Zavrieť

#7949, linka 7, Špitálska ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trojička na sedmičke (13.5.2019) (1/9)
Stiahnuť materiál
Trojička #7949+7950+7956.
Príspevok:
Lokalita: Špitálska ul.
Dátum: 13.5.2019
Vozidlo: ČKD Tatra T6A5 #7949
Galéria: ČKD Tatra T6A5
Trojička na sedmičke (13.5.2019)
Linka: 7
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 7563

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
dupe

dupe

23.5.2019
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #29:
No mala by to byt oblast, cca ohranicena ulicami:
Vajanskeho nabr, 29.8./Kollarovo nam., Staromestska.
Takze tram vjazdy su cca: Nam. L. Stura, Safko, Americke nam., tunel/Kapucinska.

Je to pekne vidiet na scheme, kde sa stale opakuje navest 30: https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2073/Mestske-drahy-20190402
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

23.5.2019
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #27:
vieš mi povedať odkiaľ začína 30ka?
resp všetky vstupné body 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

22.5.2019
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #27:
Aký to má vôbec prínos mimo pešej zóny?
Odpovedať
dupe

dupe

22.5.2019
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #26:
Elektricky maju podobne ako auta v centre zonu 30.
https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2073/Mestske-drahy-20190402
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

22.5.2019
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #23:
nemal som nikdy pocit že by od Kamenného námestia smer na Mariánsku šli 30kou, ale tak možno blbá otázka nezabudli zvesiť pred rekonštrukciou? 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

22.5.2019
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #24:
Podľa fotiek z 2017 je tam ozaj 25 km/h od začiatku, takže sa ospravedlňujem. Ale potom je chyba v mape mestských dráh - obmedzení rýchlosti na ET - kde tento oblúk nemá byť uvedený (predtým som pozeral iba tam a nie na fotky) 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

22.5.2019
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #23:
+S499.1023
Že je v centre 30ka viem (a vidím aj nasledujúcu návesť) a tiež nechcem, aby trať išla rovno do vrátnice k policajtom 😃 Ale nebola tam po obnove trate riadna 30ka? Mne je jasné, že rozdiel teraz nie je cítiť. Ale prečo sa vôbec rýchlosť znižovala, necelé 2 roky po oprave... o ďalšie 2 roky tam bude 15?
Odpovedať
dupe

dupe

22.5.2019
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #21:
Je to drasticke znizenie rychlosti z 30 kmh v centre
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

22.5.2019
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #21:
Tá zavesená 25-ka je oblúk, alebo by si chcel, aby trať pokračovala rovno do vrátnice u policajtov?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

22.5.2019
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tá zavesená 25ka je ďalšie dielo vysokej technickej kvality a úrovne? 🙂
Odpovedať
DRRD

DRRD

14.5.2019
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ano o jednom voze, údaj o prúde pántografu je myslený tiež jeden.
T6 má 260A na jeden podvozok , v súprave 2xT6 je x4 ,plus ostatná spotreba ako je kúrenie, SM ...to sa zmestí na jeden zberač, preto pri 3xT6 dva zberače.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.5.2019
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: DRRD #17:
To ale hovoríš o jednom voze.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.5.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Pri rozjazde súpravy 2x T3 klasik je odber 2x 480 A a myslím, že u pulznej to bude ešte viac.
Odpovedať
DRRD

DRRD

14.5.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
500-700A, to strielaš dosť nepresne. 700A v žiadnom prípade! 750 A je vypínacia hodnota prúdového istenia MR .To je tak, ak sa používajú tzv impregnované uhlíkové lišty môže sa isť do 1500A,ak neimpregnované tak 1000A /10%
Odpovedať
Andy

Andy

14.5.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #13:
Je to skúšobná premávka do konca školského roka, potom sa vyhodnotí a uvidí sa, čo ďalej.
Odpovedať
david1

david1

14.5.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #13:
Jasne , že je to málo.Teraz ide hlavne o testy.
Nemáme voľné vozy , aby sa mohli pospájať do trojičiek a urobiť také tri - štyri súpravy. Chýbali by na ostatných linkách.
Voľné sú akurát dožívajúce kačice s malou kapacitou . Tie by museli pendlovať v 4 min. int.
To však na Jeseň upchávalo nevhodne postavený Blumentál. No a ani vodičov nie je nazvyš.

Je na čase vypísať súťaž na nové električky nielen pre Petržalku s dĺžkou 45-60m.
Odpovedať
N/A

N/A

14.5.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Len tak od veci, veď to som ja. 😂
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

14.5.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Chápem to správne, že takáto trojvozňová súprava je zatiaľ len jedna? Chystá sa ich aj viac?

Predsa len, ak zámerom je pobrať balíky cestujúcich, ktorí vystúpili z vlakov na Vinohradoch, tak taký balík tam môže vzniknúť znovu aj predtým, ako sa trojička stihne otočiť cez mesto zase naspäť...
Odpovedať
david1

david1

14.5.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Keby bol ten rozbeh do 500A tak hej. No načo ísť na hranu.
Odpovedať
Valec

Valec

14.5.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #8:
Čisto pre šoto by to malo fungovať. Avšak vzdialenosť by bola taká, že by sa mohlo nájsť miesto (z hlavy ma nenapadá, ale niektoré sú dosť natesno), kde by si si 3. vozom podhodil výhybku (lebo prvým si ju už odblokuješ).
Odpovedať