Reakcia na: keks #1:
Asi si myslel z Harmincovej DOLAVA smerom na Karlovku.Nuz, bez ohladu na tie priame smery, ktore uz spominal samkoh (od/k institutu), auta vedene z Dubravky idu subezne s elektrickou, co pre auta odbocujuce z Harmincovej dolava do Karlovky nie je mozne vtedy zrealizovat.
Mohlo by to ciastocne pomoct len autam iducim priamo z Dubravky, ze by mali nejaky ten cas navyse, ale po pravde ta cervena tam trva dost kratko a nezvykne sa to tam vaznejsie zhlukovat. Az taky velky prinos by to nebol.
Naopak, najkratsie trva ta zelena pre lave odbocenie, cca. 10 sekund. To by bolo 10 sekund k pomerne luxusnemu intervalu zelenej z Dubravky. Nemyslim, ze by to stalo za to, najma ked cez tyzden tam slape preferencia.
Zaroven, ak by sa take nieco pridalo a dajme tomu, ze by to fakt zatraktivnili, tak to by uz malokto cakal na lave odbocenie, kedze za Zaluhami na Hanulovej sa da otocit. Ak vycihas spravny moment, aj dnes sa daju tie auta odbocujuce vlavo takto predbehnut. Samozrejme ked ti to vychadza az na druhu zelenu. Neviem, ci by bolo dobre taketo okno este zvacsovat a tak lakat viac aut sa takto otacat.
Idealne by bolo pomoct tym odbocujucim vlavo, ale to sa uz neda bez obmedzenia ostatnych vratane elektricky. Uplne najlepsie by boli mimourovnove rampy pre lave odbocenia, s vynimkou odbocenia k institutu / otocenia. Pre tych par aut by to bol aj tak luxusny interval, najma, ked dve taketo rampy by krizovatku odlahcili. Miesta je tam na to este dost, mohol by sa doplnit aj seriozny pripajaci pruh od Karlovky na Harmincovu (nie ten desny semafor, co tam teraz pridali - uz sa zasa v urcitych casoch oplati obchadzka okolo stadiona) a plynulost by sa zvysila.
Od institutu by som pripadne zriadil urovnove lave odbocenie / priamy pruh s kratkym intervalom, to uz by po novom bolo mozne.