Zavrieť

Montáž dvojitej výhybky za zastávkou Autobusová stanica

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Rôzne dopravné fotografie › Trolejové vedenie a napájanie › Výstavba trolejbusovej trate na Mlynských nivách (2020) (5/45)
Stiahnuť materiál
Montáž dvojitej výhybky za zastávkou Autobusová stanica.
Príspevok:
Lokalita: Mlynské nivy
Dátum: 7.11.2020
Vozidlo:
Galéria: Výstavba trolejbusovej trate na Mlynských nivách (2020)
Dokončovanie Blumentálu a Mlynských nív (7.11.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3947

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Oliver91

13.11.2020
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Pri pohľade na toto miesto by som si vedel predstaviť cez cyklochodník a chodník dve rovnobežné čiary s malou pamätnou tabuľkou že týmito miestami kedysi viedla vlečka do prístavu - alebo niečo na ten štýl.
Odpovedať

Urbanway 2423

13.11.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #13:
Ja som myslel, že by podchod, príp. nadchod bol podobný bývalému nadchodu (t.j. začínal a končil by priamo na zastávkach), je mi jasné, že podchodom z aut. st. by nikto nechodil, lebo by bol ďaleko.

#12
Ak by chodilo cez prechod menej ľudí, tak môže byť aj zelená pre nich kratšia. 😉
Odpovedať

N/A

13.11.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
Prečo by sa ale niekto dobrovoľne spúšťal po schodoch pod zem a po pár metroch znova stúpal hore? V suteréne Stanice sa bude nachádzať iba čakáreň a zopár menších prevádzok, pričom tento priestor bude mať zabezpečený aj separátny vstup nezávislý od shopping centra, takže potenciálny prúd ľudí by bol značne obmedzený.

Podchod by mal zmysel, ak by prepájal dve budovy, no na druhej strane tejto diaľnice sa nemá na čo napojiť - v podzemí Twin City nič nie je a inak tomu nebude ani pri MNK. A okrem toho je tu aj otázka financií - pre HB Reavis je podchod zbytočný a mesto si tiež nemôže dovoliť míňat tisíce eur ročne na jeho prevádzku
Odpovedať

Valec

13.11.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
Ako by bolo možné skrátiť zelenú pre chodocov?
Odpovedať

Miro

13.11.2020
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Mne sa tam páči tá zelená kolobežka.
Odpovedať

FiFo

13.11.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #6:
Možno ak by to mesto dalo ako požiadavku a podmienku, ktorú by si aj vyrokovalo, tak by tam mozno bol, ale skôr niekde na okraji, aj kvôli rampam podzemného kruhaca. Inak to developer nemal prečo urobiť. Pretože on zámerne chce aby si prešiel nákupným centrom keď ideš z/na bus, tak je to koncipované.
Odpovedať

Urbanway 2423

13.11.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
Na druhú stranu cesty predsa. 🙂

Jeho prínos by mohol byť v tom, že ľudia by nemuseli chodiť iba cez prechod, ale mohli by ísť aj podchodom, čo by mohlo spôsobiť aj skrátenie zelenej pre chodcov na prechode a zrýchlenie prejazdu aút. Na druhej strane si ale nie som istý, či by sa tam zmestil, keďže z obidvoch strán sú rampy ku kruháču, takže tadiaľ by to asi nešlo.
Odpovedať

N/A

13.11.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #6:
A kam by ten podchod viedol, resp. v čom by mal byť jeho prínos?
Odpovedať

tr3mp

13.11.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #6:
Namiesto podchodu máš podjazd 😉
Odpovedať

guest

12.11.2020
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Stará autobusová stanica mal prístupy k nástupištiam formou nadchodu, aj ulica Mlynské Nivy bola premostená nadchodom. Nová AS je pod zemou. Zaslúžila by si podchod pod Mlynské Nivy.
Odpovedať

NOKS

8.11.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Žiadne dva pruhy tam nevyzerajú byť (je tam ostrovček) nuž ale ako poviete...uvidíme v reále keď to otvoria...
Odpovedať

danlo

8.11.2020
#4 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: NOKS #2:
bolo to naprojektované tak aby bol priechod čo najkratší, ale zároveň aby autobusy dokázali bezproblémovo odbočiť
Odpovedať

Urbanway 2423

8.11.2020
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: NOKS #2:
Pri vychádzaní zo zastávky prejde do ľavého pruhu (v mieste zastávky aj odbočky sú dva pruhy vedľa seba) a potom v pohode zatočí doprava. Neviem ako ty, ale ja tam 90-stupňový uhol nevidím. 😉
Odpovedať

NOKS

7.11.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
Mohli trochu opižlať ten chodník s cyklopruhom aby bol menší uhol toho odbáčania aby busy vychádzajúce na hlavnú vliezli iba do bus pruhu...takto keďže tam nechali skoro 90stupňov tak si budú požičiavať aj zo stredného 🤔
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať

Maxi King

7.11.2020
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
A ten výložník sa od samej radosti že budú znova chodiť trolejbusy ohol... xD
Odpovedať