Asi záleží od systému upevnenia. Ale pri w-tram sme predsa videli už na nových úsekoch na KVR že len vyrezali koľajnice a potom ich vrátili naspäť bez toho že by museli zasahovať do kotvenia v betóne. U DZP panelov to tiež ide. Pri Voestalpine systéme sa to asi bude musieť celé sekať. Za predpokladu že sa nedajú nejako ináč oddeliť tie rôzne vrstvy betónu. XD
spejsikx
1: Po zastávke Bajkalská sa ešte na Bajkalskej ul. stočil a šiel po Trnavskej a Tomášikovej (cca +3m)
2: Šiel klasicky, ale neotočil sa cez 3. prejazd na Tomášikovej, ako píše DPB na linku 51, ale bez hanby to stočil hneď na prvom, ako sa odbáča do Lakeside (cca +10m skrz totálnu zápchu)
3: A tento je môj najobľúbenejší, v totálnom zmätku cestujúcich sa vodič otáčal normálne cez obratisko ŽST Nové Mesto
srandy kopec