Zavrieť

#4214II, Vozovňa Petržalka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pred štvrťstoročím sa v Bratislave objavili prvé Karosy B 741 (7.12.2016) (1/15)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Petržalka
Dátum: 31.3.2007
Vozidlo: Karosa B 741 #4214II
Galéria: Karosa B 741
Pred štvrťstoročím sa v Bratislave objavili prvé Karosy B 741 (7.12.2016)
Linka:
Autor: Richard Hudec
Počet zobrazení: 2082

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

dyspozytor

7.12.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #5:
no šak toto?
Odpovedať

Rubber38

7.12.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dyspozytor #4:
Ich glorifikovaniu napomohlo jedine to, že boli namiesto Ikarusov vybrané na GO. Keď si napr. ešte v roku 2010 porovnal pôvodnú +-15ročnú Karosu a pôvodný Ikarus, tak to bol úplne iný vesmír. Možno okrem hluku z motorovej časti, tam Ikarus strácal
Odpovedať

dyspozytor

7.12.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Popri Ikarusoch bola Karosa len škaredá a chudobná sestra? Dnešnému glorifikovaniu Karosy určite dopomohol produkt menom SOR, ktorý razom katapultoval Karosu in-memoriam do posvätného večného života ...?
Odpovedať

2635

7.12.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pre mňa sú to najlepšie autobusy aké kedy DPB mala, do doby kým DPB nenakúpil MB Capacity. Takže som rád, že ešte stále zopár kusov jazdí. ?
Odpovedať

zlomok

7.12.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #1:
Dobré vozidlá v porovnaní s Ikarusmi 280, lebo boli tichšie a oproti Tambusom mali polstrované sedačky.

V Karosách sedenie nad 2. nápravou proti smeru jazdy bolo možno pre beznohých, tí s nohami ich museli strkať pod sedadlá oproti. Rovnako nad 3. nápravou pri 4. dverách nebolo miesto na nohy, trčali do priestoru schodov. Okrem toho mali Karosy suverénne najhoršie prechodové mechy ktoré stále vŕzgali a nepomohlo ani napatlanie vazelínou, od ktorej som si neraz v tých autobusoch zašpinil hlavu.

Najväčšia chyba bola v slabom ráme. Nepamätám si že by som u iných typov kĺbových autobusov videl ako sa bočnica voči podlahe hýbe 5 cm hore dolu pri kĺbe, pričom madlá pre držanie cestujúcich na seba prevzali aj nosnú funkciu, čoho dôkazom boli praskliny v obložení v mieste ich uchytenia do strechy. Neraz sa tie madlá ľúbili aj lámať. Jediný autobus ktorý je rovnako labilný v oblasti kĺbu je SOR NB 18. Niektoré kúsky sa už pozvoľna začínajú približovať Karosám.
Odpovedať

Ike

7.12.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Na svoju dobu dobré vozidlá ? síce nemali klimatizáciu a neboli NP, ale z pohľadu sediaceho cestujúceho nemali konkurenciu.
Odpovedať