Zavrieť

Interiér jednosmernej električky Škoda 29T

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Prvý deň električky Škoda 29T ForCity Plus v premávke (28.4.2015) (2/23)
Stiahnuť materiál
Interiér jednosmernej električky Škoda 29T.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 28.4.2015
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7401
Galéria: Škoda 29T ForCity Plus
Prvý deň električky Škoda 29T ForCity Plus v premávke (28.4.2015)
Linka:
Autor: belovič photography
Počet zobrazení: 8223

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ámos

2.5.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #7:
29T ma o takmer 20% viac miest na sedenie ako 2xT6 tak neviem co riesite. Hlavne 29T nestraca plochu pre cestujucich, ktore na 2xT zabera spriahadlo, skosenie interieru na koncoch voznov a druha kabina vodica.

Ano to jedno sedadlo oproti je hlupost a je v ropore zo vsetkymi vyskumami spravania ludi v MHD, no, to druhe skrz kurenia byt muselo byt otocene tak ako je.

Co mi vsak chyba je pocet madie. Myslim, ze ked bude salina fakt plna bude problem sa chytit. Musim niekedy vyskusat v spicke sa previest. Madlo vsak nie je nic, co by sa nedalo dorobit. Sme na zaciatku 30 rocneho zivota vozidla a ked si toto porovnam s 15T mohli sme od Skody dostat vyrazne horsiu elektricku. O 14T ani nevravim.
Odpovedať

Petto

29.4.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #6:
No lebo nemohlo , medzi napravami to aj tak bude len 2+2 , alebo 2+1 a priestor na batozinu
Odpovedať

Rubber38

29.4.2015
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #6:
Ešte raz: miest je tam porovnateľne s takou 2xT6, o ktorej píšeš. A navyše, sedadlá 2+1 NEPOSKYTUJÚ dosť miesta na pohyb v plnom voze. Pri 2+2 sa nedá hýbať už pri jednom rade stojacich ľudí (čiže skoro nikdy), pri 2+1 sa dá chýbať pri jednom rade, avšak pri dvoch už nie (iba ak sa pretlačiť ako medzi mlynskými kameňmi, ale aj to iba ak máš pod 80 v páse. Len pri 1+1 sedadlách je dosť miesta na pohyb, aj kopu stojacich. Pekne to dokumentujú napr. T15 z Prahy, kde sú sedadlá 2+1 ako v našich K2. Akurát že v Prahe ROPID štandardy počítajú s tým, že väčšina cestujúcich by mala sedieť (na čo sa ale často kašle a šaliny chodia narvané, ako budú chodiť aj tie v BA, akurát že v BA sa bude dať dýchať)
Odpovedať

Ibiza

29.4.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
V SORe su sedadla po dvoch z kazdej strany, preto je tam malo miesta na pohyb. Ale preco to nemohlo byt 2+1 ako v K2(S), alebo T6?Kopec sedadiel a aj pohyb je OK. Nizkopodlaznost tu tomu v tomto pripade velmi neprekaza. Ved kto chce ist 1-3 zastavky postoji. Ale kto ide 10 zastavok, tomu sa urcite bude pohodlnejsie cestovat posediacky.
Odpovedať

UltraM

28.4.2015
#5 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #1:
Lepsie takto, ako kopa sedadiel. Staci sa kuknut na busy, hlavne Sorky... kopa sedadiel, na statie len uzke ulicky a priestor pri dverach... potom radost sa pretlacat von.
Odpovedať

JamaVOku

28.4.2015
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: berny #3:
69. V 2x T3SUCS mas 44.
Odpovedať

berny

28.4.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
koľko je v celej električke miest na sedenie? podla fotky ti vyzerá že menej ako v jednej T3
Odpovedať

Petto

28.4.2015
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #1:
vec nazoru, praveze posledny clanok je najlepsie priechodny, sedadiel mas kopu nad podvozkom
Odpovedať

Ibiza

28.4.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 5
Otrasne riesenie inbterieru. Tam kde malo byt kopu sedadiel pre pohodlnejsie cestovanie je doslova prazdno!
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať