Zavrieť

Trolejbusu #152 spadli palice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Historické vozidlá v uliciach počas uplynulého víkendu (28.6.2021) (5/18)
Stiahnuť materiál
Trolejbusu #152 spadli palice.
Príspevok:
Lokalita: Lovinského ul., zastávka Lovinského
Dátum: 26.6.2021
Vozidlo: Škoda 9 Tr #152
Galéria: Škoda 9 Tr
Historické vozidlá v uliciach počas uplynulého víkendu (28.6.2021)
Linka: 207
Autor: Ike
Počet zobrazení: 2355

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Solider

30.6.2021
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
On asi myslí to, že sa v rámci výstavby trolejbusovej trate k Avionu zrekonštruuje aj krátky úsek od Bulharskej po obratisko na Rádiovej, kde sú ešte pôvodné podvesené zbiehavé výhybky.
Odpovedať

S499.1023

30.6.2021
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #13:
Môže. Ale samotná výmena výhybiek sa robieva aj v rámci bežnej údržby, tak neviem, či tu pôjde aj o zmenu geometrickej polohy alebo čo.
Odpovedať

Urbanway 2423

29.6.2021
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Nemôže byť dôvodom rekonštrukcie aj výmena výhybiek v obratisku za rádiové, pretože inak veľmi nerozumiem, prečo sa bude rekonštruovať iba tento koncový úsek?
Odpovedať

S499.1023

29.6.2021
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Ja som sa len preto pýtal, že Trnávka bola dlho najlepšia trať v Bratislave, bolo vidieť, že to staval Ing. Čudák s Ing. Ryšavým (skutočnými menami Ing. Podivín a Ing. Zrzavý) a nie Elza podľa projektu od Deltesu. Bratislavskí fachmani ako Ing. Tretie Skupenstvo vody, Ing. Konárik a spol. im to opľúvali,že kto to kedy videl, ťahať vedenie nad chodníkom po vnútornej strane oblúka, výhybky tak zavesiť, aby sa mohli hýbať, nespevňovať kríženia pevnými svorkami...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

trolejbus6207

29.6.2021
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Tak to je iný extrém, na takéto padanie palíc bol vhodný Sanos 6506, stabilizátor kĺbu ako keby neexistoval
Odpovedať

Solider

29.6.2021
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #9:
Ja mám osobne rekord na voze s pokazenými strhovákmi, keď som medzi centrom a Čiližskou zbieral 8 krát.
Odpovedať

trolejbus6207

29.6.2021
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Urbanway 2423, Solider a ďalší zúčastnení - dožičil by som vám zažiť tú hrôzu, pod ktorou sme jazdili za komančov... Už si presne nepamätám, ktoré leto to bolo, tuším v 1986-om to nechali dôjsť až do takého stavu, že na Kolibe sa nedalo jazdiť, každé kolo som zbieral palice aspoň dvakrát, proste des 😠
Dnešné pavučiny majú od dokonalosti hodne ďaleko, ale oproti minulosti je to jedna báseň
Odpovedať

Urbanway 2423

29.6.2021
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Ja som len písal, že sa tam tá trať bude opravovať, nie to, či je v zlom stave (osobne si myslím, že ani nie).
Odpovedať

S499.1023

29.6.2021
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Aký problém je s TT na Trnávke?
Odpovedať

Solider

29.6.2021
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Osobne by som povedal, že priame úseky tratí s výnimkou oblúkov na Kramároch a na Dolných honoch nie sú také problematické. Áno, sú ešte nejaké výhybky s pevným krížom, kde treba ísť 20, a aj Patrónka je od kedy ju postavili úplne zlá a krivá, ale nie je to až také strašidelné.
Odpovedať

Minko

29.6.2021
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
rekonštrukcia TT by zasiahla možno ešte vo väčšom rozsahu cestnú premávku, na tom si PR jednoducho dobré nespravíš, keď ti doprava kolabuje aj bez toho 😁
Odpovedať

Urbanway 2423

28.6.2021
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #3:
Vďaka za vysvetlenie. 🙂

Tiež mám pocit že, zatiaľ čo električkové trate sa ako-tak rekonštruujú, tak na TT sa trochu zabúda (aspoň že sa bude teraz rekonštruovať TT na Rádiovej a Kramároch) a pritom by to tiež malo vplyv na rýchlosť a plynulosť jazdy tak, ako aj u električiek. Holt, ale asi rekonštrukcia TT nie je tak dobrá na PR, ako rekonšturkcia ET.
Odpovedať

ceres

28.6.2021
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
Aj konštrukciou vedenia (ostrejšie oblúky, výhybky s väčším uhlom odbočenia), aj stavom, aj konštrukciou zberačov (nové laminátové zberače sú výrazne ľahšie)... Ale treba povedať, že konštrukcia vedenia i jeho stav je miestami ďaleko od civilizovaného optima dodnes. Kiežby sa to už konečne zmenilo...
Odpovedať

Urbanway 2423

28.6.2021
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Celkovo na týchto starších trolejbusoch (dokonca aj u 14/15Tr) vypadávali palice o dosť častejšie, ako teraz. Bolo to stavom trolejového vedenia, alebo za to mohla aj iná konštrukcia palíc?
Odpovedať

Miro

28.6.2021
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ako za starých čias, keď som cestoval trolejbusmi 9Tr na linke 17 do školy, palice vypadávali často.😊
Odpovedať