Zavrieť

Typický obrázok zo začiatku prevádzky predĺženej linky 210 - odstavený trolejbus po neúspešnom pokuse o zmenu zdroja elektrickej energie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. "Obojživelné" trolejbusy Škoda 30 TrDG (22.6.2015) (4/10)
Stiahnuť materiál
Typický obrázok zo začiatku prevádzky predĺženej linky 210 - odstavený trolejbus po neúspešnom pokuse o zmenu zdroja elektrickej energie.
Príspevok:
Lokalita: Karadžičova ul.
Dátum: 17.6.2015
Vozidlo: Škoda 30 Tr SOR #6106
Galéria: Škoda 30 Tr SOR
"Obojživelné" trolejbusy Škoda 30 TrDG (22.6.2015)
Linka: 210
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2649

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Petto

23.6.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #7:
Jasne ze moze.Ak nema aj dalsiu poruchu ?
Odpovedať

TomJ

23.6.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #6:
A to keď sa mu nepodarí nahodiť agregát, nemôže dať ručne hore palice a pokračovať na elektrinu apoň po ASMN?
Odpovedať

Petto

22.6.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #5:
Moze byt. Aj 25tr zapinali oba motory uz pred Janotkou aby sa ten motor spamatal. Aj ked to testovali na L32 a on zapol az zastavkou SUCHY MLYN a hned zhodil palice,tak sme sa aj tak dopadli a cakalo sa na dalsi TUDOM.
Odpovedať

MatejBA

22.6.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #4:
Neni problem v tom, ze nahadzuju agregat neskoro a nestihne sa rozbehnut? (tak ako museli 25Tr nahadzovat agregat na Janotovej aby sa po Molecku rozbehol)
Odpovedať

Petto

22.6.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mates #1:
Problem je takmer vzdy pri prehadzovani z elektriny na agregat. Opacne takmer nikdy.
Odpovedať

Petto

22.6.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Michal111 #2:
To mas tak ked diletanti, urcuju co sa bude kupovat a nasledne nasadzovat na linky.
Odpovedať

Michal111

22.6.2015
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Tento červený nezmysel DPB nám bol čert dlžný. Už sa teším ako budú viacej odstavené ako v prevádzke, nakoniec dopadnú ako 25Tr.
Odpovedať

Mates

22.6.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ako že akú zmenu? Nafta -> trolej alebo trolej -> nafta? A čo tam nejde? Je to celé drek? ❓
Odpovedať