Zavrieť

Linka 34

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Cestovné poriadky spred 20 rokov (5.12.2016) (7/17)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 30.11.1996
Vozidlo:
Galéria: Cestovné poriadky
Cestovné poriadky spred 20 rokov (5.12.2016)
Linka: 34
Autor: osa, zbierka
Počet zobrazení: 1290

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

8.12.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dyspozytor #6:
K masívnemu presunu z VHD do IAD začalo prichádzať už pár rokov predtým, táto reorganizácia, známa pod názvom K-izácia, bola naopak neveľmi vydarenou snahou na tento odliv reagovať (prežiť výrazne zníženú objednávku zo strany mesta s čo najmenším poklesom kvality VHD. V skutočnosti to ale bola spoločná akcia BW a KK.
Odpovedať

dyspozytor

8.12.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Netvrdím, že doba si nevyžadovala reagovať na meniacu sa dopravnú situáciu. Tvrdím však, že systém sa "znásilnil" a šli sme cestou pokusu, ktorý nás zbytočne obral o čas a peniaze tam, kde to vôbec nebolo potrebné. Napríklad tvrdošijné prečíslovanie takých liniek ako bola 32-ka (do Vajnor) ...
Odpovedať

david1

8.12.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #7:
Podobný problém bol na zastávke Farského s L45.
Na to však vtedy slúžli posily 123,127 a na Farského 85 resp 185.
Odpovedať

Valec

8.12.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Na druhej strane zas treba dať za pravdu, že aspoň u nás na Dvoroch, keď nahradili linky 43 a 54 linkami 93 a 94, tak súčasne s tým sa skrátili intervaly a do vozidiel sa aspoň dalo dostať. A v rannej špičke nebolo treba jazdiť opačným smerom niekde na k Braníku.
Odpovedať

dyspozytor

7.12.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #5:
Brutálna pseudo-reorganizácia v 1997-om známa (alebo skôr neznáma) pod pojmom oblastné označovanie liniek, bolo asi najväčšie fiasko z pera KK a o.i., toto osobne považujem za "prvú kapitolu" pre masívne presúvanie ľudí z VHD do IAD.
Odpovedať

S499.1023

7.12.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #3:
Aj keď v tej trase nie sú koľajnice ani drôty...
Áno, často som o zmysle likvidácie liniek ako 34 či 54/78 likvidoval s BW a KK, konsenzu sme sa nikdy nedobrali.
Odpovedať

david1

7.12.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #3:
To robme vtedy, keď budú na to vybudované kolajnice a dráty pre trolíky...
Odpovedať

Mike

7.12.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
V duchu koncepcie že z jednej strany mesta na druhú majú chodiť iba električky a trolejbusy...
Odpovedať

S499.1023

7.12.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dyspozytor #1:
Áno, likvidácia zmysluplnej a vyťaženej linky.
Odpovedať

dyspozytor

7.12.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Heh, stará dobrá 34-ka, i keď mierne modifikovaná pred definitívnym koncom. (o necelý rok)...?
Odpovedať