Zavrieť

Nevyužitý priestor v novom centre, kadiaľ v budúcnosti povedie električková trať

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nevyužitý priestor v novom centre, kadiaľ v budúcnosti povedie električková trať.
Príspevok:
Lokalita: Pribinova ul., Nové SND
Dátum: 2.7.2022
Vozidlo:
Galéria: Staré Mesto
Bratislavské dominanty (26.10.2022)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 4532

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7.11.2022
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Erasmus #20:
Samozrejme zastavky sa daju pridat este . Hlavne mi slo o trasu.
Dlha medzizastavkova vzdialenost je aj ak pojde bus od zast. Pristavna (dnesna Pristavna pre L88 smer AS) k Eurovey dolava pri Alianzi. Tak z Landererovej zastavky sa preradit cez 2 pruhy moze byt problem. Nastupiste L40 je tiez stale full aby tam stala L30, takze by to stalo az na dnesnom nastupisti 29. Samostatnu zastavku potom asi treba urobit na vyusteni Culenovej na Landerku co nemusi byt problem kedze je tam uz novy BUS pruh.
Odpovedať
Erasmus

Erasmus

7.11.2022
#20 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #19:
Tebou navrhovaná trasa znie fajn, len by som medzi zastávkami Mlynské nivy a Prístavný most (vzdialenosť cca 700 m) pridal obojsmerne zastávku na znamenie Jarabinková niekde pri predajni BLEST.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7.11.2022
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Erasmus #14:
Sukenickou motkanie sa uzkymi cestami urcite nie je vhodne pre 12m bus. Lepsie ist cez Plynarensku, dalej cez kruhac a dalej cez Mlynske Nivy a napoji sa to pri OBI na Bajkalsku a k Novemu Ruzinovu.
Zastavky predlzenej L30:
Nam.L.Stura
Safko
Nove SND (Nastupiste L78) smer Lucna/ Mala scena ( nastupiste L29) smer Lamac
Landererova (smer Lucna)
Pristavna ( jestvujuca pre 87, druhy smer pre 88)
Plynarenska obojsmerne na Plynarenskej - nova zastavka , hned za krizovatkou pri novom obytnom subore Pristavna 1
Mlynske Nivy - za/pred kruhacom
Pristavny most obosjmerne
Palenisko smer Lucna
Lucna

Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
tr3mp

tr3mp

7.11.2022
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Erasmus #14:
"Ale vytočil by 12m voz odbočenie z Prievozskej na Plynárenskú (možno za podmienky zriadenia CSS)?" 18 metrové Ikarusy na linke 55 tú zákrutu vytočili. Bola to moja prestupná zastávka na ceste zo strednej školy 🙂
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

5.11.2022
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Erasmus #16:
Čo sa týka tej lokality v okolí Prievozskej a Mlynských nív, tak tam je problém hlavne v tom, že Pažítková je iba jednosmerná. Ak by totiž bola pre MHD obojsmerná (MHD by zastavovala na súčasnej zastávke PAD), tak Prievozská by sa mohla presunúť do novej polohy pred križovatku niekde sem: https://goo.gl/maps/wBfPqJRfyi7SCaEU8
Aby dávala táto poloha zmysel, tak by sa pred ňou musel zriadiť prechod pre chodcov (pravdepodobne aj s CSS), vďaka čomu by to bolo na Martinčekovu a Sklenárovu iba 150-200 metrov (podobne ako z druhej strany). PAD (okrem smerov SC a PK kvôli kapacite zastávky) by po novom obsluhovala iba Prievozskú pred križovatkou a Pažítkovú už nie. 70 by Prievozskú obslúžila v smere do PB dvakrát. Súčasná zastávka Prievozská v smere z centra by bola zrušená, a preto by 96, 196 a N74 v smere od Prístavného mosta zastavovali až na Pažítkovej. 66 by sa ešte mohla zriadiť nová zastávka v smere na Grófsku nivu pred vyústením Martinčekovej ako čiastočná náhrada za zrušenie Prievozskej v tomto smere.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Erasmus

Erasmus

5.11.2022
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #15:
Ok, to znie ako dobrý kompromis dopravnej obsluhy územia a prejazdnosti trasy.
Inak pre rozvoj lokality medzi Prievozskou a Mlynskými nivami a jej lepšiu obsluhu MHD by sa na Prievozskej hodila nová zastávka ZC niekde na úrovni paneláku Martinčekova 6-12 spolu so zriadením priechodu pre chodcov s CSS (s preferenciou MHD). Pomohla by aj obyvateľom na druhej strane Prievozskej - paneláky na Martinčekovej spolu so seniorcentrom na Sklenárovej sú od MHD pri ceste ZC trochu odrezané od MHD. Súčasná vzdialenosť Miletičovej B a Prievozskej B je 671 m, z akejkoľvek zastávky pri ceste z centra je to na Sklenárovu 14 peši aspoň 500 m.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

5.11.2022
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Erasmus #14:
Ja som počítal s trasou: Landererova - Prístavná - Plynárenská - Mlynské nivy - Bajkalská (v smere k Mostu SNP by sa otáčala ako X70 na nadjazde) - Slovnaftská - Nový Ružinov (okruh okolo sídliska s ďalšími zastávkami). Túto trasu mala aj 87 počas výstavby R7.

Na trase by boli nové zastávky: Súkennícka (jednosmerná zastávka pri ČSPH Slovnaft v smere do centra, v opačnom smere je Prístavná), Mlynské nivy (pri kruhovom objazde Mlynské nivy x Plynárenská), Jarabinková (v mieste kde ústi pešia zóna), Prístavný most (obojsmerne na ulici Mlynské nivy, v smere k Mostu SNP by obslúžila aj Prístavný most na Bajkalskej) a 2 nové zastávky v Novom Ružinove. Ja by som radšej autobusy po Súkenníckej a Votrubovej neviedol vzhľadom na to, že by tam asi bolo potrebné obmedziť parkovanie (hlavne na Votrubovej) a hlavne sa v blízkosti nachádzajú zastávky Košická, Novohradská a po predĺžení 30 aj Mlynské nivy, z ktorých je to k MH SR menej ako 5 minút pešo. Trasa po Plynárenskej je prejazdná bez problémov a v okolí Plynárenskej sa plánuje ďalšia výstavba.

Inak, prečo stále jazdí do Nového Ružinova X70, veď nové obratisko na Slovnaftskej je už hotové?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Erasmus

Erasmus

5.11.2022
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Predĺženie a-30 považujem za dobrý nápad pre zlepšenie spojenia z Karlovej Vsi a Mostu SNP na Landererovu, do oblasti medzi Mlynskými nivami a Prístavnou a na Nový Ružinov. Bolo by užitočnejšie povymetať oblasť pri BBC5 a Ministerstve hospodárstva, ktorá je dnes od MHD dosť odrezaná, než viesť predĺženú a-30 priamo po Prístavnej.

Medzi Mostom SNP a zast. Prístavná by išla a-30 po nábreží, Pribinovej, Olejkárskej a Landererovej, ale ďalej? Je výzvou je nájsť trasu tak, aby tadiaľ 12m vozy fyzicky prešli.
Možno ZC po Súkenníckej, Prievozskej, Plynárenskej a Mlynských nivách a pri OBI / GM Electronic na Bajkalskú. Ale vytočil by 12m voz odbočenie z Prievozskej na Plynárenskú (možno za podmienky zriadenia CSS)?
DC z Nového Ružinova po Prístavnej, Plynárenskej, Mlynských nivách a Votrubovej. Nutnou podmienkou by bola regulácia parkovania. Ale MHD by mala mať prednosť pred IAD.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

4.11.2022
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #12:
Landerka pre L50 je aspon blizsie k 115tke a k Eurovey po rozsireni to bude tiez lepsie ak tvoj cielovy obchod je dakde v strede a nie Billa na zapadnom cípe v podzemi. Na vychodnom cípe bude nejaky moderny TESCO supermarket.
Odpovedať
lostrail

lostrail

4.11.2022
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #7:
Este som nasiel taku vyhliadkovu paradu, ze L9 k Slovanetu (neviem, ako sa ta zastavka aktualne vola) a tam prestupit na L50. Akurat, ze pri rannej premavke je tato trasa cca. 40+ minut. elektricka a pesi presun je do pol hodiny. DPB mysli na nase zdravie, to je paradicka ;-P.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

3.11.2022
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #9:
Tá nová linka mala spojiť Prístavnú a Nový Ružinov najmä s centrom, ale to predĺženie 30 by bolo asi užitočnejšie, keďže do centra by sa dalo aj tak dostať napr. zo Šafárikovho námestia, ak by tam niekto potreboval ísť. Do Nového Ružinova by ale podľa mňa nemala zachádzať 70, aby sa jej zbytočne nepredĺžila jazdná doba a navyše samostatná linka by mohla mať zastávky aj v zadnej časti sídliska. Radšej by tam preto mala končiť nejaká linka z centra, napr. tá 30 od BBC5.
Odpovedať
si

si

2.11.2022
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
opat sa ale dostavame k podpore cestovania verejnou dopravou zo strany magistratu, bude aj o to navysena objednavka na vozokilometre alebo sa to bude musiet usetrit na vyprave niekde inde ?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

2.11.2022
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Mal som tu cest chodit k BBC5 dva mesiace tusim v 2015 na skolenia a zrovna to lakave nebolo peso dochadzat z Mileticky zo 70tky. Ak sa nemylim historicky aj nieco chodilo cez Mlynske Nivy tusim 113tka.
Nove linky zase asi netreba, nieco sa da predlzit z jestvujucich napr 29,30,37 od Most SNP/ SND. Ta tvoja X70 z Rajskej nevyriesi spojenie zo zapadu BA do zony Evea, Pristavna atd - tj pesobus ostane.
Preto asi L30 by bola fajn, coskoro ma uz prejst na 12M vozy takcitak.

Novy Ruzinov mohla cez vikendy uz davno vymetat L70,ktora je cez vikend so solo vozmi len neviem ako by to bolo s chrono a casovymi listkami pre ludi. X70 vozi vobec dakoho ? 🤔
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

2.11.2022
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #7:
Veď k BBC5 sa dá dostať z Miletičovej, nie? Obsluha Prístavnej je ale naozaj hrozná. 87 sa vzhľadom na jej trasu a interval ani nedá veľmi počítať. Obsluha
Prístavnej by sa podľa mňa dala vyriešiť zavedením novej linky v trase: Rajská - Landererova - Prístavná - Nový Ružinov (interval 15 minút), ktorá by obslúžia aj budúce obytné domy v blízkosti Prístavnej.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

2.11.2022
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: lostrail #6:
29 by sa mohla ukoncit v Pristave v pracovne dni a nie Nove SND. Prip na kruhaci v zone BBC5 kde po MHD nie je ani chyru ani slychu. Potom sa necudujem ze tam kazdy ide autom.
Spojenie zo zapadu BA (KV/Devin, Dubravka) je presne ako vravis na rannu prechadzku kedze nikto nepojde 29+50/70+88/50 k 115tke na Landererovu.
Odpovedať
lostrail

lostrail

2.11.2022
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jano55 #4:
200m je problem? Aktualne dochadzajuci do novych vyskovych budov (z elektricky) musia vystupit na Safku, co je napr. od Tower 115 takmer rovny kilometer. Smerom naspat uz je lepsie sadnut na nejaky bus (ale odslapat si to na zaciatok Eurovea) a potom prestupit, lebo NLS je vzdialene cca. 1,4 km.
Napr. od zapadu (KV, Dubravka), je cestovanie MHD do tejto lokality doslova otrasne. A aj po vystavbe trate na Pribinovej nebude existovat priama spojka od nabrezia sem, cize bude treba prestupit minimalne na inu elektricku. Na prakticky rovnej trase.
Odpovedať
Minko

Minko

30.10.2022
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: jano55 #4:
Lenze nejde o zastavku ale o spojenie ktore ponukne.
Odpovedať
jano55

jano55

30.10.2022
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #3:
Až na to, žýe najbližšia zastávka má byť cca 200 metrov od vchodu do divadla, takže až tak veľmu olproti súčasným autobusovým zastávkam to nepomôže (samozrejme, bude najbližšie). Ale nebude to že vystúpite rovno pred vchodom.
Odpovedať
Minko

Minko

30.10.2022
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: upravovač fotiek #2:
Cize presne v case kedy to v okoli zacina ožívať. Nedavno som bol v opere a teda ta elektricka by tu bola velmi uzitocny druh dopravy.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

30.10.2022
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Max #1:
Fotené v sobotu a podľa tieňov asi o 10:00.
Odpovedať