Zavrieť

Zastávka Farského je zábranami odrezaná od okolitých chodníkov

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Výstavba električkovej trate v Petržalke očami chodcov a cestujúcich (10.4.2015) (3/30)
Stiahnuť materiál
Zastávka Farského je zábranami odrezaná od okolitých chodníkov. K informácii na červenej tabuli o dočasne zriadenej zastávke na Farského ulici sa cestujúci nedostanú. Celkový obraz dotvára "najmodernejší" obrubník "bratislavského typu".
Príspevok:
Lokalita: Bosákova ul.
Dátum: 4.4.2015
Vozidlo:
Galéria: Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Výstavba električkovej trate v Petržalke očami chodcov a cestujúcich (10.4.2015)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 3280

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

23.7.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #11:
Ten prvý rad je problém mesta, nie princípu a ten druhý rad je problém DPB, nie princípu. Keď som kedysi v dávnej minulosti prvýkrát videl kasselský obrubník v meste Kassel, bolo to práve na nejakej dočasnej zastávke Schienenersatzverkehru.
Odpovedať

Mike

22.7.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #11:
No v prvom rade tie kaseláky v Ba sú robené "baj oko". Takže napr. na Jána Jonáša - VW (na hlavnej ceste) sa dá bez problémov so sorom (10.5 ako aj nb18) pristaviť úplne ku hrane, ale na takej Prievozskej pre 70, 96, 196 smer Príst. most. to už ani zďaleka také "bezpečné" nie je...
Odpovedať

Solider

22.7.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #10:
Kratochvílová v tom určite jasno nemala, ale pôvodný plán ešte za Schlossera bol, že sa vybuduje prestupný terminál na Farského separátne z vlastných zdrojov. Potom to zahrnuli do druhej etapy výstavby.
Odpovedať

Solider

22.7.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
V prvom rade by ho nikto už potom nepremiestňoval a v druhom rade asi 98% vodičov nepristavuje úplne ku kasselskému obrubníku, keďže sa medzi beusákmi šíria viaceré klebety o tom, ako už niekto pristavil na ten obrubník, oškrel a dali mu za vinu.
Odpovedať

Rubber38

21.7.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
To myslíš akože vážne, že to schválne plánovali (predpokladám, že máš na mysli úpravu pôvodného projektu) tak, že táto zastávka je len dočasná? Že teda mali už za Kratochvílovej jasne určené, ako bude vyzerať "definitívna" poloha zast. Farského?
Odpovedať

S499.1023

21.7.2016
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
A čo, kasselský obrubník je nepremiestniteľný?
Odpovedať

Solider

21.7.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jajboli #6:
Tu nebol kasselský obrubník použitý preto, lebo sa počíta so zrušením tejto zastávky a vybudovaním zastávky v novej polohe.
Odpovedať

Valec

21.7.2016
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jajboli #6:
Musíš počkať, kým v zmysle bodu C uznesenia bude primátor informovať, že v tomto smere na danej zastávke nič neurobili.
Odpovedať

Jajboli

21.7.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dňa 22.5.2014 zastupiteľtvo mesta Bratislava schválilo koncepciu rozvoja MHD, citát:
Zastávky autobusov a/alebo trolejbusov
1. Na budovanie nástupnej hrany zastávky musí byť použitý tzv. kasselský obrubník
s výškou 240 mm (nad úrovňou priľahlej vozovky),ktorý musí byť vyrobený z
vysokopevnostného betónu min. triedy C45/55 s prímesou mikrosiliky, ktorého
vlastnosti musia zabezpečovať dlhodobú odolnosť nástupnej hrany voči vplyvu
poveternostných podmienok (najmä mrazu a vode), bežnému mechanickému
namáhaniu (s ohľadom na účel použitia a prostredie), ako aj voči pôsobeniu
chemických rozmrazovacích látok (posypu).
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_05_22/04_Koncepcia_MHD.pdf
Odpovedať

Error 0x007

11.4.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Presne toto som chcel napisat ? akurat som dnes presiel okolo a hned ma napadol tento obrazok kde kasselak neni ?
Odpovedať

Valec

11.4.2015
#4 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: astin1 #1:
Kasselské obrubníky sa v zásade budú na dôležitejších zastávkach. Napr. aktuálne na Šprinclovom majeri.
Odpovedať

Ámos

11.4.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: astin1 #1:
aj tak kasselaky ziaden vodic nevyuziva a zastavuju rovnako daleko od hrany nastupista ako ked tam neboli. tak na co?
Odpovedať

perets

10.4.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
a ešte k tomu aj kanalizačná vpusť v zastávke
Odpovedať

astin1

10.4.2015
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
zas klasicke obrubniky.... nepochopim. na kasselský
e obrubniky sa ako inak nemyslel...asi by cely projekt zruinovali.
Odpovedať