Zavrieť

Drevená lávka pre chodcov po vybagrovaní štrku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Aktuálne dopravné obmedzenia na Karloveskej spojené s modernizáciou radiály (25.6.2019) (12/19)
Stiahnuť materiál
Drevená lávka pre chodcov po vybagrovaní štrku.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 25.6.2019
Vozidlo:
Galéria: 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Aktuálne dopravné obmedzenia na Karloveskej spojené s modernizáciou radiály (25.6.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3955

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

gejza

27.6.2019
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #16:
ďakujem, konečne ako úplny laik viem, čo je reťazovka 🙂
Odpovedať

anbis

27.6.2019
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: IBBI #15:
Napríklad https://cs.wikipedia.org/wiki/Trolejové_vedení#Řetězovkové_vedení
Odpovedať

IBBI

27.6.2019
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #14:
preco by som mal pouzivat ine zdroje? To je univerzalna odpoved na vsewtko a nemuseli by tu vychadzat ziadne clanky. Aj o tyristorovych 9Tr si mozem najst ine zdroje. Ale som na iMHD, a tak som rad ze najdem tie informacie tu.
Odpovedať

S499.1023

27.6.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: IBBI #13:
Tak skús použiť aj iné zdroje ako iMHD, ty onanista.
Odpovedať

IBBI

27.6.2019
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Inak niekto by tu fakt mohol vysvetlit, preco sa tak onanuje nad tou retazovkou a v com su jej vyhody. Kludne aj clanok na titulnej strane.
Odpovedať

S499.1023

27.6.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 810zssk #11:
Príliš komplexná záležitosť na jednoduchú laickú odpoveď. Hodí sa všade.
Odpovedať

810zssk

26.6.2019
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Opäť z mojej strany laická otázka: Aké sú výhody reťazovky, teda prečo je zlé že tam nie je? Bola by prípadné vhodná aj na iné radiály (tie čo sa pripravujú už za Valla), alebo je v KV nejaky špecifický dôvod?

Ďakujem.
Odpovedať

S499.1023

26.6.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #9:
Neviem, kto a za akých okolností to tam naprojektoval ale asi nejaký projektant, ešte nezaťažený mantrou "nikdy sa to tak nerobilo" .
Reťazovka tam totiž logicky vychádzala najvhodnejšia.
Odpovedať

Ike

26.6.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Viem, že si o tom downgrade písal, ale mňa by zaujímal opak. Kto prišiel s nápadom dať tam reťazovku a ako to, že sa mu to v prostredí
#ľudíbytozabilo
#psíkybyzomreli
#nikdysatonerobilo
#cestujúcibytozneužili
#ľudiabytonepochopili

vôbec podarilo presadiť? Vieš aký je príbeh za tým? Zdá sa, že to bol progresívny projekt nestráviteľný ešte v dnešnej dobe. 😂

Ja som sa pokúšal na ministerstve zaviesť home-office a oficiálny cloud pre partnerov, takže sa trocha viem vžiť do role toho človeka. Ale klobúk dolu, že sa mu to podarilo.
Odpovedať

S499.1023

26.6.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #7:
K tomuto došlo už pri bezdôvodnej likvidácii reťazovky. Keď som o tom napísal tuším do BA novín, tak si ma vtedajší GR Cng. Zachar pozval na "po***", kde ma za výdatnej podpory ing. TSV, ing. Konárika a ďalších chceli presviedčať, že downgrade bol v úplnom poriadku a že došlo k významnému zníženiu počtu strhnutých zberačov. Keď som im odvetil, že suché čísla hovoria o pravom opaku, tak ich zaujímalo len jediné - " Kto vám poskytol tie údaje?".
Odpovedať

anbis

26.6.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
To s otočením výložníkov chápem, jasné, veď inak by zavadzali pri výstavbe. Myslel som na tú vzdialenosť stožiarov a potvrdil si mi (žiaľ) moje podozrenie... Ďakujem.
Odpovedať

S499.1023

26.6.2019
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #5:
Výložníky sú pootočené, lebo tam nie je trolej, to nie je na závadu, výložníky sa zavetrovávajú len každý n-tý.
Vzdialenosť stožiarov, projektovaných pre reťazovku, samozrejme pre jednoduché zavesenie s prídavným lanom nevyhovuje ale ZLÁ, PSÍKYZABÍJAJÚCA reťazovka nesmie byť, veď by sa chudáci vrchári prepracovali.
Odpovedať

anbis

26.6.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #4:
Diky za info, ja som si teraz aspoň zbežne preštudoval PD - v zásade tam bude presne to, čo aj teraz, dlhé 8 m závesy v poliach nad 40 m (čiže skoro všade), iba stožiare natrú na antracitovo sivú. Mne sa to nezdá odborne OK, okrem toho osvetlenie už ani neriešim, obrubníky som radšej ani nehľadal 😃 ..., ale vie sa k tomu nejaký väčší macher vyjadriť? S499?
Odpovedať

TeBeCe

26.6.2019
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #3:
Nie, retazovka nebude...
Odpovedať

anbis

26.6.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #2:
A bude tam aspoň reťazovka, alebo šnúra na prádlo zostane aj po "modernizácii"? 🙁
Odpovedať

TeBeCe

26.6.2019
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #1:
Stoziare aj s vyloznikmi zostavaju povodne.
Odpovedať

anbis

26.6.2019
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Fascinujú ma tie trakčné stĺpy s pootáčanými výložníkmi. Ešte stále sa snažím veriť, že je to súčasť technologického postupu ich demontáže. Videl niekto projekt, ide sa to meniť? Alebo tam tieto stožiare s dvojnásobnými rozostupmi, ako by mal byť zostanú? 😃
Odpovedať