Zavrieť

Búracie práce na objekte Dom odborov Istropolis už výrazne pokročili

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pohľady na búranie Istropolisu z vtáčej perspektívy (7.9.2022) (1/13)
Stiahnuť materiál
Búracie práce na objekte Dom odborov Istropolis už výrazne pokročili.
Príspevok:
Lokalita: Trnavské mýto
Dátum: 29.8.2022
Vozidlo:
Galéria: Bratislavské fotografie
Pohľady na búranie Istropolisu z vtáčej perspektívy (7.9.2022)
Linka:
Autor: KLF
Počet zobrazení: 4453

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

9.9.2022
#20 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: keks #19:
Ide o to, že tými vlakmi by nešli iba ľudia, ktorí dnes vystupujú na Novom Meste a idú linkou 4. A pre tých ostatných je dnes aj kapacita, aj infraštruktúra (obratiská) na Hlavnej stanici. Na Trnavskom nie je a pravdupovediac ani neviem, kde by mohla pribudnúť.
Odpovedať
keks

keks

9.9.2022
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #18:
Wow, čiže prídem na Nové mesto, tam presadnem na L4, tou prídem na Trnavské Mýto, kde presadnem na iný spoj a týmto nadbytočným prestupom nejako pomôžem zníženiu kapacity, alebo ako tomu treba rozumieť?
Alebo to, že je kapacita nedostatočná pre pohodlnejšie cestovanie má byť dôvodom prečo sa nemá castujúcim zlepšiť prestupovanie?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8.9.2022
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: keks #17:
Na Trnavskom mýte je nejaká voľná prebytočná kapacita v spojoch MHD v špičke? 😃
Odpovedať
keks

keks

8.9.2022
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Osobne si myslím, že ak by aspoň niektoré vlaky prišli na Filiálku namiesto Stn. N. mesto, tak by to cestujúcim, ktorí nechcú ísť len na L4 výrazne uľahčilo prestup na iné spoje na Trnavskom mýte.
Odpovedať
Ike

Ike

8.9.2022
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: rosomak44 #15:
Jedne vec je koncept a druhá údržba. Nespájajme to, prosím.

Naše parky sú v zlom stave, to je pravda. A do toho plné bezďákov. Ale to nie je imanentné pre každý park na svete.
Odpovedať
rosomak44

rosomak44

8.9.2022
#15 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #14:
Súhlasím, aj neďaleký na Račku. Človek sa prechádza pomedzi záhony kochajúc sa ružami a pritom riskuje minimálne vyvrtnutie členku na rozbitých a prepadnutých dlaždiciach...
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8.9.2022
#14 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #13:
Možno by stačillo v prvom kroku zlepšiť úroveň parkov, ktoré už v Bratislave máme, a ktoré sú takmer rad-radom zúfalo zanedbané.
Odpovedať
Ike

Ike

8.9.2022
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Prihováram sa za park. Mohla by to byť aká-taká kompenzácia za zastavané Vinohrady. Taký mini-prater.
Odpovedať
810zssk

810zssk

7.9.2022
#12 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ondrej17 #11:
Vybudovať tri tunely pod Bratislavou, vrátane centra? Zabudni.
Odpovedať
Ondrej17

Ondrej17

7.9.2022
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: 810zssk #10:
Kebyže sa do toho zapojí aj Penta, ktorá má v blízkosti projekt Pri Mýte a Immocap s novým Istropolisom + BSK, tak by to možno šlo.
Odpovedať
810zssk

810zssk

7.9.2022
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Qwertzuiop #7:
Lebo by to stálo mrte veľa peňazí. Dnes nič také nie je reálne. Preto treba zabudnúť na Filiálku, mimo toho že pre ňu necháme nejakú územnú rezervu pre prípad že niekedy v budúcnosti by to šlo spraviť.
Odpovedať
Maremi

Maremi

7.9.2022
#9 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Preboha tieto vaše snové bludy za niekoľko miliard si stavajte v simcity, ale tu sa jedná o realitu . . .
Odpovedať
si

si

7.9.2022
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Qwertzuiop #7:
na to by Ti ani hlavna vyhra v sportke nestacila 😃
(tolko k tomu preco je to tak tazke)
Odpovedať
Qwertzuiop

Qwertzuiop

7.9.2022
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: 810zssk #2:
Naozaj nerozumiem prečo je tak ťažké z Filiálky urobiť novú hl. st., z pôvodnej urobiť len zastávku a prekopať dva alebo tri tunely smerom z Devínskej/Stupavy, Petržalky a Dunajskej Stredy. Dali by sa tak nakúpiť nové súpravy typu berlínsky S-Bahn a vytvoril by sa super systém prepravy po meste aj mimo neho do priľahlých obcí. Áno, trvalo by to možno 15 rokov, ale takéto veci jednoducho trvajú. Spoločne s týmto zdvojkoľajniť a elektrifikovať trate + trať do Stupavy a na letisko, Vajnory, Grob a Modru cez Pezinok. Podzemná, priechodná, niekoľkopodlažná stanica na prestupnom uzle ako tu je pre Bratislavu ideál. Vlaky by mohli pokračovať priamo aj do Viedne a na Budapešť. Nerozumiem prečo sa to ešte nestavia.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7.9.2022
#6 Ohodnotiť kladne 12 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 810zssk #5:
To hovorím, už dlho. Iné európske mestá vynakladajú miliardy na to, aby sa z hlavnej stanice dali obsluhovať všetky smery. My stále snívame, že vynaložíme miliardy na novú stanicu, z ktorej polovica smerov nepôjde obsluhovať. A nie a nie sa vzdať tohto zbytočného nápadu.
Odpovedať
810zssk

810zssk

7.9.2022
#5 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: rosomak44 #4:
V poriadku, potom keď na to budú peniaze môžeme riešiť aj Filiálku. Nemám nič proti územnej rezerve, ale stavať to samo o sebe je nezmysel.

Navyše mám vážne výhrady voči konceptu že by šlo len o tunel Filiálka - Petržalka. Z môjho pohľadu je esenciálne aby prípadná železničná stanica Nivy (budúca hlavná stanica) bola napojená aj na smer Kúty (a výhľadovo aj Dunajskú Stredu).
Odpovedať
rosomak44

rosomak44

7.9.2022
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: 810zssk #2:
Tu píšu, že by mohla teoreticky pokračovať do downtownu v podzemnej/polopodzemnej podobe, hoci pôjde o šialene náročný projekt: https://www.yimba.sk/clanky/aspon-nejake-pokroky-v-metropole-by-mohli-vzniknut-nove-zeleznicne-trate
Odpovedať
N/A

N/A

7.9.2022
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 810zssk #2:
Dobre, v prípade, že nemá žiaden zmysel, tak to nenechať chátrať, ale urobiť z toho radšej nejaký park, viem si z toho predstaviť pekný park od Riazanskej až po Trnavské mýto, kde by aj ľudia v tejto oblasti mali kus prírody. Ale samozrejme si musím dať dole ružové okuliare, keďže park s prírodou nie je profitabilná záležitosť.
Odpovedať
810zssk

810zssk

7.9.2022
#2 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: N/A #1:
Tá trať nemá žiaden zmysel, skôr naopak, ak nebude pokračovať do centra mesta.
Odpovedať
N/A

N/A

7.9.2022
#1 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 10
Myslím si, že investor, ktorý sa na toto celé dal a postaví tú novú budovu, tak by mal byť podmienený revitalizáciou prestupného uzla Bratislava-Filiálka, aby sa zlepšila dopravná obslužnosť tohto miesta v súvislosti s očakávaným navýšením ľudí v tejto oblasti. Je to jedinečná šanca, ako obnoviť túto trať.
Odpovedať