Cestovný poriadok na riadnej zastávke Borská (i keď presunutej na opačnú stranu cesty) s vymazanými odchodmi skrátených spojov, ktoré ju neobsluhujú.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

810zssk11.7.2019 17:59  +1#22 Re:
Reakcia na #21 od Solider:
No a to hovorím že by sa to samé urobiť malo 🙂 Proste by DPB mal mať software hodný roku 2019, kde grafikonista klikne na tlačidlo export a ono sa to celé vyexportuje automaticky. Akurát by grafikonistom pribudla úloha priamo zadávať poznámky k jednotlivým variantám trasy pri ich definovaní, ale to je 10 sekundová záležitosť.

Celkovo to treba prekopať, ideálne v jednom balíku so SW na riadenie prevádzky, informovanie atď. Uvidíme či sa to po rokoch pohne.
Solider11.7.2019 17:50 #21 Re:
Reakcia na #20 od 810zssk:
Samozrejme, musí to niekto exportovať a spracovať. Samé sa to neurobí 🙂
810zssk11.7.2019 17:33 #20 Re:
Reakcia na #19 od Solider:
Takze "nahadzovaci dat" uz neexistuju?
Solider11.7.2019 16:51 #19 Re:
Reakcia na #18 od 810zssk:
Však to automatizované je. Len treba počítať s tým, že ten softvér je dosť predpotopný a veľa vecí ani neumožňuje.
810zssk10.7.2019 16:13 #18 Re:
Reakcia na #12 od S499.1023:
Áno, to je asi cesta. Nejaky priestor vidím aj v automatizácií, lebo napr. funkcia prepisovača cestovného poriadku z podkladov od grafikonistov do dvoch rôznych systémov (palubáky a zastávky) by už dnes naozaj existovať nemusela 😁
TeBeCe10.7.2019 16:08  +1#17 Re:
Reakcia na #4 od birch:
Mas pravdu, ZV dispecing zrejme o novej trase neinformuje, takze niektore odchody su vykonane. Dnes cele poobedie 4258 jazdi po starom, o nejakom docasnom priecesti netusi.
Jadran9.7.2019 6:17  +1#16 Re:
Inak, tie odchody pre pracovný deň prečo musia byť na tom papieri mikroskopickou veľkosťou fontu, keď je jasné, že by sa tam v pohode zmestili aj v štandardnej veľkosti?
Ike8.7.2019 22:38  +4#15 Re:
Reakcia na #13 od Valec:
Inak úprimne obdivujem hodinarsku precíznosť. 😂 😂 😂
3pa3ck38.7.2019 22:01  +3#14 Re:
Reakcia na #13 od Valec:
Možno bola niekde v akcii a príslušný zamestnanec DPB chcel takto šetriť verejné zdroje... 😎
Valec8.7.2019 21:48  +2#13 Re:
Reakcia na #11 od Ike:
Ale tento dotyčný nafasoval bieliacu pásku, nie bielitko vo fľaške so štetčekom. 😁
S499.10238.7.2019 21:22  +4#12 Re:
Reakcia na #9 od 810zssk:
Tie nižšie administratívne funkcie treba preriediť (sú tam neuveriteľné kopy darmožráčov) a tým, čo ostanú, radikálne pridať - ale za podmienky diametrálne odlišnej kvality a kvantity práce.
Ike8.7.2019 21:19  +4#11 Re:
Reakcia na #9 od 810zssk:
Toto je problém verejnej správy a jej pridružených organizácií na Slovensku. Môžem potvrdiť, že ono po čase dosť demotivuje aj taká drobnosť, ako počítač s konfiguráciou z roku 2003, rozbitá stolička alebo proste nutnosť na každé rokovanie vypýtať, priniesť a spojazdniť projektor s VGA káblom a rozlíšením 320x240, kým v rýdzich korporkách je to štandard každej rokovacej miestnosti.
anbis8.7.2019 18:38  +3#10 Re:
Reakcia na #9 od 810zssk:
Verím, že ich "kvalifikácia" a schopnosti zodpovedajú výške toho platu... pôsobím v jednej organizácii, ktorá síce nie je štátny podnik, ale je v podstate to isté a viem, s čím a kým tam bojujeme.
Zmena vedenia je proste len prvý krok, s tým úplne súhlasím. Tá zobudí tú časť ľudí, ktorí by aj robili, keby od nich niekto chcel výsledky. U nás takých máme, verím, že aj v DPB.
Potom je tu samozrejme tá asi väčšina. A to je už sociologický problém 😃 Ten sa kumuloval posledných 30 rokov - príčiny sú asi jasné: platy, firemná ne-kultúra, atmosféra, podfinancovanie... Súhlasím, že toto úderom do stola nikto zo dňa na deň nezmení. Preto si myslím, ako som aj písal, že toto pôjde len pomaly, ale určite to pôjde - je tu nová generácia ľudí, ktorí socialistické "kto nekradne, okráda vlastnú rodinu" na sebe nezažila. Koniec fiolozofického okienka 😃
810zssk8.7.2019 17:18  +3#9 Re:
Reakcia na #7 od jozin:
Otázka najmä je či bude vôľa popri iných akútnych veciach investovať aj do ľudí. Lebo keď mi niekto minule povedal koľko tam zarábajú nižšie administratívne pozície (čo sú práve autori týchto failov) tak sa mi skoro pretočil mozog.
shaggy8.7.2019 17:11  +1#8 Re:
Neviem, čo sa vám všetkým nepáči. V Petržalke rekonštruujú zástavku Markova (pri Alfe) a dočasný označník nemá ani len cestovné poriadky prekvapené.
Ale ja ich chápem, to tak býva, keď váš rekonštrukcia vašej zástavky prekvapí z minúty na minútu. Vylepenie cestovných poriadkov potom môže trvať viac, než týždeň... ak vôbec.
jozin8.7.2019 16:07  +1#7 Re:
Reakcia na #6 od anbis:
Som skepticky.
Neschopnych a lajdakov by mozno aj chceli povyhadzovat, ale kde by zohnali nahradu za 60-70% ludi (hruby odhad). Pri sucasnej povesti DPB by na inzerat "Podte pracovat do DPB ako administrativna sila" zareagovalo asi velmo malo ludi. Ved normalnym sposobom nevedia zohnat ani vodicov, musia sa robit nabory medzi studentami alebo dovazat ukrajinci.
anbis8.7.2019 14:56 -1#6 Re:
Reakcia na #5 od IBBI:
Samozrejme, že schopné vedenie ich vymení a lajdákov pošle preč. Ale v "štátnych" a štátnych firmách to tak jednoducho nejde, keďže ich na Slovensku vnímame ako sociálne podniky a bývajú v nich aj osoby, ktoré sú úplne nepoužiteľné, ale zbaviť sa ich nedá. Asi nemusím vysvetľovať prečo.
To nie je naivita - niečo sa určite zmení. Ale revolúciu nečakám. Pôjde to postupne.
IBBI8.7.2019 14:19 -2 +3#5 Re:
Reakcia na #2 od anbis:
Schopne vedenie vymeni predsa vsetkych neschopnych ludi, nie? sa tesim na ten prievan v DPB. 😉 Nebudte naivni - vedenie bude rovnake, ako vsetky vedenia doteraz a pod nimi budu stale TI ISTI ludia.
birch8.7.2019 13:00  +2#4 Re:
Reakcia na #3 od Solider:
Pride zalozne vozidlo 😁
Solider8.7.2019 11:01  +2#3 Re:
Odchod o 13:00 nie je vybielený 😲