Zavrieť

#1822 pod rekonštruovanou výškovou budovou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pred, či po rekonštrukcii? (23.6.2023) (17/17)
Stiahnuť materiál
#1822 pod rekonštruovanou výškovou budovou.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 13.1.2023
Vozidlo: SOR NB 18 City #1822
Galéria: SOR NB 18 City
Pred, či po rekonštrukcii? (23.6.2023)
Linka: 29
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 2263

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ecomat

24.6.2023
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kubo123 #7:
plánovanie výpravy v realite žial nejde moc dokopy so šotopredstavami o tom ktorý autobus by mal na akej linke premávať tak aby to fanúšikom dopravy vyhovovalo.
Odpovedať

Kubo123

23.6.2023
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #6:
1. Nechcem ich nechávať v depe hniť a sťažovať sa na nedostatok pojazdných busov, len by sa tie staré Sory mohli rozdeliť rovnomerne na každú nosnú linku, ktorú vypravuje Trnávka, ideálne ich nedať na celodenné služby, ale viem, že toľko nových busov nemáme.

2. Nie som z Devína ani z DNV a ani necestujem L29, takže ten pocit nemám 🙂
Odpovedať

Andrej

23.6.2023
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Kubo123 #1:
A kde by mali jazdiť podľa teba? Niekde jazdiť musia. Máš pocit, že ty si viac zaslúžiš nové vozidlá ako iné časti mesta? 🤔
Odpovedať

Ecomat

23.6.2023
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kubo123 #3:
niekde jazdiť musia keďže počet autobusov na žiadnej vozovni nie je nekonečný
Odpovedať

Petto

23.6.2023
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kubo123 #3:
Medaky su tam zial kvoli kapacite. Inde je ten voz zbytocny.
Odpovedať

Kubo123

23.6.2023
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #2:
Ďakujem za odpoveď, každopádne napr. Depo Petržalka sa ešte nepoučilo, a na L83/84 vypravuje kaziace sa Meďáky, u ktorých je vodič vôbec rád, že dokončí službu bez poruchy. Depo Petržalka sa zjavne má čo učiť od Depa Trnávka.
Odpovedať

Petto

23.6.2023
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kubo123 #1:
Podla mna z dovodu ze L29 je najmenej vyuzivana klbova linka na 1DP. Tieto vraky by inde mohli mat problem na vytazenejsich linkach 21, 31/39,50 atd. Otokary na delenkach su tam asi len preto ak maju cez medzidiel udrzbu vo vozovni.
Odpovedať

Kubo123

23.6.2023
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 5
Z akého dôvodu vypravuje DPB na L29 tieto dožívajúce sa SORy s rokom výroby 2010? Ototkary nasadia max. na ranné a poobedné poradia L29, ak vôbec.
Odpovedať