Zavrieť

Prvé autobusy SOR NB 18 z dodávky v roku 2017

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové autobusy SOR NB 18 po príchode do Bratislavy (21.8.2017) (6/6)
Stiahnuť materiál
Prvé autobusy SOR NB 18 z dodávky v roku 2017.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Trnávka
Dátum: 19.8.2017
Vozidlo:
Galéria: Vozovňa Trnávka a Jurajov dvor
SOR NB 18 City
Nové autobusy SOR NB 18 po príchode do Bratislavy (21.8.2017)
Linka:
Autor: Sršeň
Počet zobrazení: 5319

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

28.8.2017
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #20:
Myslis ten na 200+ vozov, ktory sa zrusil, pretoze SOR v tom case este nemal vyrobeny klbovy bus? ?
Odpovedať
marek98

marek98

27.8.2017
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #20:
Samozrejme, tomu vždy tak bude. 🙂 Pretože podľa niektorých je Solaris najlepší a SOR je najhorší. 🙂 Navyše, Solaris sa do tendra (našťastie) ani neprihlásil..
Odpovedať
Solider

Solider

27.8.2017
#20 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #19:
Ale keď sa urobí šotouš friendly namieru tender na Solaris, tak je všetko v poriadku, že?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

27.8.2017
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #18:
Preboha, snad si nemyslis, ze niekto z odbornikov na poprednych miestach v strukturach mesta alebo mestskych organizacii by si dovolil pri obstaravani sit nejakemu uchadzacovi podmienky na mieru - a toboz uz nie firme JeTiho. ?
Odpovedať
gejza

gejza

26.8.2017
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #4:
jednou z hypotez by mohlo byt, ze islo o zmanipulovanu sutaz s vopred urcenym vitazom .... samozrejme, hypotez je omnoho viac ? ? ? ?
Odpovedať
Mike

Mike

21.8.2017
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Sory pochopiteľne ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

21.8.2017
#16 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mike #15:
Čo? Neklimatizované Vrakosy s neustálym dolievaním vody do chladiča, brzdovej kvapaliny do plynu, oleja do motora etc. ? ?
Odpovedať
Mike

Mike

21.8.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #13:
Mne sa hlavne pozdávali z pohľadu vodiča.

Ale je fakt, že tá unifikácia vozového parku kĺbov by mohla byť aká taká výhoda ..
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

21.8.2017
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ike #8:
Fy\zika nepustí ale možno nám CraneMan vysvetlí, že len nemyslíme progresívne.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

21.8.2017
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mike #2:
Šotouši vždy hejtujú nové a to, čoho je veľa. Ja som asi šotouš atypický, dennodenne cestujem SOR-kami a vôbec ma neurážajú.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

21.8.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #4:
Zaujímavá by bola otázka na SOR, kedy (dátum) začali s výrobou týchto 12 skvostov.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

21.8.2017
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #8:
Tie tyče deliace "kočíkový priestor, či sklopné sedadlá alebo podestové sedadlá "medzi" 2. a 3. dverami, dogma "5 dverí tvorí kvalitný bus pre MHD", či sedadlá hneď pri vstupe do 4. dverí určite aj z toho nízkopodlažnosťou "zmenšeného" priestoru uberajú dosť...
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

21.8.2017
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mike #2:
Čo sa týka napr. priechodnosti uličiek, miesta na státie či na kočíky/vozíky, tak jednoznačne. ?
Odpovedať
Ike

Ike

21.8.2017
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ámos #4:
Vykonávajú mikciu na naše hlavy a už sa ani neunúvajú predstierať, že je to dážď ?
Odpovedať
Ike

Ike

21.8.2017
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: CraneMan #3:
Nie som odborník na konštrukciu vozidiel verejnej dopravy, ale myslím si, že nie je ľahké vyrobiť nízkopodlažné vozidlo s rovnakou podlahovou plochou ako môže mať vysokopodlažné.
Odpovedať
Mike

Mike

21.8.2017
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #6:
a) je správne.
Odpovedať
pharel

pharel

21.8.2017
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #4:
Tiez sa mi to zda rychlo vyrobene od vyhrania sutaze 🙂 to uz bolo vsetko dopredu dohodnute, alebo to budu riadne vraky uz od zaciatku, rychlo zbuchane dohromady a rozpadnu sa pocas jazdy na nasich cestach 🙂
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

21.8.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #2:
Toho je mi celkom ľúto. A vlastne nielen jeho.
Odpovedať
Ámos

Ámos

21.8.2017
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Wau, toto je dodavka JUST IN TIME.
Cim to bude, ze si SOR bol taky isty dodavkou.
Odpovedať
CraneMan

CraneMan

21.8.2017
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mike #2:
Ak si odmyslíme vysokopodlažnosť, tak jednoznačne. V starých autobusoch sa aspoň voľne dalo pohybovať, v týchto SOR-och s prímestskou verziou usporiadania sedadiel, kde sa stojaci ľudia najmä ráno a poobede tlačia ako sardinky jeden na druhom, je vízia autobusovej dopravy v BA viac ako smutná.
Odpovedať