Zavrieť

#7431 na prvej skúšobnej jazde s umelou záťažou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Škoda 29T3 #7431 v procese homologizácie (30.9.2023) (2/13)
Stiahnuť materiál
Električka Škoda 29T3 ForCity + #7431 je zachytená na prvej skúšobnej jazde s umelou záťažou.
Príspevok:
Lokalita: Ružinovská ul.
Dátum: 11.9.2023
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7431
Galéria: Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T3 #7431 v procese homologizácie (30.9.2023)
Linka:
Autor: Majo
Počet zobrazení: 5388

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:matej.orvisky [zavinac] gmail [bodka] com' >Matej138</a>

Matej138

3.10.2023
#34 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: kubo2126 #33:
Podľa mňa je na zamyslenie keď tu majú potrebu do seba útočiť kolegovia navzájom, to je viac než na zamyslenie, keď sa mi tu niekto trápnučko ako posledný chudák vyhráža vedúcim ale na to aby bol taký hrdina že napíše svoje meno, to už nie atď atď ale čo je úplne že najviac na zamyslenie je fakt že keby niektorí kolegovia a šotouškovia aj mali že čím premýšľať a majú skúsenosti z praxe a nie iba teoretické drísty tak sa zamyslia nad tým že električka na fotke nemala ani úplne že teoreticky šancu žiadnu linku obmedziť pretože ak by aj úplne že teoreticky hneď za ňou na zastávke nejaká 9 stojí tak predpokladám že autor fotografie si za dajme tomu 30 sekúnd dokáže spraviť fotku a hneď ísť preč a najbližšie potom úplne možno teoreticky zastaví až na semafóre pri Slovanete no a linka za ním by nijakým extrémnym spôsobom obmedzená nebola, takže fakt nerozumiem o čo tu komu ide...
Odpovedať
kubo2126

kubo2126

3.10.2023
#33 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Majo #30:
Veľmi správne a ďakujem za reakciu, ktorú bolo tak veľmi nutne treba. Sám som zvažoval, či sa aj ja mám k tomu vyjadriť, iba som nechcel, aby tu táto zbytočná ak sa to dá nazvať "hádka" pokračovala.
Bohužiaľ v tomto období sa tu začali objavovať rôzne rýpavé komentáre od rovnakých používateľov, ktorí sústavne musia provokovať, nezáležiac na obsahu. Dôležité je podľa mňa uviesť aj to, že na tomto portáli sa objavujú rôzne fotografie, články a materiály, ktoré sú naozaj exkluzívne (obsahom) z oblasti dopravy, to znamená, že ich nie je možné nikde inde dohľadať... Taktiež úsilie všetkých, ktorí stoja za nickmi autorov, spravovateľov webu, fotografov a samozrejme mnoho ďalších je naozaj podľa mňa viac ako dosť veľké. Preto som osobne sklamaný, že napriek tomuto úsiliu, ktoré veľa ľudí do tohto obetuje sa tu nájdu stále iní, ktorí sústavne potrebujú zabŕdať a ničiť zážitok z prezerania portálu.
Namiesto pochvaly autora tejto fotografie za zaujímavý príspevok si fotografia iba v komentároch zaslúžila hejty a hlúpe komentáre, ktoré nie sú naozaj ani na zamyslenie. Je totálne hlúpe a smutné, keď sa tu už namiesto normálnej diskusie na úrovni rieši úplná sprostosť, prečo bola skúšobná električka odfotená v premávke. Podľa mňa najvyšší čas sa zamyslieť nad svojim uvažovaním a úmyslom, a nie si rušiť a zamieňať účty.

K fotografii: Musím pochváliť autora za to, že mu záleží na obsahu a sem pridal zaujímavý pohľad testovanej Škodovky z Ružinova 🙂 .
Odpovedať
<a href='mailto:matej.orvisky [zavinac] gmail [bodka] com' >Matej138</a>

Matej138

1.10.2023
#32 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andrej #22:
Mi normálne nedá nezareagovať trošku odľahčene, špecialista na reflexné vesty som tu ja 😂 To v súvislosti s tým Mercedesom niektorí odborníci na MHD dva dni nemohli spať keď som si zastal kolegu, ktorý si ju zrejme zabudol dať a tuto nastala podobná situácia, keď sa zopár odborníkov na dopravu rozhodlo si kopnúť do osoby, ktorá si dovolila strašný prehrešok, a to na minútu odstaviť električku a ísť si spraviť fotku...
Odpovedať
SixSixTrooper

SixSixTrooper

1.10.2023
#31 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Majo #30:
Nemas nahodou aj foto tych zavazi? Bolo by to dost dobre mat zdokumentovane.
Odpovedať
Majo

Majo

30.9.2023
#30 Ohodnotiť kladne 25 Ohodnotiť záporne 1
Mladí hejteri (ukrývajúci sa pod rôznymi nickmi), to snáď ani nemôžete myslieť vážne.
Keďže išlo o skúšobnú prevádzku bez cestujúcich, logicky mali ľudia obmedzené možnosti si ju zdokumentovať (keďže nemohli byť vo vozidle a nie každý je taký vytrvalec, že bude hodiny čakať niekde na radiále), preto som tak urobil ja a dúfam, že väčšine ľudí fotky skôr ulahodili oku ako privodili nejakú negatívnu emóciu.
Pre menej chápavých uvediem, že električka, ktorá nezastavuje na zastávkach, prejde trasu rýchlejšie ako električka, ktorá zastavuje na zastávkach a pri 5-minútovom intervale ju preto rýchlo dobehne. Vodič električky v skúšobnej prevádzke sa síce môže vliecť rýchlosťou 25 km/h za zastavujúcou električkou, ale niektoré nedostatky na vozidle sa môžu prejaviť iba pri vyšších rýchlostiach. Preto je rozumné na nejakom mieste, kde to neobmedzuje premávku iných vozidiel na chvíľu výraznejšie spomaliť či zastaviť a vytvoriť si odstup. O to viac, ak je hlavným cieľom skúšobnej prevádzky vyskúšať mechanické brzdy. A v takýchto prípadoch je priestor vytvoriť fotografiu. Kvôli žiadnej z fotografií, ktoré sú tu zverejnené, nebola zdržaná premávka MHD alebo inej dopravy ani o sekundu, čo je z nich aj zreteľné. Vozidlo bolo riadne zabezpečené proti pohybu. Mimochodom, pri jednom z takýchto zastavení sme prišli na technický nedostatok, na ktorý by sme inak možno prísť nemuseli a ktorý samozrejme výrobca pred uvedením do prevádzky s cestujúcimi odstránil.
Čo by sme teraz dali za to, keby naši predchodcovia urobili to isté a mohli sme sa pokochať fotkami zo skúšobnej prevádzky prvých T6A5, K2 či T3 s atmosférou Bratislavy príslušného obdobia (aspoň zopár takýchto fotiek T6A5 je, ale je to naozaj máličko). Možno ich tiež zhotovili, len sa o ne nepodelili a ostali zapadnuté prachom.
Ak sa, milí mladí hejteri (a aj tí starší) nudíte a nenapadlo Vám nič lepšie ako šíriť nenávisť, choďte radšej na Bielu noc, je vydarená a aj posilová doprava je na úrovni.
Irizar, Andrej (a ďalší diskutujúci so zdravým rozumom), v takomto shit-storme je až oslobodzujúce čítať Vaše príspevky, ďakujem.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

30.9.2023
#29 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 8
Reakcia na: Ecomat #28:
Mindráky? 🤣 Jedno z dobrých rozhodnutí za posledné obdobie.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
Ecomat

Ecomat

30.9.2023
#28 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #8:
a zjavne má aj rovnaké mindráky ako ty z toho že už nie si členom tímu imhd a tak jediné čo mu ostalo je hejtovať fotografov?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

30.9.2023
#27 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #25:
pravidla maju byt podla moznosti jednoduche, jednoznacne a bez kadejakych podciarovych vynimiek.... vodic elektricky je zamestnancom drahy, pohybuje sa v telese drahy, tak by mal byt navleceny vo veste rovnako tak ako tratovi robotnici.... ze je biely den, dobra viditelnost a vsetcia zamestnanci drahy s papiermi na vedenie vozidla by mali mat oci dostatocne dobre na to aby ho videli aj bez tych reflexnych prvkov je sice pravda, ale zaroven to pridava podmienky do pravidiel a tie sa tym stavaju menej prehladne.... vodicovi (elektricky) naozaj nic nebrani v tom aby sa tam pohyboval vo veste ktoru nafasoval na taketo ucely od zamestnavatela....
Odpovedať
N/A

N/A

30.9.2023
#26 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andrej #25:
To sú paradoxy dráhovej dopravy.
Napr. na veľkej železnici. V stanici bez ostrovných nástupíšť musí mať výpravca stojaci na mieste X reflexnú vestu a cestujúci na rovnakom mieste nemá žiadne povinnosti v súvislosti s odevom.
Lebo výpravca je v práci a vzťahujú sa na neho iné legislatívne povinnosti ako na bežného cestujúceho. 🙃
Odpovedať
Andrej

Andrej

30.9.2023
#25 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: N/A #23:
No dobre, a prečo teda? Ak je to nebezpečné pre vodiča aby sa za bieleho dňa pohyboval po trati lebo čo ak, tak je to rovnako nebezpečné aby si prešiel cez ulicu bez reflexnej vesty.

Ja očakávam, že človek, ktorý je mentálne schopný riadiť električku a nosiť zodpovednosť za stovky ľudí, bude mať dosť rozumu aby sa pohyboval pri trati bez toho aby ho zrazila električka, keďže je to dospelý človek a nie dieta.

Aspoň raz za týždeň mi toto fórum potvrdzuje, že Slováci milujú pravidlá, aj keď nedávajú žiadny reálny zmysel. O príspevku čo celú diskusiu začal ani nehovorím - to ako vážne nemáte nič dôležitejšie v živote že riešite či vodič zastavil električku na 30 sekúnd aby si ju vyfotil? Strašne úbohá téma.
Odpovedať
Džondo

Džondo

30.9.2023
#24 Ohodnotiť kladne 15 Ohodnotiť záporne 2
Niekedy ma fascinuje, ako sa tu dokáže z jednej obyčajnej fotky električky robiť raketová veda...
Odpovedať
N/A

N/A

30.9.2023
#23 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #22:
Ja som nič nepotvrdil, len hovorím, že keď idem pešo po chodniku, nepotrebujem reflexnú vestu.
Odpovedať
Andrej

Andrej

30.9.2023
#22 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: N/A #20:
Ďakujem za potvrdenie, že ide len o pravidlo ktoré bolo zavedené aby upokojili právnikov, a nie niečo čo zdraví rozum vyžaduje.
Odpovedať
andy27

andy27

30.9.2023
#21 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #15:
Spojenie "biely deň" môže u niektorých ľudí vyvolávať traumu. 😎
Odpovedať
N/A

N/A

30.9.2023
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: Andrej #19:
Lebo keď kráčam po ulici, tak nie som v práci.
Odpovedať
Andrej

Andrej

30.9.2023
#19 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: N/A #18:
Ty máš na sebe reflexnú vestu keď kráčaš po ulici? Ak nie, prečo?
Odpovedať
N/A

N/A

30.9.2023
#18 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 8
Reakcia na: Andrej #17:
Toto je presne ten moment, kedy treba diskusiu uzavrieť, pretože už schádzame do veľmi zvláštnych vôd. Pevne verím, že máš veľmi svojský humor a dobre sa na tom bavíš, pretože ak to myslíš vážne, tak je to na zamyslenie.
Odpovedať
Andrej

Andrej

30.9.2023
#17 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: N/A #15:
Keby to bola nebezpečná situácia, tak by DPB mal vybudovať plot a nadchody aby bežní smrteľníci nemali prístup na trať. Ako si môže dovoliť takto ohrozovať verejnosť?

Nosiť reflexnú vestu večer a cez noc je jedna vec, ale cez deň? Treba trochu používať zdravý rozum.
Odpovedať
Cancer

Cancer

30.9.2023
#16 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Andrej #14:
Lebo prevádzkový predpis (D1/1) a bezpečnosť vodiča samotného, ktorý bezdôvodne zastavil a motal sa v obvode dráhy lebo si potreboval cvaknúť fotku vlastnej eliny na trati?

Prevádzkoví pracovníci, ktorých bezpečnosť pri výkone funkcie môže byť ohrozená električkovou alebo cestnou dopravou sú povinní používať bezpečnostné ochranné vesty alebo bezpečnostné ochranné pomôcky (napr. náramky s odrazkami, rukávniky a pod.).
Odpovedať
N/A

N/A

30.9.2023
#15 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: Andrej #14:
Dúfam, že si robíš srandu, lebo potom sa Ťa opýtam, prečo majú autá cez deň denné svietenie, keď je predsa biely deň?
Odpovedať