Zavrieť

Stav úplne nového električkového priecestia

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Električkové trate a priecestia (11.8.2025) (15/16)
Stiahnuť materiál
Stav úplne nového električkového priecestia.
Príspevok:
Lokalita: Rusovská cesta
Dátum: 4.8.2025
Vozidlo:
Galéria: Koľajové trate › Petržalská radiála
Električkové trate a priecestia (11.8.2025)
Linka:
Autor: Public Transport
Počet zobrazení: 1878

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

kecho

13.8.2025
#13 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #10:
A to este budme radi, ze tam nie je ako bonus 1435 rozchod ako na Farskeho, to by tie 2x4 kolajnice boli nekonecne betonovanie...
Odpovedať

hank

13.8.2025
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: perets #9:
Napr. kvoli tomu ako vyzeraju tie betonove priecestia, a to sa cez ne este ani nezacalo poriadne jazdit. Betonove casti elektrickovej trate napr. na nabrezi su kvoli svojmu stavu dlhodobo nepojazdne.
Kocky na tratiach ma Praha skoro vsade, Brno ma asfalt, BA ma beton 🤷
Odpovedať

bobitwo

12.8.2025
#11 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #10:
To padne argument mesta, že však električka jazdí, tak čo chceme viac.

Kvalita tých priecestí je katastrofálna. Ale čo čakať od mesta, ktoré má nulovú sebareflexiu a strká hlavu do piesku. Isto za to môže covid, vojna na Ukrajine a neviem čo v všetko. Pre porovnanie, rampy na Panónskej, ako je ten nadjazd spolu so zastávkami hore mesto robí už 14 mesiacov a stále to nie je hotové. Neďaleko BMW si spravilo vlastnú kancelársku budovu + servis, začali neskôr so stavbou ako zhotoviteľ s tými rampami. Už 1-2 mesiace sú tam nasťahovaní a celá tá budova a servisu BMW funguje.
Odpovedať

MatejBA

12.8.2025
#10 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #8:
A to este nechcem vidiet po prvej zime, kedze predpokladaju (zatial) mrazivu a vlhku s castymi vykyvmi teplot, cize skvely adept na to popraskat uplne.
Odpovedať

perets

12.8.2025
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: hank #5:
Prečo by sa mali ?
Odpovedať

bobitwo

12.8.2025
#8 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #7:
Lebo je to legendárny projekt mesta, ktoré si neskôr samo ešte menilo. Tam už je len otázka, či je to dobre navrhnuté, alebo či to nepokazil zhotoviteľ, že to nespravil podľa projektu.

Všetky priecestia tam vyzerajú rovnako rozbito, a to sa každé robilo minimálne rok.
Odpovedať

pharel

12.8.2025
#7 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #4:
Nechapem tomuto preco to robia vzdy inak na kazdom priecesti. Preco to nemohli urobit presne tak isto ako priecestie pri NBS. Tam sa tak krasne hladko prechadza cez trat a nic sa nerozbija. To je take zmyslanie, co sa osvedcilo, netreba to aplikovat inde, skusme daco ine, lacnejsie.
Odpovedať

upravovač fotiek

11.8.2025
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: hank #5:
Lebo betonárska lobby na tom nezarobí. Takto zarobí hneď dvakrát. Už raz a potom keď s to vydrolí, zvyšok sa vybúra a potom vyleje znova. A tak dokola...
Odpovedať

hank

11.8.2025
#5 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Preco sa vlastne taketo miesta nevykladaju kamennymi kockami?
Odpovedať

david11

11.8.2025
#4 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne
Je to aj na fotke vidieť ako keby bol betón na strane koľajnice v rovine s výškou žliabku, ktorý je však vyššie no nemá tam ako držať a tlak pneumatík to postupne rozdrobí. Prečo sa im im však drobí aj stredový aj v miestach, kde nie sú pod tlakom pneumatík netuším.
Odpovedať

Perto

11.8.2025
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #2:
Ale to nevysvetluje prečo každá hrana betónu či už na styku s asfaltom, koľajnicou či v rámci dilatácie je "polámaná".
Odpovedať

david11

11.8.2025
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Hrana žliabku je vyššie ako kolajnica. Preto ten zvýšený hluk pri prejazde
Odpovedať

Petto

11.8.2025
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ehm... To je nekvalitne urobene alebo zle technicke riesenie ?
Odpovedať