Zavrieť

Štvrťstoročie slúžiaci autobus, z toho 14 rokov na CNG pohon

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Vozidlá, ktoré už majú najlepšie časy za sebou (19.9.2016) (11/30)
Stiahnuť materiál
Štvrťstoročie slúžiaci autobus, z toho 14 rokov na CNG pohon. Kĺbové Karosy B 741 sú najdlhšie slúžiace autobusy v pravidelnej premávke v histórii bratislavskej MHD.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Jurajov dvor
Dátum: 17.9.2016
Vozidlo: Karosa B 741 #2607
Galéria: Karosa B 741
Vozidlá, ktoré už majú najlepšie časy za sebou (19.9.2016)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 5013

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
N/A

N/A

28.9.2016
#52 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Tu máte ešte jeden na mínuskovanie, nech sa nenudíte.
Odpovedať
N/A

N/A

25.9.2016
#51 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 8
Kľudne si mínuskujte, ťulpasi.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
N/A

N/A

24.9.2016
#50 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 9
Reakcia na: 810zssk #49:
Mohli byť niekde aj horšie, ale celkovo boli najhoršie na DH. 🙂
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
810zssk

810zssk

24.9.2016
#49 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #48:
Nevylucujes ze niekde boli aj horsie ako tie najhorsie? ?
Odpovedať
N/A

N/A

24.9.2016
#48 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 8
Reakcia na: S499.1023 #47:
Nuž áno, to stále tvrdím. Nevylučujem, že v Petržalke boli a sú aj horšie, ale boli a sú aj lepšie. Vzhľadom na veľkosť Petržalky je to prirodzené, že sú tam lepšie aj horšie vozy.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
S499.1023

S499.1023

23.9.2016
#47 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #46:
Vylučuje sa to s tvojím tvrdením v príspecku #41: "DH mali vždy tie najhoršie vozy, aké práve boli vo vozovom parku".
Odpovedať
N/A

N/A

23.9.2016
#46 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 9
Reakcia na: kecho #44:
Neviem, ako to sa to vylučuje s niečím z toho, čo som povedal.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
Technopol

Technopol

23.9.2016
#45 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #43:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/2876/Preradenie-Ikarusov-280-2940-a-2944-do-Petrzalky?text=ikarus+280

https://imhd.sk/ba/doc/sk/2922/Preradovanie-a-precislovanie-autobusov?text=ikarus+280

https://imhd.sk/ba/doc/sk/6664/Zmeny-v-evidencnych-cislach-autobusov?text=4084

https://imhd.sk/ba/doc/sk/6750/V-Petrzalke-by-mohli-jazdit-novsie-autobusy-premavaju-starsie?text=4084
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

23.9.2016
#44 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #43:
parafrázujem - Po príchode novších busov išli vždy všetky vraky do Engerau
Odpovedať
N/A

N/A

23.9.2016
#43 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Valec #42:
Tú poslednú vetu by si mohol zopakovať?
Odpovedať
Valec

Valec

22.9.2016
#42 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #41:
Tak ono ťažko dislokovať zopár CNG Karos do Petržalky, keď plnička je len jedna aj tá na Juráku. Na druhej strane dosť chápem, že takéto staré haraburdy dávajú na linky jazdiace v blízkosti vozovne, však ťahať kĺbák niekde z Devínskej nie je kto vie čo.

"vždy, keď prišli nové autobusy, nasadili sa všelikam, len na DH nie"
Môžeme sa pobaviť o tom, tak boli presunutú na sklonku života všetky Ik280 a následne aj Ik415/435.
Odpovedať
N/A

N/A

22.9.2016
#41 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: Valec #23:
Je to dlhodobý problém. Kto pozná situáciu na DH, vie, o čom hovorím. DH mali vždy tie najhoršie vozy, aké práve boli vo vozovom parku. Kým ešte neboli nové trolejbusy, bola to čistá katastrofa. Podaktorým sa tak triasli plechy, že sa ten hluk nedal vydržať. Je preto symptomatické, že Karosy sa teraz dávajú na DH (a samozrejme na 31/39, lebo tam sa vozia "len študenti").
Inými slovami, vždy, keď prišli nové autobusy, nasadili sa všelikam, len na DH nie. Po desaťročiach, keď sa konečne pristúpilo ku kúpe nových trolejbusov, sa situácia samozrejme trochu zlepšila.
Pýtam sa: prečo sa vozy nedistribuujú rovnomerne? Prečo sú podaktoré časti neustále zvýhodňované a iné znevýhodňované?
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
david1

david1

22.9.2016
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #39:
Na letisku je nárazový dopyt pár krát do dňa hlavne v letných mesiacoch pri charterových letoch. Klbák by som tam určite ponechal. Sám DPB priznal že na L61 je nedostatočná kapacita hlavne v rannej špičke. Nástup do škôl a do práce v okolí Avionu. Poriešil to s presmerovaním L63 a po zrušení IKEA busu presmerovaním L96.
L63 po zrušení L34 tiež vozí v špičke riadne balíky po Trnavskej a Šancovej. Tam je poobedný 15 min. nedostatočný.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

22.9.2016
#39 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #38:
Lenze ak je linka vytazovana mimoletiskovou frekvenciou viac nez z 3/4, tak potom treba hladat riesenie, aby tie >3/4 nestazovali cestovanie letiskovej frekvencii. Lenze tym riesenim nie je ani tak mercedes (ako toto vlakno odstartovalo), ale komplexnejsi pohlad.

Mas pravdu, ze letiskovy expres (v mojom ponimani cca kazda druha zastavka, aby bol napajacom letiska aj pre body na trase, nielen koncove) by bol v dnesnom systeme skor kontraproduktivny. Z pohladu, aky ponukas, som sa nad tym nezamyslal. Mea culpa.
A tak vlastne zostava riesenie pristupit k posile - v bratislavskych podmienkach je podla mna o chlpok menej nerealny variant b (mensie naklady), ale museli by sa zaviest doplnkove pismena k cislu pre tych, co necitsju text ciela.
Alebo majme komplexnejsi pohlad na koncepciu dopravy nielen v BA II a polozme si otazku, ci je zvoleny spravny pomer kapacity vozidiel a intervalu (2 sola pri 7.5' odvezu viac ludi ako 1 klb pri 15), ci linky 61 a 96 maju voci ostatnym dobre zvolenu trasu a protirameno ked su v istych usekoch prepchavane a v inych sa nevyuziva ich kapacita.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

22.9.2016
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #37:
Presne tak. BA letisko aktuálne nemá schopnosť zásobovať cestujúcimi samostatnú expres linku, či už na HlŠť, alebo do centra. Buď by chodila (pri atraktívnom intervale) väčšina spojov úplne prázdna, alebo by (pri odchodoch raz za hodinu, či viazaných na konkrétne prílety/odlety) interval linky nebol atraktívny, príp. by dochádzalo k nárazovému preplňovaniu spojov. O probléme zohľadňovať meškania letov, či nejednotný presunový čas od lietadla k autobusu.

Naopak, model, kedy je linka z 3/4 vyťažovaná cestujúcimi na sídliská a do AVIONU, má to tú výhodu, že sa pre ňu na väčšine trasy generuje dostatok cestujúcich = cestujúci na letisko sa síce motajú a tlačia s "miestnymi," ale zato im to vďaka tomu premáva v rozumnom intervale.

A ak je problém preťaženosť L61 v úseku Šancová - AVION, dá sa to riešiť
a) celkovým zlepšením intervalu
b) zlepšením intervalu len v úseku HlŠť - AVION, s premávkou na letisko pri každom druhom spoji. S adekvátnym posunom časových polôh jednotlivých spojov tak, aby nedochádzalo k preťažovaniu "dlhých" spojov. Napr. /00/,08,/20/,28, atď.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

22.9.2016
#37 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #34:
Zabudol si na priamu bezzastávkovú spojnicu Letiska s ASMN pred pár rokmi? Koľko ten bus vydržal jazdiť, kým prišli na to, že je to ekonomická samovražda? 😉
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

22.9.2016
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #35:
Nevidel si minulý týždeň? Malo toľko letov, ze policajti museli uzavrieť celú cestu, aby sa v tej nehoráznej tlačenici všetci cestujúci vôbec dostali z letiska. ?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

22.9.2016
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #34:
To už má bratislavské letisko toľko letov, že by sa oplatilo mať samostatnú linku na letisko (rozumej neobsluhujúcu nič iné)?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

22.9.2016
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #33:
To netvrdim, nevkladaj mi nic take do ust. Len pokladam za chybu, ak spojnicu hlavnej stanice a letiska prepchavaju cestujuci obchodneho centra. Proste koncepcia by podla mna mala byt taka, ze letiskovy expres bude riesit inu obsluhu nez bezne linky k avionu.
Odpovedať
mku81

mku81

22.9.2016
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #32:
Takze ak chodia narvate len od Avionu, tak staci z letiska poslat midibus...
Odpovedať