Zavrieť

Nová koľajová križovatka zakonzervuje nevhodné vedenie trate na dlhé roky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Električková trať na Hlavnú stanicu dostáva (staro)novú tvár (17.8.2015) (5/20)
Stiahnuť materiál
Nová koľajová križovatka zakonzervuje nevhodné vedenie trate na dlhé roky. O zachovaní predimenzovanej podoby križovatky s lámanými oblúkmi rozhodli inžinieri na magistráte, v dopravnom podniku a u projektanta. Stavebná fakulta STU ročne produkuje stovky stavebných inžinierov, z ktorých časť je podpísaná na asfalte pod križovatkou.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul., Ul. Imricha Karvaša
Dátum: 10.8.2015
Vozidlo:
Galéria: Koľajové trate › Trate v CMO
Električková trať na Hlavnú stanicu dostáva (staro)novú tvár (17.8.2015)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 3826

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
matus7532

matus7532

21.8.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak zrovna ľudia podpísaný na vozovke by to navrhli ešte horšie, kedže je to odbor Technické zariadenia budov - zdravotechnika (vodovod, kanalizácia v budovách).
Čo viem tak Dopravné stavby sú jedným z najslabších odborov na SvF a počet absolventov je do 20 aj keď v najbližších rokoch to bude číslo na zrátané na prstoch rúk.
Odpovedať
horizon286

horizon286

19.8.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #11:
Ako ja viem že opravujú len aby dočerpali eurofondy, ale zase zatrávňujú, zastávky sa prerábajú na bezbariérové a spoločné s autobusmi a hlavne ten stavebný ruch je na úplne inej úrovni. A hlavne za 7 týždňov dokázali na 2,5 km dlhom úseku na Evropskej kompletne odstániť betónové panely, upraviť zastávky, zatrávniť trať a spustiť pôvodnú prevádzku.
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

19.8.2015
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: horizon286 #10:
Pekný kontrast. Tragikomické.
Odpovedať
horizon286

horizon286

19.8.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Len také nazretie k susedom: http://praha.idnes.cz/dalsi-tramvajova-vyluka-v-praze-dnh-/praha-zpravy.aspx?c=A150819_091336_praha-zpravy_bur
Odpovedať
roberto77

roberto77

18.8.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Vdaka za vysvetlenie.
Odpovedať
lostrail

lostrail

18.8.2015
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Nuz, roberto, chod sa previezt niekde, kde su pekne obluky od vyhybky az po vyhybku, elektricka nimi moze prejst pokojne aj 50tkou (tu by sa dala uhrat taka 30tka, keby chceli), nic nehuci, nepiska, nebuchoce ako keby sa uz-uz mala vykolajit. Samozrejme hovorim o zahranici, aspon zatial. Cez toto sa zas pojde 5-10 km/h.

Tretia kolaj zabera miesto, kde by napr. v smere od HL.ST. mohla byt zastavka STU aj v opacnom smere, cim by sa zjednodusilo vedenie liniek a aj pochopenie cestujucich... Ked vidim to zalomenie odbocky or Radlinskeho, uz sa tesim na tie supy...
Odpovedať
roberto77

roberto77

17.8.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
a preco je to vlastne zle?
Odpovedať
Ámos

Ámos

17.8.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
ide to metodou najmensieho odporu. Na co pohnut hlavou, urobime to tak ako je to roky.
Odpovedať
Solider

Solider

17.8.2015
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #4:
A ako sa to vylučuje? Magistrát nemá zamestnaných odborníkov na koľajové trate, tak využívajú odborný personálny substrát dopravcu. Spolu niečo vyhútajú a následne to dajú spracovať projektantovi, ktorý väčšinou kreslí to, na čo je roky zvyknutý.

A toto je práve vysledok roboty tohto triumvirátu.
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

17.8.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Si prečítaj popis k fotke:

"O zachovaní predimenzovanej podoby križovatky s lámanými oblúkmi rozhodli inžinieri na magistráte, v dopravnom podniku a u projektanta."

Odpovedať
Solider

Solider

17.8.2015
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ibiza #2:
Lebo DPB trate nevlastní, iba ich spravuje. A nemá ani pečiatku.
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

17.8.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #1:
Prečo nemenuješ aj zodpovedných ľudí z DPB?
Inak súhlasím s popisom k tejto fotografii.?
Odpovedať
Solider

Solider

17.8.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Schlosserovský realizmus v praxi. Toto je ktoré dielko v poradí? Po Trenčianskej, Blumentáli, Dúbravke a Štúrovej už piaty prúser? A hádam nadlho posledný.
Odpovedať