Zavrieť

#6124, linka 44, Drotárska cesta, Búdková ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (4/315)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Drotárska cesta, Búdková ul.
Dátum: 24.8.2024
Vozidlo: SOR TNS 12 #6124
Galéria: SOR TNS 12
Trolejbusy a "trolejbusy" (9.9.2024)
Linka: 44
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 1907

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si

si

13.9.2024
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #16:
"Tvoja posledná veta = amen."
ja si skor myslim ze sa tu uvazuje nad potencialnou situaciou ktora s nenulovou pravdepodobnostou nastat moze a moze sposobit komplikaciu.....
a som zvedavy ako sa potom budu dohadovat s majitelom nejakeho vozidla s registracnou znackou tvaru DPB a cislo existujuceho vozidla, ze preco si ju musi vymenit.....
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

13.9.2024
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #14:
Uviedol som registre, kde sa to krížilo. Všetky z nich sú národné 🙂
Predpokladám, že ak by sa aj na tie záležitosti raz zavádzal celoeurópsky register, tak nikto nebude urputne vymýšľať nový systém špz, ale proste v systéme bude aj príznak so skratkou krajiny. (Lebo nakoniec, SK na tabuľkách máme, ale triedu vozidla akosi nie 😃 )
Odpovedať
Ike

Ike

13.9.2024
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #15:
Treba si položiť otázku že aká je pravdepodobnosť toho, že si niekto dá voliteľnú EČV totožnú práve s EČV parcialneho trolejbusu. Dovolím si tvrdiť že výrazne nižšia ako to, že sa tu vyskytne auto z Česka (EL značky), Rakúska, Talianska, Chorvátska, Srbska alebo Francúzska (a pri nákladnej doprave aj ďalšie krajiny) s totožnou EČV zo Slovenska.

Ešte som nepočul nikoho kompetentného, že by to bol problém. Ak sa parcialny trolejbus (srandujem) rozhodne ísť na diaľnicu alebo do garáže v Auparku, proste ho systém bude brať ako ďalšiu krajinu.

Tvoja posledná veta = amen.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

13.9.2024
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Miro #8:
Ak by to bolo také dôležité, tak sa dopravné podniky na Slovensku dohodnú s dopravnými inšpektorátmi, že značky začínajúce DPB, DPZ, DPK, DPP atď. sa nebudú vydávať nikomu okrem príslušných dopravných podnikov. Ale som presvedčený, že každý súdny človek pozná trolejbus a okrem výnimočných situácií, keď sa vozidlo testuje inde, v Bratislave trolejbus patrí DPB, v Žiline žilinskému DP atď. A na baterky ďaleko nezájde...
Vyrába sa tu umelý problém.
Odpovedať
Ike

Ike

13.9.2024
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #12:
A čo tie zahraničné?
Odpovedať
BA2301

BA2301

13.9.2024
#13 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: B K #6:
Kde je tá dráha? Práve o to ide, že sa trolejbusy pohybujú mimo trolejbusových dráh. Preto by sa na ne mala vzťahovať tá istá legislatíva ako na všetky ostatné cestné vozidlá.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

13.9.2024
#12 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #9:
Ale medzičasom sa to zrušilo, lebo s pokrokom informatizácie sa ukázalo, že z toho plynú zbytočné komplikácie (TK, EK, KO, PZP, mýto...) Takže len podobiehajú staré značky, nové sa už pár rokov nevydávajú duplicitne.
Odpovedať
Ike

Ike

13.9.2024
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Miro #10:
A čo zahraničné autá? Tie zakážeme tiež? 7 znakov majú v princípe takmer všetky štáty v Európe.
Odpovedať
Miro

Miro

13.9.2024
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #9:
Za socializmu dokonca mohlo mať nákladné auto rovnakú ŠPZ ako osobné.

Ale je to vhodné mať to takto? Človek to rozozná, ale je to zbytočná komplikácia napr. pre informačné systémy.
Odpovedať
Ike

Ike

13.9.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Miro #8:
Mala motorka a auto môžu mať od roku 1997 rovnakú EČV. A?

Človek rozpozná auto od motorky a trolejbusu a každé vozidlo má svoje doklady.
Odpovedať
Miro

Miro

13.9.2024
#8 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mhr1 #3:
DPB6124 je sedem znakov. Podľa súčasnej legislatívy je možné požiadať o EČV na motorové vozidlo na želanie. Musí to byť sedem znakov a nesmie to byť hanlivý výraz, skratka politickej strany a neviem čo ešte.

Myslíš, že keby som chcel na svoje auto EČV na želanie v tvare DP B6124, že by mi ho nepovolili?
Odpovedať
Ike

Ike

13.9.2024
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: kvorka #5:
Je to evidenčné číslo podľa zákona. A zároveň vieš vozidlo jednoznačne identifikovať.
Odpovedať
B  K

B K

13.9.2024
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: kvorka #5:
Existuje aj dráhová legislatíva.

"(11) Evidenčné číslo dráhového vozidla pozostáva zo skratky dráhového podniku a medzerou oddeleného trojčíslia alebo štvorčíslia. Dráhové vozidlo je označené evidenčným číslom na obidvoch čelách, bokoch, v priestore pre cestujúcich na zástene každého stanovišťa vodiča a na každom stanovišti vodiča v zornom poli vodiča, pričom na bokoch vzdialenosť evidenčného čísla od čela vozidla a vzájomná vzdialenosť dvoch evidenčných čísel nie je väčšia ako 15 m."
Odpovedať
kvorka

kvorka

13.9.2024
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Ike #2:
Nemá evidenčné číslo vozidla podľa zákona. Má nejaké interné číslo dopravcu, to ť vsjo.
Odpovedať
Solider

Solider

9.9.2024
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: BA2301 #1:
Neviem, či je najvhodnejšia cesta sa viazať na nejaké plechové tabuľky.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

9.9.2024
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Samozrejme, že majú EČV. DPB 6124 je čo? V Prahe majú napr. DPP 108. Jediný rozdiel je v tom, že to majú na vylisovanej tabuľke, nielen namaľované. Tabuľka DPB 6124 by ťa už uspokojila? Veď je to jedinečná kombinácia pre identifikáciu, žiadne iné vozidlo na Slovensku takéto ev.č. nenesie.
Odpovedať
Ike

Ike

9.9.2024
#2 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: BA2301 #1:
Nech sa pozerám ako pozerám, ten trolejbus EČV má.
Odpovedať
BA2301

BA2301

9.9.2024
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Trolejbusy by mali dostať EČV - je blbosť ich pokladať za drážne vozidlá, keď ich dráha je vlastne normálna vozovka a čoraz častejšie sa pohybujú mimo dráhy. Postupne budú zanikať rozdiely medzi hybridnými trolejbusmi a elektrobusmi, takže ich treba zrovnoprávniť aj z právneho hľadiska. A navyše by bolo dobré, keby dopravný podnik mal ľahšiu voľbu v pridelovaní a rotácii vodičov.
Odpovedať