Zavrieť

Šľapacie autobusy na Jesenského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Šľapacie autobusy na Jesenského.
Príspevok:
Lokalita: Jesenského ul.
Dátum: 2.7.2022
Vozidlo:
Galéria: Ostatné dopravné fotografie
Rôzne formy dopravy v Bratislave (10.8.2022)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 3491

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
N/A

N/A

15.8.2022
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #25:
Asi len vo vyhláške, ale tá má doplnkový charakter.
Dosť definícií je aj v STN, ale locked.
Odpovedať
N/A

N/A

15.8.2022
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #22:
Áno, ale učiteľka ich neprepravuje na žiadnom dopravnom prostriedku.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

15.8.2022
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #20:
Len pre úplnosť - je to aj v nejakom zákone alebo iba vo vyhláške 134/2018?
Odpovedať
Ike

Ike

15.8.2022
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: si #23:
Áno, pointa bola, že tie kolobežky "chápem" na rozdiel od týchto chľastacích bicyklov, ktoré sú "škodná".

Dieťa mám druhé. Definitívne dokočíkovanie je u nás okolo 2. narodenín. Už v tomto veku ale nie je kočíkovanie nevyhnutné, ale je to skôr o prioritách (dieťa musí mať spánok, ale nechce sa nám byť doma a uspávať doma, preto kočík). Vlastníctvo kočíka (teda dvoch) sme však "premosťovali" 🙂 Teraz na jeseň plánujeme predaj.

Odpovedať
si

si

15.8.2022
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #21:
tak ono s kocikom Ta prekonavanie prekazok sice kusok zdrzi, ale nie je to tak neprekonatelna prekazka ako ked na tom kolesovom dopravnom zariadeni sedis sam a nemas to ako podvihnut na obrubnik o kusok vedla.... (nastastie tiez nemusim tieto problemy poznat na vlastnej kozi, ale viem si to dostatocne dobre predstavit co to obnasa)

PS (OT): cisto zo zvedavosti, kolkate dieta ? lebo ked zoberiem ze v cca 1.5-2 rokoch (zdave) deti uz vladzu prejst po svojich bez problemov aj niekolko kilometrov a kocik na to nepotrebuju tak predpokladam ze uz vodis so sebou asi aj mensiu skolku (3+ ks deti 😃 )
a inac na tie najmensie, nechodive, sa nam vcelku osvedcilo vlacit ich v satke na sebe....
Odpovedať
Ike

Ike

15.8.2022
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #19:
To máš podobné, ako škôlkári na výlete. Učiteľka nemusí mať VP a má na starosti 20 rozkokošených 4-ročných detí s ktorými ide na priechod pre chodcov.
Odpovedať
Ike

Ike

15.8.2022
#21 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #18:
Mobilitu mám obmedzenú už 5. rok, aj keď teda z príjemného hľadiska (detský kočík) takže som sa dosť zle vyjadril a rozumiem tomu, ako môj príspevok zle vyznel.

Chcel som tým zbrklo povedať, že prínos kolobežiek je nespochybniteľný napriek tomu, že občas sa nájde neeliminovateľná skupina retardovaných spoluobčanov, ktorí ju proste nechajú na nevhodnom mieste. To ale nijako nediskredituje vynálezcu elektrickej kolobežky a kolobežkosharingu a ako občan som síce pri zakopnutí o kolobežku hodenú na zemi nahnevaný, ale nehejtujem systém.

Prínos chlastocyklobusov je otázny od základu a nemá žiadnu pridanú hodnotu.
Odpovedať
N/A

N/A

15.8.2022
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: zakaznik #16:
Ale je:

"Za bicykel sa môže pripojiť prívesný vozík, ktorý nie je širší ako 1100 mm, je vybavený zadným odrazovým sklom červenej farby..."
Odpovedať
N/A

N/A

15.8.2022
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #17:
Z logického hľadiska.
Prečo vodič s VP sk. B nemôže prepravovať viac ako 8 cestujúcich? Lebo bezpečnosť a kvalifikácia všeobecného ohrozenia.
Čiže vodič s VP sk. D by mal byť "vyšší level" vodiča.

Naproti tomu ak vodič pseudobicykla vbehne pod rozbehnutý kamión, tak sa bude postupovať ako?

PS: Aký je teda limit osôb na viacosobovom bicykli? Ak to pritiahnem za vlasy, tak vodič (nedržiteľ VP) môže prepravovať aj 50 cestujúcich.
Odpovedať
si

si

15.8.2022
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #17:
"Podľa mňa tieto chlastocyklobusy sú väčšie zlo, ako pípajúca kolobežka hodená na rampe pre vozíčkarov. "

nuz, ak sa Ti nahodou pritrafi nejake obmedzenie vlastnej mobility, predpokladam ze sa tento nazor u Teba zmeni....
Odpovedať
Ike

Ike

14.8.2022
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: N/A #14:
to sčasti platí o každom nemotorovom vozidle a aj chodcovi. Pravidlá cestnej premávky by v princípe "mali poznať", ale nemajú o tom, na rozdiel od vodiča, žiadne osvedčenie.

Podľa mňa tieto chlastocyklobusy sú väčšie zlo, ako pípajúca kolobežka hodená na rampe pre vozíčkarov.
Odpovedať
<a href='mailto:zakaznik.vhd [zavinac] gmail [bodka] com' >zakaznik</a>

zakaznik

14.8.2022
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Netreba hľadať všetko v zákone. Nie je tam ani šlapacia trojkolka, ani prípojný vozík na bicykel. 😁
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

14.8.2022
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak zákon operuje s pojmom "cyklista", ktorý v ňom nie je špecifický definovaný. Definícia slova cyklista v KSSJ znie: "kto pestuje cyklistiku; kto jazdí na bicykli, bicyklista"

Čo teda znamená "jazdiť na bicykli"? Šoférovať ho, krútiť pedálmi, či aj len sedieť?

(v zákone je aj táto veta: "Na jednomiestnom bicykli nie je dovolená jazda viacerým osobám.")
Odpovedať
N/A

N/A

14.8.2022
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #13:
Veď to je ten paradox.

Ak chcem viesť motorové vozidlo s 8+ cestujúcimi tak musím splniť dlhý rad podmienok a ak tento pseudobicykel tak nepotrebujem nič.
Odpovedať
Ike

Ike

14.8.2022
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #12:
Toto je nemotorové vozidlo.
Odpovedať
N/A

N/A

14.8.2022
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Nie som si istý, či by to prešlo cez prokurátora.

Doplňujúca otázka.
Vodič s VP sk. B môže viesť max. 8 osôb + seba, t. j. celkom 9.
Tu ich je 10+ a + vodič.

Takže ak chcem šoférovať auto s 8+ cestujúcimi, tak potrebujem VP sk. D.
Ak tento zázrak, tak nepotrebujem nič?

Definícia zo zákona:
Bicyklom sa rozumie aj trojkolka, viackolka a viacsedadlové bicykle, napríklad tandemy poháňané ľudskou silou.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

14.8.2022
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #7:
A nemohla by sa pomocou VZN obmedziť doba ich prevádzky napr. po 19:00 a lokalita na centrum mesta (boli by určené ulice, kam môžu a kam nie)?
Odpovedať
N/A

N/A

14.8.2022
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #9:
No vyzerá to tak, že triezvy musí byť len ten, ktorý "šoféruje".
Spolujazdec v aute tiež nemusí byť triezvy, na motorke s postranným vozíkom detto.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

14.8.2022
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
Len potom by ma zaujímalo, či dodržiava toto pravidlo:

"Pri jazde musí mať cyklista nohy na pedáloch, to neplatí, ak ide o bicykel, ktorého pohon nezabezpečujú pedále."

A teda aj napr. na tandemovom bicykli je vodičom iba ten vpredu a druhý v poradí môže byť pokojne pod vplyvom alkoholu?
Odpovedať
N/A

N/A

14.8.2022
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
"Jazdu vám spraví náš šofér. On alebo Ona za vás bude riadiť Beer Bike, robiť fotky na zastávkach, dodávať vám energiu a sprevádzať vás niektorými z najkrajších častí mesta."
Odpovedať