Zavrieť

Návrh linkového vedenia električiek po otvorení trate do Petržalky a cez Košickú. Základný interval 8 minút, nosná L3 interval 4 minúty. Cieľom je využitie plného potenciálu nových tratí a čiastočna náhrada či výrazné odbremenenie autobusových liniek 29, 32, 50, 68, 70, 78, 83, 84 a 93.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Materiály diskusného príspevku (1/1)
Stiahnuť materiál
Návrh linkového vedenia električiek po otvorení trate do Petržalky a cez Košickú. Základný interval 8 minút, nosná L3 interval 4 minúty. Cieľom je využitie plného potenciálu nových tratí a čiastočna náhrada či výrazné odbremenenie autobusových liniek 29, 32, 50, 68, 70, 78, 83, 84 a 93.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum:
Vozidlo:
Galéria:
Linka:
Autor: Žáržo
Počet zobrazení: 201

Komentáre

Viac
K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.