Zavrieť

Električka #7430 prechádza odstavnou koľajou počas výstavby úvrate

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Príprava uzla Molecova na výluku električiek (15.6.2019) (6/18)
Stiahnuť materiál
Električka #7430 prechádza odstavnou koľajou počas výstavby úvrate.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 15.6.2019
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7430
Galéria: Škoda 29T ForCity Plus
1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Príprava uzla Molecova na výluku električiek (15.6.2019)
Linka: 9
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4278

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Valec

16.6.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #8:
Alebo ich normálne vysadia na Molecovej a križovatku prejdú "v protismere".
Odpovedať

MatejBA

16.6.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #8:
A mas pravdu - neviem preco som zabudol, ze otocka za Segnerkou je az za zastavkami, takze sa tam da prestupit a busy sa vedia otocit 🙂
Odpovedať

Viko

16.6.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #7:
Tak budú vysádzať ľudí na Segnerovej a ešte to aj bude bezpečnejšie, nie?
Odpovedať

MatejBA

16.6.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
Ale myslel som pre pripad, zeby sa nieco stalo medzi Molecovou a Tunelom, aby sa tocili aspon nejake obojsmerne elektricky co ostanu v KV/Dubravke 🙂
Odpovedať

3pa3ck3

16.6.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Keďže na NAD sa bude prestupovať na zastávke Molecova, ktorá je kúsok predtým, tak ten perón by nemal zmysel
Odpovedať

Jojan

16.6.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #3:
Vlastne máš pravdu, keď som to písal, tak ma toto nenapadlo. A takisto by bolo dobre tieto prvky použiť v budúcnosti aj na iných radiálach. Čosi sa mi zdá, že na Petržalske radiále bude na tento účel súčasná dočasná konečná s koľajovými prejazdami. A tie prejazdy na druhú koľaj uplatniť aj na iných tratiach podľa možnosti v pravideľných úsekoch. Môžu poslúžiť aj v prípade výluky kratšieho úseku.
Odpovedať

MatejBA

16.6.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #3:
Inak asi nepostavia pri tej stredovej kolaji aspon nejaky provizorny "peron", pre pripad otacania sa pocas vyluk, co? 🙂
Odpovedať

Mike

16.6.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jojan #2:
Po rekonštrukcií na tomto mieste budú dve priebežné koľaje, a odstavná koľaj uprostred nich, napojená na oba smery na oboch koncoch. Teda táto koľaj umožní odstavovanie vozidiel v oboch smeroch aj naďalej (koľko bolo takých chvíľ že boli zaplnené obe odstavné koľaje súčasne?), ale naviac ako bonus otáčanie obojsmerných vozidiel z oboch smerov.
Odpovedať

Jojan

16.6.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #1:
A nebolo by dobré z praktického hľadiska ponechať toto miesto na odstavovanie aj do budúcna, ak už nie priamo tu, tak niekde inde na vhodnom úseku? A podobne aj na iných radiálach? Myslím, že toto malo svoje opodstatnenie. plus vzhľadom na existenciu už aj obojsmerných vozňov, doložiť aj prejazd.
Odpovedať

Jadran

16.6.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Celkom zaujímavý pohľad.
Hlavy koľajníc tých odstavných koľají hádam nikdy neboli tak lesklé, ako v týchto dňoch - na konci ich existencie. 🙂
Odpovedať