Zavrieť

Pre veľkú vzdialenosť nástupnej zastávky MHD sa môže stať, že sa cestujúci prichádzajúci od vlaku môžu pozerať, ako im trolejbus odíde pred nosom

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. TIOP na bratislavský spôsob (11.7.2024) (6/6)
Stiahnuť materiál
Pre veľkú vzdialenosť nástupnej zastávky MHD sa môže stať, že sa cestujúci prichádzajúci od vlaku môžu pozerať, ako im trolejbus odíde pred nosom.
Príspevok:
Lokalita: Dvojkrížna ul., TIOP Bratislava-Vrakuňa, zastávka Čiližská
Dátum: 11.7.2024
Vozidlo:
Galéria: Zastávky › Kritickým fotoobjektívom
Výstavba nových železničných zastávok › TIOP Vrakuňa
TIOP na bratislavský spôsob (11.7.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2788

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
bobitwo

bobitwo

13.7.2024
#28 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: lostrail #27:
Od najvzdialenejšieho bodu nástupišťa po zastávku čo som meral na Google maps je to 180m, najkratšia vzdialenosť 40m. Fakt neviem, čo tu ľudia riešia.
Odpovedať
lostrail

lostrail

12.7.2024
#27 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
salamans: Aha pardon, tak ti ujdu pred nosom hned dva ;-P.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
salamans

salamans

12.7.2024
#26 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Ku komentáru od autora: Ako keby tie trolejbusy nechodili každé 4 minúty.
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #24:
Zamotaný príbeh. Ak si pozrieš situáciu stavby, tak vidno, že nika zasahuje vodovod.
V balíku stanovísk, ktorý je zverejnený sa BVS vyjadrila, že nie je v kolízii a v dotyku s vodovodmi/kanalizáciami. Už v tom je prvý zásadný nesúlad.

DÚRka je z roku 2015, čiže pripomienkovalo sa možno v rokoch 2013/2014. T. j. oživil sa 10 rokov starý projekt, ktorý sa musel dodržať, resp. meniť iba minimálne, aby bol refundovateľný. A tu je výsledok.

Obávam sa, že v porovnaní s TIOP Bory toto bude ešte luxusné riešenie.
Odpovedať
Solider

Solider

12.7.2024
#24 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #20:
A opäť sa tu dostávame k tomu, že niekto pri príprave projektu zlyhal a nič sa vlastne nedeje. To ten projektant nemal k dispozícii mapu so sieťami? Ako to mohlo byť súčasťou projektu a zároveň to nebolo vôbec doriešené? Ja mám naopak iné informácie a to, že sa presun zastávky ako aj oprava výstupišťa stopli.
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #22:
A myslíš, že ŽSR budú riskovať, že im EÚ zamietne platbu a budú to musieť celé platiť z vlastného rozpočtu (II. etapu)?
Proste fondy sú nejako nastavené a neurobí s tým nič ŽSR, mesto a ani nikto iný.
Odpovedať
si

si

12.7.2024
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: eMDi #21:
to je mozne, titul nadobudnutia a to kedy sa tak stalo som neskumal....
a ti traja su az v obratisku, pracam na vystupnom chodniku nijak nebrania....
Odpovedať
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

12.7.2024
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #11:
lenze neviem, ci az teraz cerstvo to neziskal magistrat pod seba, alebo ci tam prave s tymi tromi vlastnikmi nie je problem ...
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#20 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #18:
A ten záliv zasahuje vodovod a šachtu.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

12.7.2024
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #18:
Kde sa dajú nájsť tie výkresy?
Odpovedať
Solider

Solider

12.7.2024
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #16:
Na verejne dostupných výkresoch je tá zastávka v zálive.
Odpovedať
Valec

Valec

12.7.2024
#17 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #13:
Navyše, tu budú skôr prestupovať ľudia, čo pôjdu z vlaku 2-3 zastávky po sídlisku a keďže súhrnný interval je krátky, tak kým prídu k zastávke príde nejaký ďalší spoj.
Odpovedať
Valec

Valec

12.7.2024
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #14:
Tá nástupná zastávka oproti výstupnej (zároveň doplnená novým nástupišťom na výjazde z obratiska) ale mala byť priamo v jazdnom pruhu. Keďže však ide o komunikáciu ktorá je súčasťou ZAKOSu, tak také riešenie nebolo priechodné.
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #14:
Poloha zastávok sa meniť nebude a ani to nebolo v pláne (taktiež TV bez zmeny). Poloha je finálna.

Ak sa podarí získať povolenia, tak sa upravia povrchy, doplní sa infosystém, atď.

Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Dadino

Dadino

12.7.2024
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Ja hlavne nerozumiem, že roky sa pripravuje tento projekt a pripravený bol tak, že nástupná zastávka vozidiel MHD mala byť presne oproti tejto výstupnej čo malo zabezpečiť krátky prechod medzi vlakom a zastávkou MHD. Zastávka mala byť robená celkom veľkoryso s tým, že sa uvažovalo o 24m vozidlách už vtedy a mala obsahovať veľkokapacitné prístrešky atď. Posledné informácie čo sa ku mne dostali ale sú, že sa jej preloženie a budovanie na nove miesto nebude robiť. To je pravda neviete niekto? Lebo akože potom naozaj tá vlaková zastávka vôbec nemá efekt, ktorý mala mať pre cestujúceho.
Odpovedať
Andrej

Andrej

11.7.2024
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #6:
S týmto samozrejme súhlasím, ale to sa neriešilo v popise fotky.

Trolejbus človeku môže odísť aj keby bola zastávka priamo pred stanicou. Niekedy má človek smolu.
Odpovedať
N/A

N/A

11.7.2024
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #11:
A keby si to chcel vyhodiť z projektu a realizovať ostatné časti, tak potrebuješ prerobiť projekt (zmeniť vedenie chodcov), t. j. nové SO/PS, výkaz výmer, rozpočet...kým by to prešlo riadiacim orgánom, už by bolo možnosti čerpat zdroje.
Nepružnosť systému pri zmenách v EÚ projektoch je šialená (paradoxne aj pri rovnakých, resp. nižších nákladoch).
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

11.7.2024
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #10:
tak som si otvoril katastralne mapy a preluskal vsetky Eckove parcely na ktorych toto prevazne vystupiste lezi.... a cuduj sa svete, vsetky patria jednemu vlastnikovi - hlave mesto SR Bratislava.... (a v pripade plochy samotneho obratiska tam je len jedna vynimka s 3ma sukromnymi vlastnikmi)
Odpovedať
N/A

N/A

11.7.2024
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #9:
Otvor si kataster a lúskaj Ečkové parcely. Celá tá lokalita je pozemkový bordel.
Odpovedať
Solider

Solider

11.7.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
Kto je iným vlastníkom parciel okrem magistrátu?
Odpovedať