Zavrieť

Výstavba zastávky Vodná veža a nového priecestia

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (11/16)
Stiahnuť materiál
Výstavba zastávky Vodná veža a nového priecestia.
Príspevok:
Lokalita: Nábrežie arm. gen. L. Svobodu
Dátum: 11.8.2023
Vozidlo:
Galéria: Výstavba a rekonštrukcie zastávok
Koľajové trate › Trate v CMO
Výluky a rekonštrukcie (18.8.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 8538

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TeBeCe

TeBeCe

22.8.2023
#32 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Historicke okienko:

20.7.1991
Vylúčenie premávky električiek na Vajanského nábreží a Štúrovej ul. na základe zisteného havarijného stavu koľajovej trate na Vajanského nábreží

9.12.1991
Úplná uzávierka Vajanského nábrežia v úseku od Šafárikovho nám. až po Nám. Ľ. Štúra z dôvodu výstavby kolektoru, rekonštrukcie komunikácie a električkovej trate.

11.12.1991
V dôsledku nesplnenia náležitostí pre fyzické uzatvorenie Vajanského nábrežia zo strany investora (Správy pozemných komunikácií) čiastočne obnovené pôvodné trasy liniek dotknutých výlukou od 9.12.1991: 30, 53 a
115 premávajú po pôvodných trasách.

7.1.1992
Zrealizovaná úplná uzávierka Vajanského nábrežia od Šafárikovho nám. po Nám. Ľ. Štúra podľa zmien platných k 9.12.1991

8.12.1992
Po skončení rekonštrukcie električkovej trate na Vajanského nábreží návrat liniek do pôvodných trás:

21.12.1992
Ukončená úplná uzávierka Vajanského nábrežia, automobilovej doprave dané k dispozícii v každom smere jazdy po jednom jazdnom pruhu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

22.8.2023
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #29:
Samozrejme, že sa jazdilo po Jesenského. Ale žiadne "nejazdenie pre katastrofálny stav trate" sa nekonalo.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

21.8.2023
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #29:
Veru! To bude asi dôvod prečo sa tam nejazdilo tak dlho. Trať sa síce neopravila, ale celé Vajanského bolo uzavreté, to je pravda.
Odpovedať
Valec

Valec

21.8.2023
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #18:
V tom období sa komplexne opravovalo Vajanského nábrežie (s úplnou výlukou dopravy), ale či sa nejazdilo ani tu neviem. Skôr by som čakal, že odklon bol po Jesenského.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

21.8.2023
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #27:
Pamätám si že tam bola príprava na zdvojkoľajnenie nábrežia, ktorú odstránili. Bola tam koľaj v trojuholníku a kríženie s koľajou z Nám. Ľ. Štúra v smere na Šafárikovon nám. ale zjazdová výhybka pred SNG tuším nebola.

EDIT: Tak práve sa v tom hrabem a to krížene tam začiakom 90. rokov už nebolo, ale pár metrov koľaje v trojuholníku ostalo. Tie boli odstránené práve začiatkom 90. rokov

Dĺžka výluky vôbec nezodpovedala rozsahu vykonaných prác. Nejazdilo sa tam dlhšie než by bolo nevyhnutné. Trať bola totálne rozpadnutá. Neskôr to ešte látali na Šafárikovom nám. pri výjazde z obratiska autobusov. Ani tie vymenené BKV panely tam nemali dlhú životnosť. Ich povrch sa drolil jedna radosť a autobusy jazdili po obnaženej výstuži.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Mhr1

Mhr1

21.8.2023
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #18:
Výluka Štúrovej - odstraňovala sa nepoužívaná koľaj a vymenila jediná, vtedy používaná - určite netrvala tak dlho! Bola to úplná výluka, ale rádovo v mesiacoch.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

20.8.2023
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #24:
Ako vodič eletkričky by si si to určite pamätal lepšie ako ja, keď som do Bratislavy chodieval iba na víkendy a to tiež nie všetky. Možno že boli iba víkenodvé výluky. Možno si to celé zle pamätám.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

20.8.2023
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #20:
Možné to je, až tak detailne som to nesledoval.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

20.8.2023
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #18:
Vtedy som robil vodiča na plný úväzok a práve na linke 12 a nič také si nepamätám.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

20.8.2023
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #19:
Vajanského nábrežie - Šafárikovo nám. - Štúrova.
Odpovedať
Solider

Solider

20.8.2023
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #21:
Diskusia však je o tom, či bol pod betónovými panelmi uvalcovaný asfalt ako podkladová vrstva, pretože z tej fotky spred ministerstva je vidieť štrk a na fotke spred Kyjeva asfalt.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

20.8.2023
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #20:
Ja si to pamätám tak, ako je to na obrázkoch. Pracoval som vtedy na Špitálskej, boli všade betónové panely, na nich koľajnice a na koniec to zaasfaltovali.
Odpovedať
Solider

Solider

20.8.2023
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #17:
A nebolo to pokusne len na jednom úseku?

S asfaltom:
https://imhd.sk/ba/media/gn/00160233/Rekonštrukcia-električkovej-trate-na-Ul-Československej-armády-Špitálska-ul.jpg?96332228

A pri ministerstve evidentne bez:
https://imhd.sk/ba/media/gn/00021831/Rekonštrukcia-koľajovej-trate-na-Špitálskej-ul.jpg?3949321851
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

20.8.2023
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #18:
Kde sa vyše roka nejazdilo?
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

19.8.2023
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
19. 7. 1991 až 8. 12. 1992 Vyše rok sa tam nejazdilo bez toho, aby som si všimol nejakú opravu trate. Vtedy som ale nebýval trvale v Bratislave.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.8.2023
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Keď sa robila prvá reko na VÚIS - Špitálska - tak sa to vyasfaltovalo, uvalcovalo a na to išli panely.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.8.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #12:
Kedy?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.8.2023
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Huitzilopochtli #11:
Keď sú na spevnenej ploche, tak ich logicky podbíjať netreba. Ale inak, robí sa to, podfukovaním.
Odpovedať
Miro

Miro

19.8.2023
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #4:
Preto som napísal pred polstoročím, lebo som nevedel presne. Ale máš pravdu, bolo to v čase, keď som chodil do ZDŠ v Karlovej Vsi a to bolo 1966-1970.
Odpovedať
Solider

Solider

19.8.2023
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
A robilo sa to v Bratislave aj niekedy ináč? Viď https://imhd.sk/ba/media/gn/00006172/Rekonštrukcia-trate-na-Radlinského.jpg?3421899075
Odpovedať