je na tom zle? Vsak predsa ta trat sa ma casom predlzovať + ma sluzit na prestupy 🙂
Odpovedať

kecho

16.12.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Takže an konečnú dali automat na lístky, ale prístrešky nie... ?
Odpovedať

Petto

16.12.2015
#4 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 7ross7 #2:
a pri popise "83 Pri krizi 1 min" nech je aj poznamka RUN FAST ?
Odpovedať