Zavrieť

Križovatka Harmincova - M. Sch. Trnavského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Rôzne dopravné fotografie (10.11.2025) (9/31)
Stiahnuť materiál
Križovatka Harmincova - M. Sch. Trnavského.
Príspevok:
Lokalita: Harmincova; M. Sch. Trnavského
Dátum: 5.11.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislavské fotografie
Rôzne dopravné fotografie (10.11.2025)
Linka:
Autor: Ike
Počet zobrazení: 1279

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

lostrail

11.11.2025
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #8:
Mam podobnu skusenost s elektrickami prave pri odbocovani smer KV z Harmincovej. Ked to podchytia nejake dve, co sa dobehli a k tomu tretia v protismere, tak sa oplati ist na Hanulovu otocit.
Okrem toho, ak vyslovene nemusim, tak tadial vobec nejazdim, napr. od Kauflandu odbocim doprava, prejdem cez tunel a Mlynsku dolinu, okolo fakult a uz som v Liscaku. Navyse ked ulice Pod Rovnicami a Donnerova su teraz jednosmerne, je to dalsi klinec - lepsie vzdy prist zospodu ako zhora, najma pri predstave rozmlateneho Liscieho udolia medzi lesoparkom a odbockou Pod Rovnicami. Su mimoriadnosti, napr. ked nam balik odlifruju do Z-boxu na Lackovej, co je totalne od ruky. Vtedy sa tadialto trepem.
Ked som este pracoval vo Westend Gate, tak som si hovoril, ze taky tunel z Liscaku rovno do officu, bez nutnosti zakrut, by bol uplna ceresnicka ;-P. Clovek len obchadza tie iste kopce bud zospodu alebo zhora ;-P.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

lostrail

11.11.2025
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #5:
Tak to potom beriem spat. Z tych pomalovanych ciar mi to tam akosi automaticky vzdy vyplyvalo, ze dolava je to minimalne celkom heavymetal a automaticky som predpokladal, ze to nie len, ze nie je povolene, ale ani mozne. Pravda ale je aj to, ze prave k institutu, resp. od neho nechodim takmer vobec. Fizliaren na Krcacoch je aj tak furt plna, tak si uz dost dlho online hladam, kde su volne terminy. Spravidla mi vyjde celkom ina - na konecnej v Ruzinove. Tam to najma cez leto ziva prazdnotou a je tam lepsia dostupnost elektrickou (zastavka blizsie).
Odpovedať

MatejBA

11.11.2025
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #10:
Nesuhlasim s tebou Ike, kolkokrat mali zelenu sipku do Dubravky, zelenu z Dubravky na Harmincovu, a zrazu prisla L4 a vynechala zelenu od Harmincovej. A toto sa stalo niekolkokrat po sebe. A to som tadial chodil od 2019 do 2024 (vratane) denno-denne aj niekolkokrat.

Kebyze tam chodim raz za uhorsky rok, pripisem to nahode alebo smole.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Ike

11.11.2025
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: MatejBA #8:
To je ale problém signálneho plánu, nie počtu jazdných pruhov. Túto križovatku poznám zo všetkých smerov, ale nikdy som nemal problém pri odbočovaní z Harmincovej vľavo, alebo z Dúbravky do Karlovky. A to ani v špičke.
Odpovedať

MatejBA

11.11.2025
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: keks #4:
Problem je, ze to nie je smola, ale by Design by TalentoVallo. Pokus znechutit vodicom aut jazdu.
Odpovedať

MatejBA

11.11.2025
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Ono celkovo Harmincova - KV a Policajti - Dubravka su najhorsie odbocenia na tej krizovatke.

Minule mi tam vynechalo 3 signalne plany, ked som isiel do KV, lebo chodili elektricky. A od policajtov som stal 5 ci 6 minut, kym som to vzdal, lebo zelena nie a nie padnut, tak som odbocil smer KV a otocil sa pri Iuvente.
Odpovedať

samkoh

11.11.2025
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: B K #6:
Vychádzal som z tejto vety od lostraila: "Od institutu by som pripadne zriadil urovnove lave odbocenie / priamy pruh s kratkym intervalom, to uz by po novom bolo mozne." V dúbravke som nebol už niekoľko rokov, tak som podľa jeho príspevku predpokladal, že to medzitým zakázali.
Odpovedať

B K

11.11.2025
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #5:
Vidíš tam niekde prikázaný smer vpravo, resp. rovnovpravo?
Odpovedať

samkoh

11.11.2025
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Na stretview z tohtoročného apríla ľavé odbočenie od inštitútu na záluhy možné je. Niečo sa tam zmenilo?
Odpovedať

keks

11.11.2025
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Uznávam, nemalo by to zmysel, tak ako som to myslel.
Celkovo by možno na odľahčenie stačilo nejak lepšie zosynchronizovať semafory.
Neviem, či len ja mám takú smolu, ale či už idem cez Dúbravku, alebo cez Harmincovu, tak chytím červenú doslova na každom jednom semafore, ktorý na tej trase je.
Naopak zelenú chytia autá, ktoré okolo mňa preletia, možno aj 70kou - čo teda očividne láka vodičov porušovať predpisy, aby nemuseli každých 200 metrov zastaviť.
Odpovedať

lostrail

10.11.2025
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: keks #1:
Asi si myslel z Harmincovej DOLAVA smerom na Karlovku.
Nuz, bez ohladu na tie priame smery, ktore uz spominal samkoh (od/k institutu), auta vedene z Dubravky idu subezne s elektrickou, co pre auta odbocujuce z Harmincovej dolava do Karlovky nie je mozne vtedy zrealizovat.
Mohlo by to ciastocne pomoct len autam iducim priamo z Dubravky, ze by mali nejaky ten cas navyse, ale po pravde ta cervena tam trva dost kratko a nezvykne sa to tam vaznejsie zhlukovat. Az taky velky prinos by to nebol.
Naopak, najkratsie trva ta zelena pre lave odbocenie, cca. 10 sekund. To by bolo 10 sekund k pomerne luxusnemu intervalu zelenej z Dubravky. Nemyslim, ze by to stalo za to, najma ked cez tyzden tam slape preferencia.
Zaroven, ak by sa take nieco pridalo a dajme tomu, ze by to fakt zatraktivnili, tak to by uz malokto cakal na lave odbocenie, kedze za Zaluhami na Hanulovej sa da otocit. Ak vycihas spravny moment, aj dnes sa daju tie auta odbocujuce vlavo takto predbehnut. Samozrejme ked ti to vychadza az na druhu zelenu. Neviem, ci by bolo dobre taketo okno este zvacsovat a tak lakat viac aut sa takto otacat.
Idealne by bolo pomoct tym odbocujucim vlavo, ale to sa uz neda bez obmedzenia ostatnych vratane elektricky. Uplne najlepsie by boli mimourovnove rampy pre lave odbocenia, s vynimkou odbocenia k institutu / otocenia. Pre tych par aut by to bol aj tak luxusny interval, najma, ked dve taketo rampy by krizovatku odlahcili. Miesta je tam na to este dost, mohol by sa doplnit aj seriozny pripajaci pruh od Karlovky na Harmincovu (nie ten desny semafor, co tam teraz pridali - uz sa zasa v urcitych casoch oplati obchadzka okolo stadiona) a plynulost by sa zvysila.
Od institutu by som pripadne zriadil urovnove lave odbocenie / priamy pruh s kratkym intervalom, to uz by po novom bolo mozne.
Odpovedať

samkoh

10.11.2025
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: keks #1:
1. ešte môžu ísť od harmincovej od Kauflandu ku inštitútu pre verejnú správu a policajtom. A naopak, od inštitútu pre verejnú správu a policajtov môžu ísť do centra Dúbravky alebo ku Kauflandu.
2. Nikde nie je napísané, že od Kauflandu nemôžu ísť do pravého pruhu a napr. 35-ka do pravého pruhu musí ísť, lebo hneď za križovatkou má zastávku.
Odpovedať

keks

10.11.2025
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Možno hlúpa otázka, ale z Harmincovej doprava na Karlovku ide len jeden pruh, rovnako v smere z Dúbravky rovno ide len jeden pruh.
Prečo je teda doprava z Harmincovej vedená do pravého pruhu? Keby bola vedená do ľavého, mohli by autá z Harmincovej a z Dúbravky ísť súčasne, teda semafor v smere z Dúbravky by musel autá zastavovať len kvôli chodcom.
Odpovedať