Zavrieť

Popri rekonštrukcii podchodu boli opravené povrchy na od zastávok ku vchodom do podchodu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pozitíva a negatíva vynoveného podchodu na Trnavskom mýte (27.8.2018) (19/19)
Stiahnuť materiál
Popri rekonštrukcii podchodu boli opravené povrchy na od zastávok ku vchodom do podchodu. Pred Istropolisom zostali aj časti starého asfaltu.
Príspevok:
Lokalita: Trnavské mýto
Dátum: 27.8.2018
Vozidlo:
Galéria: Ostatné dopravné fotografie
Pozitíva a negatíva vynoveného podchodu na Trnavskom mýte (27.8.2018)
Linka:
Autor: insider
Počet zobrazení: 7577

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
N/A

N/A

28.8.2018
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #11:
No už len kvôli kufrom turistov budeme všade pchať otrasný asfalt. Asfalt na chodníkoch by mal pekne ísť na smetisko dejín.
Odpovedať
N/A

N/A

28.8.2018
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #19:
Akurát, že puká.
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

28.8.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #11:
A po asfalte ich nepočuť? Určite to je tichšie, ale zase ja v noci ani v Bratislave kufor ťahať nechcem lebo je to pocitovo stále strašne hlučné...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #18:
Asi preto, aby nepukal, že?
Odpovedať
N/A

N/A

28.8.2018
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
Mne je jedno, či je to tak v 100 % prípadov, pokiaľ je to tak v 90 % prípadov. A prečo by mal na chodníkoch byť pružný povrch?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #16:
Je mi jedno, na čo narážal. Popísal to ako všeobecnú vlastnosť asfaltu a tak to proste nie je.
Odpovedať
Solider

Solider

28.8.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
Možno skôr narážal na to, že na zle povalcovanom povrchu sa robia priehlbiny – vlny a na veľké vyasfaltované plochy, ktoré nie sú predelené napríklad asfaltovou zálievkou, pôsobí tepelná rozťažnosť a asfalt 'praská'.
Odpovedať
Solider

Solider

28.8.2018
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ivanbuto #12:
Betónová dlažba je zhotovená z betónových prefabrikátov v tvare dlaždíc, ktoré môžu mať rôzny tvar, použitím farbiva do betónu aj rôznu farbu a povrchovými úpravami aj rôznu kresbu na povrchu. Zámková dlažba, ako bolo nižšie spomenuté, je typ betónovej dlažby, ktorý sa pri pokladaní vkladá do drážok, hákov alebo zámkov, vypývajúcich z tvaru dlaždice, ktorým sa dlažba (napríklad Haka, Universo) navzájom zamyká a zabraňuje sa horinzontálnemu posunu dlažby. To, čo sa používa v Starom Meste, je klasická betónová dlažba, nezamyká sa do seba, kladie sa podľa druhu väzby (ako klasická dlažba, riadkovo, vejárovito, asymetricky, atď.).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #4:
To samozrejme nemusí byť pravda, že asfalt časom praská a záplaty na ňom už vôbec nevznikajú samy od seba. Naopak, asfalt je pružný s preto musdí byť používaný napr. na mostoch ako kryt vozovky.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #10:
Zámková dlažba je JEDEN z druhov betónovej dlažby, taký, kde sa dlaždice "zamykajú do seba".
Odpovedať
<a href='mailto:ibutora [zavinac] atlas [bodka] sk' >ivanbuto</a>

ivanbuto

28.8.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Nie som si tým istý.
http://www.abw.sk/betonova-dlazba
Prípadne daj odkaz na nejakú odbornú definíciu pojmov.
Ale to nebola ani podstata môjho príspevku...
Odpovedať
david1

david1

28.8.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
Keď sa to spraví poriadne tak určite nie je problém s mlákami. Stačí používať vodováhu a vyspádovať to do toho nového trávnika v pravo. Tam vytvoriť malý vsakovací rygol. V Prahe "milujem" , keď kvantá turistov hrkoce s kuframi po ich kockatých chodníkoch. Radosť to počúvať v bytoch nad nimi.
Odpovedať
Solider

Solider

28.8.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ivanbuto #9:
Zámková dlažba je laické pomenovanie betónovej dlažby.
Odpovedať
<a href='mailto:ibutora [zavinac] atlas [bodka] sk' >ivanbuto</a>

ivanbuto

28.8.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Súhlas, že zámková dlažba je škaredá, a v tom prípade radšej asfalt (preto sa sporím aj so starostom Starého Mesta, ktorý teraz masívne rozširuje zámkovú dlažbu na chodníkoch v centre mesta).
Okrem klasických hrbloľatejších žulových kociek sú ale aj iné formáty, napr. veľkoplošná dlažba, kamenná, prípadne aj betónová.
To by si žiadalo ale koncepčný návrh pre celé okolie prestupného uzlu.
Na rozdiel od Prahy Bratislava zatiaľ nemá žiaden manuál verejných priestorov.
Odpovedať
ceres

ceres

28.8.2018
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: AndyNO #1:
Namiest kydnutia asfaltu tam radšej mohlo byť viac zelene...
Odpovedať
ceres

ceres

28.8.2018
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
Zaujímavé, že v civilizovanom zahraničí chodníky vlnením a praskaním netrpia - rozhodne nie do tej miery ako v Bratislave. Nebude to skôr povestnou slovenskou (ne)údržbou a odfláknutou prvotnou realizáciou?
Odpovedať
ufo

ufo

28.8.2018
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #3:
Zürich je pekný príklad preferovania asfaltu na peších zónach.
Odpovedať
AndyNO

AndyNO

27.8.2018
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
Napr. dlažba na Štúrovej ul. vyzerá podľa mňa celkom pekne..
Odpovedať
N/A

N/A

27.8.2018
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Lenže hladký asfalt máš len, keď je nový. Časom praská a vznikajú na ňom záplaty. Voda nemá kam odtekať a tvoria sa kaluže, keďže asfalt sa vlní. Okrem toho je asfalt menej estetický, je tmavý, čiže sa viac rozohrieva a tak ďalej. Voda sa dá riešiť kanálmi, ale to je len ďalšia komplikácia navyše.

Dlažba sa ľahko nahrádza a voda odteká medzi dlaždice. A samozrejme to vyzerá krajšie. Zámková dlažba je otras, ale pekná dlažba je niečo celkom iné.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

27.8.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #2:
A nepekný v Grécku. A pekný ale nepraktický v Prahe - ja uprednostním hladký asfalt pred drkotaním po žulových kockách. A zámková dlažba je ešte odpornejšia ako asfalt.
Odpovedať