Zavrieť

Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Oprava zdeformovanej električkovej trate v Petržalke (4.7.2016) (12/32)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 3.7.2016
Vozidlo:
Galéria: Koľajové trate › Petržalská radiála
Oprava zdeformovanej električkovej trate v Petržalke (4.7.2016)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 4061

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Osky

Osky

6.7.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Som zvedavý, čo to spraví v zime. ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

6.7.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: AAA #18:
Ale veď to nebola dilatácia, bolo to tu už niekde diskutované. To bolo proste vyrezanie kusu koľajnice a následné zvarenie, lebo bezstyková koľaj bola zriadená pri nevhodne nízkej teplote.
Odpovedať
AAA

AAA

5.7.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Inak povedané, na tomto mieste bola teda tá dilatácia urobená úplne zle?
Odpovedať
AAA

AAA

5.7.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
OK, chápem. Ale v tomto prípade bola, ak som dobre porozumel situácií, bezstyková koľaj niekde "predelená", lebo sa stal prúser. A je takéto predelenie OK? Napr.súlad s projektom (či projekt až také detaily nerieši?).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

5.7.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: AAA #13:
Kolmá dilatácia sa robí v stykovanej koľaji. Šikmá dilatácia, resp. dilatačné zariadenie, vždy po VEĽMI ostrým uhlom, sa robí v bezstykovej koľaji.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

5.7.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: AAA #12:
Dĺžka bezstykovej koľaje bez dilatácie je obmedzená.
Odpovedať
Ámos

Ámos

5.7.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
? ? ? hrozna choroba
na mobile obcas ujde no... ?
Odpovedať
AAA

AAA

5.7.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A ešte jedna "blbá" otázka: Dilatácia sa robí kolmo na os koľajnice? Lebo ak si dobre všímam, tak zväčša je robená pod nejakým ostrým/tupým uhlom.
Odpovedať
AAA

AAA

5.7.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Mám možno blbú otázku: Nemá sa dilatačná medzera vytvoriť vždy LEN na koncoch bezstykovej koľaje,? A ak hej, nemá len také "prerezanie" bezstykovej koľaje negatívny vplyv na ostatné časti zvršku/na spodok?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

5.7.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #10:
A inde sa zase píše, že to nebola dilataciáza (kua, čo to je za strašnú chorobu?) ale proste skracovanie koľajníc.
Odpovedať
Ámos

Ámos

4.7.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Ved dalej sa pise, ze pre 1000 mm bola dilataciaza zavarena.
Odpovedať
dyspozytor

dyspozytor

4.7.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
jednoducho... diletantské dilatácie... á la DPB...?
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

4.7.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #7:
Podla tejto fotky to vyzera ze dilatacia nie je v oblukoch

https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/10171/oprava-zdeformovanej-elektrickovej-trate-v-petrzalke/159653/Dilatacne-spoje-pre-oba-rozchody
Odpovedať
Miro

Miro

4.7.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Takže zase riešenie á la Pat a Mat?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

4.7.2016
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: volod #2:
Šikmá dilatácia práve na dvojrozchodnej trati je problém, lebo potom tá dilatujúca koľajnica lezie do druhého rozchodu. Navyše dilatácie vôbec nemajú byť na bezstykovej koľaji v oblúkoch.
Odpovedať
mku81

mku81

4.7.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Nemohli sa tie dilatacne spary vyrezat len do 1435? neodtranilo by sa tym to dodatocne pnutie pri dilatacii dvojiteho rozchodu? alebo je moja uvaha zla?
Odpovedať
UltraM

UltraM

4.7.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pekne no. Vo stvrtok mi delegacia na trati hovorila, ze budu robit kotvenie na kazdy 7 podval a pride to vyrovnat/podbit podbijacka... Ze sa vobec cudujem, sme v BA ?
Odpovedať
jozin

jozin

4.7.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #1:
V zime sa medzera ovela nezvacsi, kedze uz teraz ma dilatacna spojka minimalnu rezervu.
Cize ked sa v zime budu kolajnice skracovat, tak mozme ocakavat dalsie deformacie trate.
Odpovedať
volod

volod

4.7.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To bude pekne narážať koleso do takej diery pekne nadhodí cestujúcich. Nebola by lepśia šikmá dilatácia ako je napr. na moste na Kapucínskej?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

4.7.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
"ktorý vznikol vyzeraním kúska koľajnice."
Preklep, ale celkom pekný. ?
Ale žeby tá vykusnutá časť bola "kúsok"? V zime tam bude 10 cm diera?
Odpovedať