Zavrieť

Obratisko Karlova Ves pred vyrúbaním stromov

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Stav Karloveskej radiály v deň mestom stanoveného termínu ukončenia 1. etapy + novšie fotky (31.10.2019) (1/36)
Stiahnuť materiál
Obratisko Karlova Ves pred vyrúbaním stromov.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., obratisko Karlova Ves
Dátum: 31.10.2019
Vozidlo:
Galéria: 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Stav Karloveskej radiály v deň mestom stanoveného termínu ukončenia 1. etapy + novšie fotky (31.10.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 7860

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
guest

guest

14.11.2019
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #19:
Nie je potrebný aj perón pri vonkajšej koľaji aj výjazd z vnútornej koľaje. Stačí jedno.
Nie je potrebné mať vnútornú koľaj v betóne, postačovali by dva pásy betónu ako na zastávkach.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.11.2019
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #18:
Bludy hlásaš.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

14.11.2019
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #18:
Síce čo hovoríš je trocha logické, avšak:
1) Zas toľko prípadov potreby NAD a prestupov tam ročne nebude
2)Perón by sa tam určite hodil, avšak tak či onak by musela byť vnútorná koľaj v betóne skrz prechod cez ňu
3)výjazd z vnútornej by bol odosť drahší. Pomer cena/výkon by s mohol preklopiť do neefektívnosti vynaložených finančných prostriedkov. navyše rozjazdová výhybka Y v ostrejšom oblúku nemusí byť to najlepšie riešenie...
Odpovedať
guest

guest

11.11.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #16:
Tak buď tam mali dať aj druhú nástupnú hranu (kľudne len meter široký perón) alebo mali umožniť výjazd do Dúbravky aj z vnútornej koľaje. Takto budú musieť ľudia bez perónu vyskakovať z/naskakovať do električky a budú sa motať po obratisku. Fakt super riešenie za milióny eur.
Nakoľko nehoda/výluka môže nastať kedykoľvek, tak v zime by mali trvalo uržiavať koľajisko bez snehu, čo keby nastala potreba prestupného miesta...
Odpovedať
lostrail

lostrail

11.11.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #16:
Presne toto mi napadlo, ze preto tam davaju beton, aby v pripade mimoriadnosti mohli ludia prebiehat. A stale lepsi beton ako tmavy asfalt.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

11.11.2019
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #15:
BUSy majú obratisko vo vnútri obratiska, prestupná hrana (ostrovček) je medzi električkou a autobusom (autobus ide protismerne električke = dvere majú oproti sebe) a preto je tam všade betón. V koľajisku taktiež musí byť keďže ako by si si dole všeimol, výjazd električiek do dúbravky je len z vonkajšej koľaje = ak nechceš električku točiť kolečkami po obratisku budú musieť ľudia vojsť do koľajiska. Na trávu by to mohol byť mierny problém...
Odpovedať
guest

guest

11.11.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pre BUSy sa buduje samostatné obratisko.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

11.11.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #13:
Náhradná autobusová doprava
Odpovedať
guest

guest

11.11.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pls. čo je NAD?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

10.11.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #11:
NAD mala podľa teba jazdiť po rozchodníku, či ako si to predstavuješ?
Odpovedať
guest

guest

10.11.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #6:
Nástupná hrana už je, je na pravej strane rovnej časti obratiska.
Celé obratisko je zaliate betónom. To je ten eko prístup magistrátu, všetka voda pôjde do kanalizácie a tu už nie je potrebné znižovať teplotu okolia rozchodníkom.
Odpovedať
Valec

Valec

4.11.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #7:
To je taká vďačná Urban legend, ako nič nerobiť.
Odpovedať
lostrail

lostrail

3.11.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No dobre, ale ved ten terminal je sucastou projektu, takze ak ho nedokoncia, ako je nakresleny, nemozu to predsa odovzdat. Ci zasa mi nieco uslo?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

31.10.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #7:
Na výnimku sa dá aj skôr.
Odpovedať
mi.v

mi.v

31.10.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #6:
Nestavia sa to z eurofondov? Ak áno, zásahy do projektu môžu byť zmrazené na 5 rokov.
Odpovedať
Valec

Valec

31.10.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #3:
Zatiaľ tam žiadna nástupná hrana plánovaná nie je. Či to tak zostane uvidíme hneď po tom, ako sa spustí premávka E do Karlovky (aj keď ja osobne pochybujem, že to bude skôr ako aj do Dúbravky).
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

31.10.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Tak nic, pozrel som druhu fotku.
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

31.10.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #1:
Urcite treba byt iba na vonkajsej kolaji? Ja som mal pocit, ze tie dve kolaje na fotke sa zbiehaju do jednej a potom hned rozpajaju na smer Dubr a smer CMO.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #2:
Takže fakt miesto malého perónu aj pre vodičov pri vystupovaní počas prestávky v normálnom stave bude "Le tour de Obratisko" ? 😃 oukeyyy
Odpovedať
Valec

Valec

31.10.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #1:
V takom prípade E z Dúbravky príde na vnútornú koľaj, vysadí ľudí a zoberie tých z autobusu a spraví s nimi kolečko po obratisku a pôjde do Dúbravky. Prestávkovať všetko vyženú do Dúbravky, kde je miesta dosť.
Odpovedať