Zavrieť

Koľajnice po prebrúsení

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (2019 - 2020) › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám. (80/540)
Stiahnuť materiál
Koľajnice po prebrúsení.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 11.10.2020
Vozidlo:
Galéria: 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2854

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TeBeCe

TeBeCe

18.10.2020
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #14:
Tentokrat zobrali modernejsiu techniku. Zametaju to metlami 😁
Odpovedať
guest

guest

15.10.2020
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Maxi King #15:
Už ani to nie. Sú pod vodou, už ich nikto z betónu nedostane.
Odpovedať
Solider

Solider

14.10.2020
#16 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #6:
Áno, pretože brúsenie pôvodne nebolo objednané a súčasťou projektu, na čo som od začiatku upozorňoval, že bude veľký problém. K tomu sa ešte pridal problém veľmi mizerne prebrúsených zvarov medzi jednotlivými koľajnicami, po ktorých vozidlá jazdili akoby po schodoch. Oni akosi zabudli, že doba je inde - máme ťažšie vozidlá a trať na pevnej jazdnej dráhe je na to o čosi viac citlivá.
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

14.10.2020
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #14:
Načo vysávať keď to možno rozfúkať fukárom... XD
Odpovedať
lostrail

lostrail

14.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #4:
Mozno to vychadza lacnejsie, ked zabiju 15 vysavacov po 20 eur ako ked si prenajmu seriozny stroj ;-P.
Odpovedať
si

si

13.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
ano, to som mal na mysli, len nemam osvojenu spravnu pojmologiiu (a kedze to ma tiez svoju "geometriu") tak som to nazval tak ako som to nazval....
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #10:
Brúsenie nerieši geometriu polohy koľaje ale kvalitu stykovej plochy koleso/koľajnica.
Ale máš pravdu, že prevádzka kvalitu tejto stykovej plochy nezlepšuje ale zhoršuje.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

12.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #6:
Pravdepodobne jedným z prispievajúcich faktorov hlučnosti bolo práve neprebrúsenie pred zahájením pravidelnej premávky. Takže terajšie brúsenie bolo tzv. s náboženským symbolom po rozlúčkovom obrade ale vďaka aspoň za to.
Odpovedať
si

si

12.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #9:
"prebrusovanie" prevadzkovymi vozidlami nie je zrovna to co chces, tie ti tu geometriu praveze prevadzkou zdeformuju, u normalnych prevadzok by sa malo brusit tak povedal by som aspon 1x rocne celu siet....
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

12.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #8:
Nebude pointa v tom, že sa po nich dlhšie nejazdilo, a teda chýba pravidelné malé prebrusovanie počas prevádzky?
Odpovedať
augenblik

augenblik

12.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #7:
Ano, ale su useky po ktorych sa uz jazdilo, a az potom (alebo nanovo) sa prebrusovali. Tie mam na mysli v mojej poslednej otazke.
Odpovedať
Valec

Valec

12.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #6:
Konkrétne po tomto úseku sa ešte nejazdilo.
Odpovedať
augenblik

augenblik

12.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Ale ak tomu dobre rozumiem, tak tu trat prebrusili az potom, co zistili ako je priserne hlucna, ci sa mylim? Keby nedunela tak by sa jazdilo po neprebrusenej? Alebo ju brusili dvakrat?
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

12.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #4:
Show must go on...
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

12.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
Pri obratisku to neskor vysavali takym beznym podlahovym vysavacom.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #2:
Zbrusu nové koľajnice sa pred začiatkom prevádzky v civilozovanje časti sveta VŽDY prebrusujú, povrchová úprava priamo z valcovacej stolice nie je na pojazďovanie ideálna.
Odpovedať
augenblik

augenblik

12.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Preco sa vlastne museli prebrusovat "zbrusu nove" kolajnice?
Odpovedať
guest

guest

11.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Opäť odpad ponecháný kde "padol" 🙁
Odpovedať