Stretnutie dvoch druhov elektrických vozidiel na Patrónke.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.10232.1.2019 18:32 #12 Re:
Reakcia na #10 od johnnyjanko:
Veď tú hlúposť presadzoval MatejDD a ohmygod sa mu to snažil, výnimočne správne, vysvetliť.
810zssk2.1.2019 14:15  +1#11 Re:
Bez ohladu na povod mi pride absurdne toto zmyslanie v duchu "su to europske peniaze, tak je to jedno". EU nie je nejaky cudzi subjekt, EU sme my a su to nase peniaze, v tomto pripade alokovane na rozvoj tohto regionu. Preto by sme k nim mali pristupovat rovnako zodpovedne ako k akemukolvek inemu verejnemu zdroju.
johnnyjanko2.1.2019 14:11  +1#10 Re:
Reakcia na #9 od omg123:
To je úplne jedno. Aj keby nám eurofondy dávali bohatšie štáty EU len tak, to nie je dôvod míňať ich na hlúposti. Pokiaľ sa z eurofondov dá kúpiť trolejbus, parciálny trolejbus, alebo nedajbožie výstavba trolejových a električkových tratí, tak by bolo lepšie minúť to na také.
omg12315.12.2018 19:17  +2#9 Re:
Reakcia na #5 od MatejBA:
ale nehovor, prave si ukazal kto je na hlavu. zrejme si myslis ze eurofondy nam len tak davaju bohatsie staty a od nas nic nechcu. OMG OMG a este raz OMG.
omg12315.12.2018 19:16  +2#8 Re:
Reakcia na #7 od S499.1023:
hlupak nevie ako vznikaju eurofondy, ze aj SR z dani plati odvody do EU.teraz som ti musel dat +.nevie presne kolko sme este v pluse na tych fondoch. realne sme asi zaplatili tych 15 % + z tych 85% asi 70%. cize asi tri stvrtiny z kupnej ceny ktora bola ak sa nemylim nad 550000. ovela vacsi trolejbus ktory ma jedinu nevyhodu ze potrebuje troleje stal tak 240000. nechcelo sa mi hladat presne cisla ak viete opravte.
faktom je ale ze ovela bohatsie mesta idu na experiment s elektrinou ovela pomalsie. len my tu miname bezhlavo. a potom nezostanu peniaze napr. na zimnu udrzbu.
S499.102315.12.2018 9:49 -2 +4#7 Re:
Reakcia na #5 od MatejBA:
Ty prosím ťa kam chodíš na svoje výpočty? A tie zvyšné peniaze prost vznikli, proste sú, zarobil ich preceda vlastnou hlavou alebo ako?
V tomto prípade má ohmygod pravdu.
Peter660715.12.2018 3:32 -1 +1#6 Re:
Reakcia na #5 od MatejBA:
Trolejbusov kúpiš viac, keďže sú o asi 150 000 € za kus lacnejšie a tiež sa financujú prostredníctvom €-fondov.
MatejBA14.12.2018 21:32 -4 +1#5 Re:
Reakcia na #3 od omg123:
Ty si fakt na hlavu...

Realne sme teda za elektrobusy zaplatili 15%+3% ( 1/28 kedze do eurofondov prispieva kazdy stat, aj ked realne sme dali menej ).

Cize sme maximalne z nasich dani dali na elektrobusy 18% jeho ceny, co je pri cene 500 000 eur (tusim tolko stali) celkovo 90 000 (a menej).

Kolko autobusov/trolejbusov kupis za 90 000?
omg12314.12.2018 19:15 -3 +2#4 Re:
Reakcia na #2 od MatejBA:
taky detail ti samozrejme usiel ze nabijacky mali byt uz na zaciatku prevadzky tychto srotov, nie jedina teraz ked je najvacsia zima.ostatne pribudnu kedy?
omg12314.12.2018 19:12 -3 +3#3 Re:
Reakcia na #2 od MatejBA:
tak to je uzasne. a vies odkial su ojrofundy? alebo na ospravedlnenie hocijakej zlodejiny staci povedat ze ojrofundy?! take vies ze aj talianska mafia u nas mala ojrofundy?
MatejBA14.12.2018 16:19 -3 +1#2 Re:
Reakcia na #1 od omg123:
Hlavne ze tusim Ojrofondy platia 85%, stat 10% a mesto 5%, ze? 😃

A pokial viem, boli kupovane prave za ne.
omg12314.12.2018 15:45 -2 +3#1 Re:
sice rovnaky vyrobca ale je tam rozdiel v cene, kapacite....
ale hlavne ze experimentujeme, sme bohaty stat, mame na to.

Galérievyhľadávanie (13/13)