Zavrieť

#3902 na Hurbanovom námestí

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové elektrobusy SOR EBN 8 a NS 12 (25.1.2018) (41/45)
Stiahnuť materiál
#3902 na Hurbanovom námestí.
Príspevok:
Lokalita: Hurbanovo námestie
Dátum: 25.1.2018
Vozidlo: SOR EBN 8 #3902
Galéria: SOR EBN 8
Nové elektrobusy SOR EBN 8 a NS 12 (25.1.2018)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 7294

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

30.1.2018
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #19:
Samozrejme, že tá stopa samostatnú prípojku nemá, preto je to také výhodné, že je to pripojené na napájaciu sieť električiek. Preto električky do kolísanía napätia VSTUPUJÚ ale meniču je to jedno a na baterky to preto nemá žíaden vplyv. Nemáš za čo.
Odpovedať

Miro

30.1.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #19:
V nejakom plátku som čítal, že tie viedenské elektrobusy sú vraj napájané práve energiou dodávanou z rekuperácie pri brzdení električiek. Z toho autor vyvodil, že jazdia vlastne "zadarmo" ?
Odpovedať

Ámos

30.1.2018
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #18:
Tak ale ta stopa ma samostatnu pripojku na meniaren. Nie? Resp dokonca mozno na meniaren ani napojena nie je, ale cez samostatnu pripojku na siet.
Preto elektricky do kolisania napatia - dakujem- nevstupuju. Nie?
Odpovedať

S499.1023

30.1.2018
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #17:
A na to si ako prišiel?
V Prahe aj vo Viedni samozrejme BEHÁ po okolí x spojov s rekuperáciou (vo Viedni všetko okrem E1, v Prahe všetko okrem posledných pár T6 a historických liniek) a baterky samozrejme nie sú pripojené priamo na trolej.
A nekolíš prúd, kolíše napätie ? .
Odpovedať

Ámos

29.1.2018
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
A nemoze byt dovod, ze ani v Prahe, ani vo Viedni, nebeha pookoli x-spojov s rekuperaciou, ktore sposobuju kolisanie prudu?
To jedine mi napadlo, ze by bateriam mohlo vadit.
Odpovedať

S499.1023

29.1.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #15:
Nuž to naozaj neviem - čudo je možno drahšie a dá sa na ňom lepšie napakovať.
Odpovedať

Miro

29.1.2018
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
Myslím, že sme to už všetci pochopili. Otázka je, prečo Bratislava nekúpila taký zberač ako majú vo Viedni, aby sa dalo nabíjať z obyčajného trolejbusového vedenia, ale takéto čudo, ku ktorému treba vybudovať nabíjaciu stanicu?
Tipujem, že tento systém asi dokáže preniesť väčší nabíjací prúd (lepší kontakt, než u dvojpólového zberača, ktorý sa priloží k trolejbusovému vedeniu), je aj iný dôvod?
Odpovedať

S499.1023

29.1.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #6:
Aj pre TeBeCa a ďalších: Ten zberač vo Viedni aj v Prahe je dvojpólový a NEmôže sa nabíjať z električkového vedenia.
Odpovedať

pharel

29.1.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
OK, tak som to myslel tak, ze by tam teda boli 2 droty ako vo Viedni a mohol tam byt dvojpolovy zberac, tym padom by sa vedel nabijat na konecnej trolejbusov? 🙂
Elektrotechniku som nemal, tak ma mozete trosku zasvetit to problematiky 🙂
Odpovedať

baran

26.1.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Možno blbá otázka, ale prečo tie elektrobusy nie sú nabíjané klasickými trolejbusovými zberačmi?
Odpovedať

TeBeCe

26.1.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #9:
vo viedni maju elektricky dva droty?

https://imhd.sk/transport/galeria-media/2202/rampini-siemens-ale-el/102201/Jeden-elektrobus-sa-nabija-a-vodic-po-jazde-presada-do-druheho-uz-nabiteho
Odpovedať

mrkvakj

26.1.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #9:
Elektricky funguju, kedze druhy pol mas v kolajnici. Rampini funguje zato, ze ten zberac ma dvojpolovy a ma vsade vyhradenu vlastnu trolej na nabijanie. Rovnaku ako maju trolejbusy.
Odpovedať

shaggy

26.1.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: TeBeCe #7:
Už len vyriešiť záhadu, že tie električky fungujú... a vo Viedni to ide aj s e-busom.
Odpovedať

Dispecer

26.1.2018
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #6:
Ja som skôr čakal "verziu Praha" (viď červený pražský prototyp #5E9 3111: https://www.dopravacek.eu/resources/5E9%203111-SOR%20ENS%2012-10.10.2017-Palmovka-5.jpg ).
Odpovedať

TeBeCe

26.1.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #6:
Skus pripojit televizor do zastrcky iba jednym vodicom...bude fungovat?
Odpovedať

pharel

26.1.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #5:
Ja som si myslel, ze to bude rovnaky zberac, ako ma ten elektrobus vo Viedni, co sa pripoji aj na trolejove vedenie elektriciek, napriklad by kludne mohol stat na konecnej elin alebo na Jesenskeho v jednom smere.
Odpovedať

TeBeCe

26.1.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #4:
Vyzera to takto
https://imhd.sk/ba/galeria-media/Vyhladavanie/189592/Nabijaci-zberac-a-klimatizacna-jednotka-na-streche-elektrobusu-SOR-EBN-8
Odpovedať

Miro

26.1.2018
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #3:
Čiže sa dá nabíjať len na takýchto špeciálnych miestach? Myslel som, že to je polpantograf, cez ktorý sa dá nabíjať z bežného trolejového vedenia.
Odpovedať

TeBeCe

26.1.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #2:
https://www.youtube.com/watch?v=wFosi9fdM4c
Odpovedať

Andy

26.1.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Áno, na NS12 je viac skrytý.
Odpovedať