Zavrieť

#6401 v prvý deň s cestujúcimi

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (98/1563)
Stiahnuť materiál
Škoda 21 Tr #6401 v prvý deň s cestujúcimi skúšobne na linke 202.
Príspevok:
Lokalita: Mlynské nivy; zastávka Autobusová stanica Mlynské nivy
Dátum: 18.3.2004
Vozidlo: Škoda 21 Tr #6401
Galéria: Škoda 21 Tr
Zaujímavosti zo sveta električiek a trolejbusov (17.11.2004)
Linka: 202
Autor: insider
Počet zobrazení: 9667

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

afeno

22.3.2024
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #23:
Prípadne od apríla do októbra cez víkendy aj v Brne na linke 25. Treba to akurát sledovať, čas od času vypravia 15Tr.
Odpovedať

Mano

21.3.2024
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Bmpeer #25:
Plošinu má
Odpovedať

Bmpeer

20.3.2024
#25 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #23:
Maximálne do konca apríla, následne bude vyradená - nemá plošinu, nie je tak bezbariérová, všetky spoje budú garantovane NP.
Odpovedať

upravovač fotiek

20.3.2024
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #23:
Dátum som si nevšimol. A mám aspoň dôvod ísť do Ústí nad Labem.
Odpovedať

Viko

20.3.2024
#23 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #21:
Mimo toho, že reaguješ na päť rokov starý post (bol ťažký večer?), v Ústí opäť jazdí opravená #601.
Odpovedať

upravovač fotiek

19.3.2024
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Technická k fotke: Vyzerá to, ako keby bola 2. lamela uzávierky "rozsynchronizovaná" s prvou (podobný problém som mal aj ja na VLC2 vo veľkom mraze, ale v post-processingu som ho "opravil", fotka: https://imhd.sk/ba/galeria-media/13761/8437-Jesensk%C3%A9ho-ul - na papieri je obloha podobne "stamvená"). Samozrejme sa bavíme o uzávieke pohybujúcej sa zdola nahor. A uvedený typ mal autor fotografie iba vo foťáku Praktica MTL5B alebo MTL50 (už si nepamätám presne). Každopádne mal s ním problém, reklamáciu som uznal a vrátil peniaze, foťák následne rozobral na náhradné diely. Ja som v tom čase fotil s VLC2 a VLC3, čo sú vlajkové lode VEB Pentacon, DDR. Väčšiny kinofilmových aparátov som sa zbavil, ale VLC2 a VLC3 som si nechal ako top produkty RVHP, ktoré obstáli pri priamom porovnaní so "západom" a napr. takí Japonci ich vo veľkom kopírovali a zdokonaľovali. Soudruzi z NDR mali špičkovú optiku a na rozdiel do RuZZov ju nemuseli ukradnúť.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

upravovač fotiek

19.3.2024
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Nejaké 22Tr ešte jazdia? To by som si spravil šotovýlet do prevádzky, kde jazdia!
Odpovedať

upravovač fotiek

19.3.2024
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Výborne! Hneď im 6401 poslať! 😁
Odpovedať

Ike

16.4.2019
#19 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #14:
To je skoro s Boeingami 737 MAX 7 až 9 😂
Odpovedať

trolejbus6207

16.4.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peter6607 #17:
Na tieto otázky odpovede nepoznám, môžeme len dúfať, že s novým vedením DPB to bude iné, osobne by som uvítal hlavne zlepšenie zmluvného servisu Škodovky na troloSORy, to je čistá tragédia
Odpovedať

Peter6607

16.4.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #16:
Ale ani u nás sa to neuberá správnym smerom. Prečo je také potrebné opravovať ďalšie a ďalšie 14/15 Tr(M) a 21 Tr? Prečo sa radšej nezlepší údržba 30/31 Tr, aby nemuseli stáť na poruchách? Nakoniec nie je pravda, že o ojazdené trolejbusy nebol záujem. DPB ich odmietol predať a zrušil súťaž.
Odpovedať

trolejbus6207

16.4.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peter6607 #15:
Je to obraz dnešnej doby 😥
Odpovedať

Peter6607

16.4.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #13:
Nakupovať hlúposti, to im bolo treba? Za tie peniaze by sa dali úplne nahradiť 21 Tr. Oni chceli vyradiť len 14/15 Tr, rozbieha sa totiž druhé kolo GO na 21 Tr.
Odpovedať

trolejbus6207

16.4.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tu je info o preverovaní 21Tr Drážním úřadem - https://zdopravy.cz/drazni-urad-se-zameri-na-trolejbusy-skoda-21tr-v-pardubicich-je-odstavili-26668/
Odpovedať

trolejbus6207

16.4.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Obávam sa, že sa v DPMB budú modliť, aby aby im ich DÚ neprikázal odstaviť - https://zdopravy.cz/brno-zrusilo-souteze-za-670-milionu-na-nove-trolejbusy-i-elektrobusy-kvuli-penezum-26810/ 🙄
Odpovedať

S499.1023

16.4.2019
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #11:
Vyšetrovanie ešte neskončilo ale vyzerá to nie na konštrukčnú vadu ale na zanedbanú údržbu. Predpokladaný ďalší postup je taký, že ak sa to preukáže, DÚ prikáže všetky 21/22Tr odstaviť, pokiaľ prevádzkovatelia nedoložia riadnu údržbu a technický stav vozidiel. Keďže väčšina DP v ČR sa už s uvedeným typom tak či onak lúči, tristné to bude len a práve pre DPMB.
Odpovedať

810zssk

16.4.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #6:
Pricom trolejbusy su zname tym ze ked si zmyslis, vyrobca ti ich doda 60 uz na dalsi pracovny den 🙂

Btw, ak ma ist o nejaku konstrukcnu vadu, nie je sanca ze by sa mohla tykat aj 22Tr?
Odpovedať

trolejbus6207

16.4.2019
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #8:
Vzkriesený (rozumej prevádzkyschopný) je už nejakú dobu...
Odpovedať

S499.1023

16.4.2019
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #5:
Keď Dráhový úrad povie, môže sa Brno aj na hlavu postaviť. To je tiež logika, riešiť si "obnovu" vozidlového parku skupovaním šrotu z celej republiky.
Odpovedať

Ike

15.4.2019
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Počkať, oni ho fakt idú vzkriesiť?
Odpovedať