Zavrieť

#7508, linka 3, Račianska ul., zastávka ŽST Vinohrady

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (21/84)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Račianska ul., zastávka ŽST Vinohrady
Dátum: 15.8.2020
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7508
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Rôzne električky na bratislavských koľajniciach (21.12.2020)
Linka: 3
Autor: Henrich Kleiner
Počet zobrazení: 2213

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si

si

23.12.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #11:
elektricka na racismyto a 21+210 ? (ano, aj racismyto nie je zrovna priatelsky prestupny terminal)
a aky je tam vlastne realne dopyt ? pokial viem tak linky odvsadial vsade sa uz rusili....
teraz tam sice pribudlo par administrativnych krabic, uvidime vsak az po skonceni tychto opatreni ci neostane viacero firiem na homeofficeoch a neusetria tak radsej zaroven na prenajmoch (a krabice ostanu prazdne)....
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

23.12.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #10:
to vyrieši smer bajkalská. Čo so smerom AS? Ten pri Slimáku na 50-ku prestupovať určite nebude.
Odpovedať
si

si

23.12.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #9:
skalicka a biely kriz su od seba kusok (a tu sa aj divim ze ich nechali obe zit)
za rozumnejsie by som povazoval upratat konecnu pri slimaku tak aby prestup medzi tangencialnymi linkami tu konciacimi a radialnymi elektrickami nebol tak neprivetivy ako je v dnesnej podobe, tahanie sadiek tadeto z dovodu neriesenia tohto problemu mi nepride ako zrovna idealny napad....
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

23.12.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #7:
ad dlhý úsek cesta na ahoj-nám. biely kríž: zabudol si na skalickú. A či už zrušili aj to priecestie?
Ad pojazdovanie busmi vs. ich ukončenie na žst. vinohrady: aha, a ako by si nahradil spojenie sever račianskej(=neoplatí sa ísť cez račko)-autobusová stanica, prípadne sever račianskej-okolie zast. bajkalská mimo špičky? Lebo ten úsek zase nie je až tak ľudoprázdny, najmä mimo špičiek...
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

21.12.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #7:
Na esíčku pri Hečkovej by hlavne pomohlo nainštalovanie mazacieho zariadenia, ale ani oprava trate by nebola na zahodenie.

Ja by som tiež nechcel pridávať priecestia "pri každej vŕbe," skôr som chcel docieliť to, aby sa mohla upraviť trasa 151, príp. niektoré priecestia zjednosmerniť ako v KV.

Aj ja by som osobne regiobusom najradšej vybudoval nejaký terminál hoci aj v Rači, ale neviem, či by električky zvládali brať také veľké množstvo cestujúcich (hlavne ráno), prípadné zlepšenie intevalu (ktorý bol 2-minútový) by už asi ani nebolo technicky možné, takže jedinou možnosťou by asi boli 45-metrové električky, ktoré by snáď problém na nejaký ten čas vyriešili.
Odpovedať
si

si

21.12.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
esicko pri heckovej napriek tomu ze nie je nijak nove je stale prejazdne vcelku dobrou rychlostou bez toho aby tam vozmi pri prejazde hadzalo
usek pred obratiskom je skoda ze sa neurobil pocas tohorocnej vyluky, tomu by sa to asi naozaj zislo; obratisko netusim, ako nevodic elektricky sa cezen v elektricke len tak nepreveziem takze neviem posudit....
z priecesti ma hlavne irituje to pri mcdonalds, ktore je uz par rokov zrusene ale este ho nik nestihol vybrat (a pri prejazde ho je vo voze citit, chcelo by podbit/upravit geometricku polohu kolaje po odstraneni)
dalsie (nove) priecestia by som na radiale nerad vidiet, aj ked zrovna medzi cestou na ahoj a nam. biely kriz je naozaj vcelku dlhy usek a napriklad pri ceste autom do lidla v tejto lokalite si pravidelne hodny kus autom nadbehnem.... kazde dalsie priecestie je potencialne koliznym bodom a aj ked tam supnes css, tak aj tak niekoho vzdy spomalis/zastavis (a nie vzdy to bude len auto)
odstranenie hrdla pri palme by bodlo, to vsak je bolest pre cestnu dopravu, so samotnou elektrickovou tratou nejak zasadne nesuvisi (no suvisi tak ze tam trci zastavka, avsak odstranenie hrdla by som rozumne videl jedine v posune/rozsireni cesty, nie zuzovanie alebo presuvanie zastavky a klukatenie trate........
pojazdovanie trate autobusmi ani nicim inym podla moznosti nie, ak sa na to pozrieme z pohladu globalneho, rozumnejsie ja zahustit skapacitnit dopravu na kolajovej radiale zeleznicnymi vozidlami (elektrickami) a aj regionalne busy koncit niekde na okraji, maximalne tak pri vozovni/zst vinohrady, odkial aj tak regionalne linky nechodia nejak vytazene....
a otvoreny zvrsok sa da vcelku jednoducho dlhodobo udrziavat, len treba aby sa to v DPB aj naucili...
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

21.12.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #3:
Máš pravdu, že pravidelná údržba trate by pomohla, ale niektoré úseky (napr. tu na ŽST Vinohrady, pri Voz. Krasňany, esíčko pri Hečkovej a trať medzi Záhumenicami a Komisárkami vrátane obratiska) by si podľa mňa rekonštrukciu zaslúžili.

Ďalej by podľa mňa bolo vhodné zrekonštruovať aj priecestia. Bolo by dobré odstrániť tie nepoužívané a namiesto nich pridať nové (týmto by sme napr. mohli upraviť trasu 151, aby sa nemusela otáčať pri OD Slimák). Ideálne by bolo, ak by boli všetky priecestia riadené CSS (ak by tam bol priestor na odbočovací pruh), aby sa znižíl počet nehôd. V neposlednom rade by sa mohlo odstrániť "hrdlo" pri bývalej Palme.

Zastávky by som určite zrekonštruoval všetky (tým myslím príp. aj presporiadanie nástupíšť tam, kde by to bolo nutné, čiže nie iba oprava súčasného stavu) a osadil na ne prístrešky ako píše Andy. Nakoniec by som sa zameral aj na autobusové zastávky a tie, kde by to bolo potrebné a možné by som zlúčil (tie, kde stojí iba X3 a N55 by sa nemuseli zlučovať, ak by tam nestáli iné linky), príp. im našiel vhodnejšie umiestnenie bližšie k električkám. V niektorých úsekoch by možno stálo za zváženie pojazďovanie trate autobusmi (vrátane regionálnych), aby nemuseli stáť v zápche.
Odpovedať
FFF13

FFF13

21.12.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
podľa mňa okrem tohto úseku a úseku pred Komisárkami to nie je až také zlé, skór chýbajú tie prístrešky
Odpovedať
Andy

Andy

21.12.2020
#4 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
A už sa nejak zabudlo, ako chceli po voľbách osadiť na zastávky na Račianskej prístrešky. Vždy keď moknem na zastávke, tak si na to spomieniem.
Odpovedať
si

si

21.12.2020
#3 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
toto nie je zrovna idealny priklad dobreho useku, ale samotna racianska keby sa troska viac povenovalo udrzbe by este vydrzat nejaku tu chvilu vedela.... z mojich pozorvani fix by pytali hlavne blataky medzi gardou a nam. biely kriz + cele prebrusit, dosypat strk a podbit (a to by bolo vhodne opakovat tak cca 1x za rok)
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

21.12.2020
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Maxi King #1:
Hlavne, že o rekonštrukcii Račianskej radiály nikde ani slovo...

Nie je dokonca ani v "ďalších rozvojových projektoch" tu na imhd. Pevne verím, že na budúci rok (keď sa už budú prerábať zastávky na Račianskom mýte, tak by toto mohlo logicky nasledovať...) sa o nej začne uvažovať a po dokončení rekonštrukcií Ružinovskej a Vajnorskej radiály sa začne aspoň plánovať a v cca 2025 by sa mohla realizovať. Nuž ale uvidíme ako to naozaj bude a či sa nedopracuje do stavu Karloveskej radiály pred rekonštrukciou...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Maxi King

Maxi King

21.12.2020
#1 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
To tu vyzerá voľajako dezolátne. Ešte aj ten krivý stĺp s kamerou alebo čím... 😂
Odpovedať