Zavrieť

Nová trolejová stopa v obratisku Rádiová

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Rôzne dopravné fotografie › Trolejové vedenie a napájanie › Výstavba trolejbusovej trate Bulharská - Galvaniho (2025 - 2026) (1/26)
Stiahnuť materiál
Nová trolejová stopa v obratisku Rádiová.
Príspevok:
Lokalita: Obratisko Rádiová
Dátum: 6.12.2025
Vozidlo:
Galéria: Výstavba trolejbusovej trate Bulharská - Galvaniho (2025 - 2026)
Jedna výluka na Trnávke skončila, ďalšia začala (7.12.2025)
Linka:
Autor: mirec240
Počet zobrazení: 1570

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

klobasa

8.12.2025
#20 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #10:
Presne tak, pár euro za drôty. Zmysel nikde.
Odpovedať

MatejBA

8.12.2025
#19 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #15:
V tomto meste je potreba ist po kuskoch + Tesco Lamac mas P&R, ktore by konecne mohlo mat adekvatnu obsluhu.
Odpovedať

S499.1023

8.12.2025
#18 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #15:
Zatiaľ by stačilo aj to Tresko.
Odpovedať

S499.1023

8.12.2025
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
To ale znamená natiahnuť drôty minimálne po to Tresko, keďže na Patrónke nie je kde skapacitniť obratisko.
Odpovedať

Urbanway 2423

8.12.2025
#16 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Tá kapacita by sa dala pri Červenom moste trochu zlepšiť aj zrušením 45 a predĺžením vybraných spojov 20 k NOÚ. 20 by teda jazdila podobne ako bývalá 22, čo by bolo dobré aj kvôli priamemu spojeniu Kramárov s Dúbravkou a DNV v špičke. Na tieto spoje by sa mohli nasadzovať elektrobusy, ak by bol problém s tým, že namiesto trolejbusov tam pôjdu autobusy. Ani poradia by nebolo treba pridať, keďže 2 poradia zo 45 by sa presunuli na 20.
Odpovedať

upravovač fotiek

7.12.2025
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #14:
Prečo iba po Tesco Lamač? Rovno celú trasu 63 do Lamača.
Odpovedať

Viko

7.12.2025
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Dávno mohla stáť TT aspoň po Tesco Lamač, čím by sa Červený most odľahčil.
Odpovedať

Solider

7.12.2025
#13 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #8:
Červený most je kapacitne nevyhovujúci a situácia, akú opisuješ, tam nastáva pravidelne. Problém je aj s tým, že vodič na 47 musí posúvať voz aj počas svojej súvislej zákonnej prestávky, ináč by sa tam nezmestili vozy. Určite by sa malo uvažovať nad novým kapacitnejším obratiskom.
Odpovedať

S499.1023

7.12.2025
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #8:
Tam ale sú dve stopy. A keby boli zachovali možnosť jazdiť dookola...
Odpovedať

S499.1023

7.12.2025
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Skôr viac. Už len čakanie na prejazd Rožňavskej a možnosť otočenia vo vozovni tiež nie je hneď za vrátnicou. To už je jednoduchšie zložiť palice.
Odpovedať

MatejBA

7.12.2025
#10 Ohodnotiť kladne 15 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: JamaVOku #9:
A preco sa teda muselo usetrit par susnov na ukor operativy? Teraz tam konci 1 linka, v buducnosti mozu opat 2, alebo sa zmeni system prestavok, alebo X dalsich dovod. To fakt je tych co, 50 metrov kablov tak hrozne drahych? Vsak mesto prehajdakalo vyse 30 milionov len na Petrzalskej trati. Tak par tisic sa mohlo najst.
Odpovedať

JamaVOku

7.12.2025
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Alebo si da prvy dole palice, pusti ta a stratis asi 30 sekund.
Odpovedať

TomJ

7.12.2025
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #5:
Ako sa to vlastne na konečnej Červený most zvláda? Tam nemusia niekedy vozy dávať dole palice, aby sa mohli obísť? Tam to musí byť na tesno, aby sa vôbec zmestili. Lebo v špičke tam kľudne môže nastať situácia, že tam je 2x42, 2x47, 1x45 a ešte aj 192, kde je síce autobus, ale miesto v obratisku zaberá.
Odpovedať

Džondo

7.12.2025
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #5:
Na 49 si zabudol 🙂
Odpovedať

Urbanway 2423

7.12.2025
#6 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
Zrovna na tomto mieste sa môžu prinajhoršom chodiť točiť aj do vozovne, aj keď tým stratia asi 5 minút…
Odpovedať

Solider

7.12.2025
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: si #4:
Ani dnes sa trolejbusy neobiehajú. Ak nerátame prejazdy zo 47 na 45.
Odpovedať

si

7.12.2025
#4 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ttom #2:
uz len rozna dlzka prestavok a obiehanie sa vozidiel tej istej linky bude znamenat nutnost stahovania.....
Odpovedať

S499.1023

7.12.2025
#3 Ohodnotiť kladne 12 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ttom #2:
Hlavne budú mať drotári menej práce. Operatíva? Nezáujem.
Odpovedať

Ttom

7.12.2025
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
tak zrejme sa už nikdy nepočíta s 2 linkami končiacimi na Rádiovej, tak to bude asi stačiť
Odpovedať

mrcheef

7.12.2025
#1 Ohodnotiť kladne 12 Ohodnotiť záporne 1
Pozerám, že vedenie v obratisku prešlo upgradom. Z dvoch stôp je po novom len jedna stopa
Odpovedať