Zavrieť

Tlačenica v spoji linky 3 o pol deviatej ráno

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Tlačenica v spoji linky 3 o pol deviatej ráno.
Príspevok:
Lokalita: Račianska ulica; zastávka Ursínyho
Dátum: 5.11.2025
Vozidlo:
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Rôzne dopravné fotografie (10.11.2025)
Linka: 3
Autor: mirec240
Počet zobrazení: 1682

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

jozin

15.11.2025
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
A dalsia skupina ludi nedokaze otvorit usta a takychto blokovacov vyzvat, aby sa posunuli dalej do vozidla ... 😠
Odpovedať

Ma178rek

15.11.2025
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ari #16:
Bohužiaľ ľudia sú takí...
To isté máš aj v autobusoch hlavne prímestských kde sa ľudia postavia k zadným dverám a ďalej sa neposunú a vpredu tlačenica a vzadu voľno
Odpovedať

Ari

15.11.2025
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Sú takí debilkovia, ktorí stále stoja v dverách, aj keď cestujú 10 zastávok.
Odpovedať

david11

14.11.2025
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #13:
L59 bola roky osekaná kvôli zápcham do 6:55 smer Petržalka. No poobede to bola samozrejme rýchlejšia voľba smer Pánty či koniec Rače.
Odpovedať

S499.1023

14.11.2025
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #4:
To sa zvyklo riešiť cestou oproti. Ale to narážalo na to, že študent musel prekonať svoju základnú vrodenú vlastnosť - odchádzať z intráku v poslednej možnej chvíli.
Odpovedať

Ma178rek

14.11.2025
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #12:
Račianska je roky poddimenzovaná
Veľmi vysoký prísun cestujúcich z regionálnych autobusov, vlakov a internátu Mladá Garda...
Žiadna iná radiála nemá toľko pomimo cestujúcich ... Keďže Vajnorská a Ružinovská berú iba regionálne autobusy navyše ...
Lebo v Rači stačí interval mimo špičky aký je ale v špičke je to o hubu ... A nepomohla by tomu ani linka 59 ... Aj keď v niektorých vašich mohla byť zaujímavejšia voľba
Odpovedať

david11

14.11.2025
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #10:
Komentár sa netýkal tejto fotky. Dával som pár dní jednu a tam stáli ľudia na schodoch v T6. Od Gardy to nepoberalo vôbec ľudí.
Odpovedať

mirec240

13.11.2025
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #10:
Fotografia v tomto prípade ani tak nepoukazuje na nedostatočnú kapacitu (ktorá na Račianskej je, ale skôr v iných časoch), ale na to, čo tu už bolo spomenuté. Tento problém tu už v minulosti bol riešený v komentároch k fotke: https://imhd.sk/ba/galeria-media/227064/ Množstvo ľudí vystupuje na zastávke Račianske mýto, takže na tých pár zastávok nechcú ísť ďalej od dverí, aby sa potom nemuseli predierať k východu. Záleži to ale aj od konkrétneho spoja - táto 30T išla načas, ale električka, ktorá šla ako druhá v poradí po tejto, ktorá je na fotke, meškala 3 minúty a bola naplnená viac.

Podľa informácií, ktoré som dostal, bol tento spoj z momente odfotografovania zaplnený približne len na 60% (z celkovej kapacity vozidla), avšak situácia pri všetkých dverách vyzerala podobne. Ja som skor ten druhý prípad cestujúceho (ale nesťažujem sa), ktorý keď vidí stáť množstvo ľudí pri dverách alebo úplne plné vozidlo, radšej počká na ďalší spoj (platí najmä pre 83/84 poobede smer Dúbravka, ráno chodievam v časoch, keď už toľko ľudí necestuje) alebo ide pešo (v prípade zastávky Ursínyho by som určite využíval peší presun na Račianske mýto, ak by nebolo vyslovene nepriaznivé počasie).

Stav, keď sú ľudia natlačení vo vozidle takým spôsobom, že sa nedajú poriadne zavrieť dvere, by rozhodne (v dnešnej dobe) nemal nastať za bežných okolností, maximálne pri mimoriadnostiach, keď nie je možné zabezpečiť dostatok kapacitných vozidiel (ak teda chceme, aby ľudia využívali verejnú dopravu...)
Odpovedať

upravovač fotiek

13.11.2025
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #9:
Rovnaký problém majú staré "strieborné šípy" typu U aj novšie vozy "V" metra vo Viedni. Pri dverách sa to "kopí". Nové vozne typu "X" to do veľkej miery riešia, ale stále, a dovolím si to potvrdiť na základe osobnej skúsenosti na linke U2, záleží od ochoty substrátu "sa sardinkovať", hoci 30T nemajú pri dverách také "steny". Ale to, čo vidím na tejto fotke, by mi teda rozhodne nebránilo sa do toho vozidla tlačiť. Hoci v prípade U2 vo Viedni to nemusím (lebo nastupujem v stanici, kde to ešte nie je také zlé), potvrdzujem, že časť cestujúcich (a nie je ich málo), nezdieľa moju ochotu sa tlačiť a radšej si počká na ďalšiu súpravu. Lenže keď nie sú ochotní sa potlačiť na jednu-dve stanice, tak nech sa nesťažujú. Ja si pamätám tlačenicu, že skladacie dvere ostali zaseknuté. To, čo vidím na tejto fotke, je oproti tomu nič.
Odpovedať

Viko

13.11.2025
#9 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #8:
Ono je to hlavne spôsobené tým, že nové vozidlá sú veľmi málo priechodné. Zostane guča okolo dverí a uličky šírky jedného človeka sú poloprázdne (lebo ak by sa niekto zo stredu uličky mal vysúkať cez ostatných v uličke a cez guču, je to program na dve minúty).

Staršie busy mali iné usporiadanie interiéru a teda stojaci sa tam vedeli lepšie uložiť.
Odpovedať

bobitwo

13.11.2025
#8 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne
Priamo do do voza nevidno, takže ťažko hodnotiť, ako to je plné, ale nevyzerá to na to, že by to bolo veľmi plné.

Nie raz sa mi stalo, že som sa nezmestil do poloprázdneho vozidla, lebo všetci natlačený vo dverách a nikto nechcel pustiť ľudí ďalej do vozidla. Kľudne to môže byť aj táto alternatíva.
Odpovedať

Miro

13.11.2025
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Neviem, kedy bola presne urobená táto fotografia, ale ja si takéto jazdenie ešte pamätám:
https://www.webumenia.sk/dielo/nahlad/SVK:SNG.UP-DK_4747/800
Odpovedať

upravovač fotiek

13.11.2025
#6 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #3:
Možno to bude tým, že dnes už ľudia nie sú takí ochotní sa tlačiť, alebo sa tlačiť už nevedia. Vedenie mesta sa snaží aby túto dovednosť znovu získali
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

birch

13.11.2025
#5 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #2:
Alebo kto si pamätá vozidlovú krízu v 10. rokoch milénia a kinderko normálne na poradí L93? 😃
Odpovedať

Miro

13.11.2025
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #1:
Ja som v r. 1982-1983 jazdil tridsaťdevinou od Lanfranconi do mesta. To bola tiež výzva.
Odpovedať

david11

13.11.2025
#3 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Včera sa mi podarilo pred 17h nastúpiť až do tretej električky na Blumentáli smer Rača.. Toto budú musieť naozaj začať riešiť.
Odpovedať

johnnyjanko

13.11.2025
#2 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 1
Tak zase my čo sme vyrastali v 90. rokoch si tlačenicu predstavujeme inak. 😁 V Karlovke ráno nastúpiť do električky prichádzajúcej z Dúbravky bola celkom výzva.
Odpovedať

Ma178rek

10.11.2025
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Keby to bola 39ina tak sa tam vojde ešte N+1 cestujúci 🤣
Odpovedať