Zavrieť

Dopravná nehoda medzi električkou a autom na križovatke, kde sa mesto rozhodlo vypnúť svetelnú signalizáciu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Dopravná nehoda medzi električkou a autom na križovatke, kde sa mesto rozhodlo vypnúť svetelnú signalizáciu.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 9.5.2023
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7406
Galéria: Dopravné nehody
Škoda 29T ForCity Plus
Aktuálne dopravné pêle-mêle (9.5.2023)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 5533

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

birch

11.5.2023
#19 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Ohľadom preferencie a kolón by sa ešte dalo dodať, že technické riešenie preferencie MHD v Bratislave, konkrétne mechanizmus, ktorý stanoví, že vozidlo s preferenciou už prešlo križovatkou a môže tak dostať zelenú iný smer, má priestor na zlepšenie.

Najmä v prípade električiek dochádza často k situáciám, keď aj dlhší čas po prejdení električky má táto stále na návestidle voľno aj keď pred križovatkou nie je ďalšie vozidlo s preferenciou. Ostatné vozidlá tak čakajú pred prázdnou križovatkou.

Rozumiem, že v prípade autobusov je to problém, ale v prípade električiek existuje viacero technológií na určenie polohy vozidla, hoci aj obyčajný kontakt na trolejovom vedení.
Odpovedať

3pa3ck3

11.5.2023
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #16:
Asi vidíš dobre https://blog.sme.sk/drahovsky/auto-moto/dalsia-zbytocna-nehoda-elektricky-v-karlovej-vsi
Odpovedať

upravovač fotiek

11.5.2023
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #15:
Ja si svoju prdel tiež vyvážam v aute. Nechcem zakázať vodičom áut jazdiť. Ale keď im vadí čakanie na semafóre, ktorého umiestnenie tam jednoznačne dáva zmysel (viď fotka), tak navrhujem alternatívu bez čakania na semafóre + bez nutnosti úrovňovo križovať tramvaj. Síce si spravia menšiu zachádzku, ale bude to bezpečnejšie. Už roky jazdím na elektrinu a prevádzkové náklady sú nižšie než kupovať lístky na MHD. A to vrátane ceny za parkovanie v meste.
Odpovedať

Ike

11.5.2023
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Zdá sa mi to, alebo na fotke vľavo hore je Dopravný Expert?
Odpovedať

si

10.5.2023
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #14:
ad uvod: ja osobne (-) nedavam, ak s nejakym nazorom nesuhlasim, tak mozem nan odpisat
a co sa tyka tocvolantov, ak sa niekedy dopracujes k vlastnej rodine tak s velkou pravdepodobnostou zistis, ze nie si tak bohaty na cas, a ak mas tu moznost tak radsej pouzijes tu zeleznu klietku, lebo vdaka nej stihnes v rovnakom case vybavit 2-3x viac ako keby si na presuny pouzil verejnu dopravu (a to nebodaj este ak byvas v nejakej vychytenej lokalite kde si mesto zrazu povie ze ju uz obsluhovat VHD netreba - spomen si napriklad na zrusenu L58 alebo L79 s atraktivnym hodinovym intervalom (aj to po velkom kriku) len v pracovne dni (a v ostatne opat musis mat tu zeleznu klientku ak sa chces dakam dostat) tak som zvedavy kam sa pohnu Tvoje nazory
PS: pred ~25 rokmi som mal obdobne nazory ako Ty teraz.... 😃
Odpovedať

upravovač fotiek

10.5.2023
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: upravovač fotiek #7:
Môžete ma mínuskovať koľko chete, za svojim názorom si stojím. Nie je vulgárny, ani agresívny. Vo svojej podstate dáva váhu väčšine, ak berieme ľudí a nie dopravné prostriedky. Vidím, že stále mnohí majú problém chápaním, že doprava = pohyb ľudí a miesto toho chápu že doprava = pohyb automobilov.
Odpovedať

ES499.0001

10.5.2023
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Koľko by sa mala opravovať #7406?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

3pa3ck3

10.5.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #10:
Mám pocit, že takáto kombinácia sa smie používať iba mimo križovatiek
Odpovedať

N/A

10.5.2023
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #10:
No asi by to nebolo odveci, určite by to zvýšilo bezpečnosť na priecestiach aj v rámci mesta.
Odpovedať

Miro

10.5.2023
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #9:
Ak to má reagovať na prichádzajúcu električku, tak tam môže byť rovno dvojfarebný semafor s oranžovou a červenou tak ako majú byť po novom na železničných priecestiach.
Odpovedať

N/A

10.5.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja si myslím, že na každom odbočení cez priecestie by mal byť retardér a veľký nápis na zemi "POZOR ELEKTRIČKA" alebo že "POZRI, ČI NEJDE ELEKTRIČKA", alebo oranžový signál ako majú chodci, ktorý začne blikať striedavo, že pozor ide električka.
Odpovedať

Miro

10.5.2023
#8 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #4:
Čo budete robiť, keď budú mať autá nové EČV bez okresu?
Odpovedať

upravovač fotiek

9.5.2023
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: lostrail #6:
Úplne by stačilo zobojsmerniť Púpavovú a zrušiť všetky okoltié priecestia. Autá budú môcť pekne jazdiť po nadjazde, mimoúrovňovo. Točvolanti síce budú mať zachádzky, ale o to viac ich to bude odrádzať od vyvážania si prdele v 1,5 až 2,5 tonovej železnej klietke.
Odpovedať

lostrail

9.5.2023
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Zjavne sa ukazuje, ze Slovenske mantactvo nepozna hranic a ani predpisov, preto by ten semafor jednoznacne zapnut mali, kedze evidentne sucasny stav nie je dostacujuci. Kvoli tomuto som dnes musel dieta v kociku doslova natlacit medzi masu ludi do X4, takze ak to prezil, prajem mu krasne casy cestovania verejnou dopravou a nech si aj on uzije co najviac NAD kvoli takym, ako je on sam (ja si uz za poslednych 5 mesiacov pisem druhy zarez).
Ktovie, ci tam niekde nebyva v podnajme a nepodpisal aj peticiu za vypnutie semaforu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

upravovač fotiek

9.5.2023
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 3
Navrhujem zrušiť priecestie, ak sa neobnoví riadenie signalizáciou s plnou preferenciou tramvají.
Odpovedať

Petto

9.5.2023
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 5
SPZ Galanta, takze ...
Odpovedať

N/A

9.5.2023
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Matej138 #2:
Niekto by mal hlavne pri Drevone riešiť ten extrémne šmykľavý oblúk od Detvianskej po Záhumenice, veď to je čisté klzisko.
Odpovedať

Matej138

9.5.2023
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
To že tam je ten semafór vypnutý nie je absolútne žiaden problém, taká križovatka pri Drevone si myslím že je 100 krát horšia a o semafóroch tam tiež nikto neuvažuje, problémom sú niektorí ľudia ktorí v živote nemali držať vodičák ani len v paprči, nie to ešte šoférovať auto
Odpovedať

mirec240

9.5.2023
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Primárnym dôvodom nehôd ale nie sú vypnuté semafory, ale to, že niektorí vodiči áut "nevedia jazdiť". To je asi ako so železničnými priecestiami vybavenými výstražnou signalizáciou - pomaly každý deň nejaká nehoda. Niekomu nepomôže ani to, keby boli semafory zapnuté.
Odpovedať