#6315 po prestavbe na výcvikové vozidlo vedľa druhého školského trolejbusu.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

mrkvakj1.12.2016 18:22  +4#37 Re:
Reakcia na #34 od Valec:
Na to, aby si vozidla na seba zarobili netreba vela...cez leto spravit nieco na sposob prazskej 91 s vykladom sprievodcu z BKIS. A ked sa to chyti, pouvazovat nad historickou linkou, ktora by isla napr. Na Hrad, slavin atd. Nieco ako robia sukromnici len lacnejsie. Ked to v Prahe zaraba...
Peter66071.12.2016 17:26  +1#36 Re:
Reakcia na #34 od Valec:
Za podobný názor som tu bol v minulosti kritizovaný, ale keďže ho mám podobný, tak súhlasím. S tým, že sa nemení môj postoj, že 6207 by nemala skončiť v šrote a že 8144 nie je alternatívou. Pri takomto zmýšľaní je vhodné uvažovať o jednom z trolejbusov 6310, 6311 alebo 6287. Pokojne môžu zostať aj v stave modernizovanom.
skopi1.12.2016 16:28  +1#35 Re:
Reakcia na #34 od Valec:
Ok, už viem, ako si to myslel a v tom s tebou, bohužiaľ, musím súhlasiť. Len je tu aj druhá strana mince. V iných mestách sa uživiť očividne vedia, keď majú také zbierky. V Bratislave by sa s tým malo niečo robiť.
Valec1.12.2016 16:06  +3#34 Re:
Reakcia na #32 od skopi:
1. O historickej hodnote sa diskutuje len na tomto fóre. Pokiaľ nie je zaujímavá pre súčasného vlastníka, tak ako keby neexistovala. Preto sa pýtam, kto z vás si ju na koľko cení a koľko je ochotný ročne do jej udržania vraziť.

2. DPB nemá ani pre svoje súčasné historické vozidlá nejaké zmysluplné využitie. Napr. s 9Tr sa možno stretnúť 2x do roka. To, v akom sú stave radšej ani nebudem komentovať. Hlavnou úlohou podniku je prevádzka MHD a nie múzea. Takže ak si tie vozidlá nezarobia ani na svoje prevádzkové náklady, sú len na príťaž. A v takom prípade je zbytočné zaoberať sa tým, či je historicky hodnotnejšie vozidlo z roku 1982 alebo 1991. Pre verejnosť je to stále rovnaký starý hranatý trolejbus.
Peter66071.12.2016 14:30 -1 +1#33 Re:
Reakcia na #31 od Valec:
Môžeme sa pokojne baviť o sumách, v takom prípade bola hodnota napríklad 275 pred opravou cca 2000€, čo približne odpovedá zostatkovej hodnote 6207.
skopi1.12.2016 14:08 -1 +2#32 Re:
Reakcia na #31 od Valec:
Ešte stále som nepochopil, čo toto má s historickou hodnotou 6207. Nejak si mi neodpovedal.
Valec1.12.2016 7:54 -2 +1#31 Re:
Reakcia na #10 od Peter6607:
Kľudne sa pochváľ, koľko za ňu dáš ty. Lebo ako tak sledujem dianie, tak podnik by výrazne viac čísiel pred tú nulu nedal.
Peter660730.11.2016 22:40 #30 Re:
Reakcia na #29 od Solider:
Súhlasím, ale má to svoje ale 😉 Bolo viacero príležitostí aj v súvislosti s rekonštrukciou Vozovne Trnávka. Nehovoriac o tom, čo všetko (ne)parkuje v depozitári v Krasňanoch a čo by tam (ne)malo byť, ale ja to tu rozoberať nebudem. No a čo sa týka TMB, neviem o tom, že by boli na tom priestorovo o moc lepšie ako Bratislava (čo sa MHD týka). Pripravuje sa projekt v Královom Poli, ale to je ešte beh na dlhé trate.
Solider30.11.2016 21:14  +1#29 Re:
Reakcia na #26 od Peter6607:
Tuto je dôležité zdôrazniť, že tá tradícia spočíva aj v tom, aké majú tie vozidlá zázemie. U nás stoja kade tade, nemajú jeden riadny prevádzkový priestor, čo by sa tiež podľa môjho názoru malo riešiť. Brno má Technické múzeum, Praha má tiež priestory pre historické vozidlá.
Mike30.11.2016 20:13  +2#28 Re:
Reakcia na #27 od trolejbus6207:
A navyše niekedy aj tých pár fanatikov má protichodné názory...
trolejbus620730.11.2016 20:06  +1#27 Re:
Reakcia na #25 od Rubber38:
keby nebolo v DPB zopár fanatikov, tak by tu nebolo z historičákov skoro nič 😵
Peter660730.11.2016 19:37 -1 +1#26 Re:
Reakcia na #25 od Rubber38:
Na Slovensku nikde inde nie je tradícia. S Českou republikou žartuješ? Že pár dedín nemá vzťah k historickým vozidlám ešte neznamená, že sa dá hovoriť o väčšine. Brno, Plzeň, Praha sú na tom výrazne lepšie než Bratislava (a to pri porovnateľných podmienkach). Pomaly sa snažia aj v iných mestách.
Rubber3830.11.2016 19:33 #25 Re:
Reakcia na #24 od trolejbus6207:
Ja si naopak myslím, že väčšina iných DP v SR(a i väčšina v ČR) má k rozširovaniu historických zbierok horší vzťah než ten náš. I keď to ide výrazne pomalšie, ako pribúda vyradených (pod)typov vozidiel
trolejbus620730.11.2016 19:02  +1#24 Re:
Reakcia na #23 od Peter6607:
myslím, že generálkovať čokoľvek v prostredí DPB je brutálny problém 🤯
Peter660730.11.2016 18:53  +1#23 Re:
Reakcia na #22 od trolejbus6207:
Vieš, ono generálkovať historický trolejbus je už dnes problém. Nikde nie je napísané, že Sanos sa ešte nebude naťahovať...
trolejbus620730.11.2016 18:49 #22 Re:
Reakcia na #21 od Peter6607:
TAMy zgenerálkované sú, to skôr ten Ikarus alebo niektoré električky
Peter660730.11.2016 18:41  +2#21 Re:
Reakcia na #20 od trolejbus6207:
Do toho ja nevidím, ale myslím si, že Ikarusy, TAMy, K2 pôjdu skôr. Opravu si bude onedlho pýtať aj T2, ak sa on pustí do 6207, tak skôr jak 2029 sa asi nedá čakať... Okrem iného, 14 Tr stále premávajú, takže nie je dôvod púšťať sa rýchlo do nejakej väčšej rekonštrukcie.
trolejbus620730.11.2016 18:38 #20 Re:
Reakcia na #18 od Peter6607:
takže 2881 dostane prednosť? 🙂
trolejbus620730.11.2016 18:36 #19 Re:
Reakcia na #14 od Peter6607:
registroval som, to boli tie tri prešovské...
Peter660730.11.2016 18:36 #18 Re:
Reakcia na #17 od trolejbus6207:
Z jeho strany nepochybujem, ale sú aj iné vozidlá, ktoré čakajú v zástupe. 😉

Galérievyhľadávanie (33/42)