Zavrieť

Nová výhybka pred montážou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nová výhybka pred montážou.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul.
Dátum: 22.9.2020
Vozidlo:
Galéria: Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021)
Prebiehajúce rekonštrukcie električkových tratí (29.9.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2802

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si

si

30.9.2020
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #11:
ako bolo by to tak idealne, ale "vyska" okolesnika moze byt rozna vzhladom na to kolkokrat bol profil ofrezovany, nakolko su zjazdene a pod.... takze rozdiel do centimetra medzi jednotlivymi vozmi tipujem ze niebude nijak mimoriadny....
a ak ma kazdy voz prejst po okolesniku, musis zliabok dimenzovat na tu minimalnu vysku ktora sa moze na vozidle vyskytnut, no a ono aj kedy ten rozdiel bol len 5 mm, tak ver ze to narobi stale dost rachotu a otrasov vo vozidle ktore tie okolesniky ma vyssie....
+nehovoriac o tom, ze asi budes chciet mat aj nejaku rezervu, kedze dno zliabku sa rozjazdi, aby si to nemusel kazdy tyzden chodit navarat....
Odpovedať
augenblik

augenblik

30.9.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
to sa nedaju tie zliabky v krizeni spravit tak, ze ked tam bude koleso, tak bude okolesnikom podoprete zospodu bez toho, aby sa muselo zdvihat, resp sa zdvihne len par milimetrov napriklad?
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

30.9.2020
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
V Prahe si všímam ako tie novšie Škodovky na plytkých žliabkoch v krížení robia poriadny randál...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

30.9.2020
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #7:
v pripade hrotu asi prezije dlhsie ked sa po nom nejazdi (a jazdi sa po okolesnikoch v zliabkoch), ale skus sa pozriet ako vyzera prejazd vozidla takymto krizenim (skus sledovat podvozky) a tiez ako vyzeraju tie zliabky (okolesniky a ich stav bez toho aby som sa dostal na kanal velmi posudit neviem)
podla mna je hlboky zliabok lepsi ci uz z hladiska namahania vozidlovej skrine ako aj sirenia sa hluku do okolia, ako uz bolo spomenute problemom mozu byt krize kde su osi kolaji pod vacsim uhlom... ale takych kde by bolo nemozne pouzit hlboke zliabky v meste podla mna az tak uplne vela nebude.....
Odpovedať
Valec

Valec

30.9.2020
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #7:
Neviem či a aké to má technické výhody, ale prejazd hlbokým žliabkom mi subjektívne príde tichší a menej "natriasajúci".
A je jedno, či je to na novom krížení (Špitálska, 2017), alebo aj na starom (Župné nám., 2006).
Ako sú namáhané plytké žliabky možno vidieť napr. na krížení na Vazovovej a na Tomášikovej.
Odpovedať
svehlo1

svehlo1

30.9.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #3:
Tak teraz som naozaj prekvapený, vždy som si myslel, že plytké srdcovky sú lepšie a vydržia dlhšie. Vysvetlím.

Pri hlbokej srdcovke koleso vždy "padne" pri prejazde na hrot srdcovky čo ju časom úplne rozmláti a je to po celú dobu prevádzky sprevádzané hlukom pri prechode.

Pri plytkej srdcovke sa v mieste kríženia plynulo prenesie váha z kolesa na okolesník a medzera sa tak prekoná bez "pádu" a teda aj hluku. Rovnako namáhanie hrotu srdcovky je v podstate žiadne, keďže sa po ňom nejazdí.

Tak teraz neviem, kde robím logickú chybu?

PS: Vo Viedni je drvivá väčšina srdcoviek plytká a myslím, že im to funguje veľmi dobre.
Odpovedať
Jojan

Jojan

30.9.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #4:
Môže to byť aj uhlom kríženia vzhľadom na úzke kolesá, ktoré sa v BA používajú.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29.9.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #4:
Myslím si, že to bude hlavne cenou, ale možno aj nikdysatotaknerobilo.
Odpovedať
Andy

Andy

29.9.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #3:
Prečo sa vlastne všade nepoužívajú? Je to zložitejšie na výrobu a drahšie?
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29.9.2020
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #2:
Nie, hlbší žliabok rovná sa, nižšie opotrebovanie okolesníkov a srdcovky. Takéto by sa mali používať všade.
Odpovedať
svehlo1

svehlo1

29.9.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Valec #1:
To je irónia, či? 😃
Odpovedať
Valec

Valec

29.9.2020
#1 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Konečne zasa raz hlboké žliabky v krížení.
Odpovedať