Zavrieť

Výstavba úseku s odstavnou koľajou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (3/19)
Stiahnuť materiál
Výstavba úseku s odstavnou koľajou.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 30.7.2020
Vozidlo:
Galéria: 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Postup prác na nábreží a v Karlovej Vsi (4.8.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2554

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ma178rek

7.8.2020
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #12:
Zvládať zvládala, úsek Dúbravka-KV je viac vyťažený ako KV-Molecova resp viac ľudí šlo do 4ky ale to bolo počas korony, pred koronou nevieme porovnať lebo išla 4,5 a 9 a špičke 6ka...
Ale tak asi by nebolo vhodné, aby do KV išla iba 4, predsa len ak ostane 1 linkový variant, spojenie po Obchodnej si to žiada.
Odpovedať

Petto

6.8.2020
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #12:
Podla mna by samotna L4 (okrem spicky) zvladala usek Riviera-Dubravka - t.j. sedlo s int. 5min a vikend s 7-8 int.
Odpovedať

Petto

6.8.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #11:
To by slo. A cez vikend aj kazda L9.
Odpovedať

Urbanway 2423

6.8.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #11:
Aký veľký býva vlastne dopyt na 9 medzi Riviérou a KV? Zvládala by to aj 4?
Odpovedať

Valec

6.8.2020
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #10:
Môže napr. každá druhá 9 končiť tu.
Odpovedať

Petto

6.8.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #9:
Ano, neskor urcite. Ale tento rok ak aj otvorime kompletne DK radialu, tak nevidim zmysel skratenych spojov. Zrusena 133 zase tolko ludi neviezla aby to neodviezli elektricky 4,9 v takte 2min z Molecky do centra.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

MatejBA

5.8.2020
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #7:
Pretoze treba mysliet do buducnosti? Pretoze Vallo chce buz... zavadzat parkovaciu politiku? Pretoze sa moze zistit, ze v useku Molecova - KV - Dubravka by po(cas) korone stacilo tahat elektricku do obratiska KV iba rano? 🙂 (a mozno dalsich XY dovodov, o ktorych neviem/nenapadnu ma)
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Urbanway 2423

5.8.2020
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #7:
Len sa pýtam, keďže sa o nich hovorilo, ako o hotovej veci. 🙂
Odpovedať

Petto

5.8.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Naco by si chcel vlozene spoje ? Uz pred vylukou chodili 4,9 z Karlovky kazde 4 min rano a nebolo nic natrieskane. Dalsia vec vlozene spoje kam z Riviery ? Na Safko ? 🙂
Odpovedať

Urbanway 2423

5.8.2020
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #5:
Mňa skôr znepokojuje to, že keď sa výhybka neprehodí automaticky, tak bude musieť vodič zastaviť časťou vozu v križovatke, aby ju prehodil. Inak tie vložené spoje tu pôjdu na pokyn a s asistenciou dispečera, alebo budú normálne v CP?
Odpovedať

Kotlár

5.8.2020
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
A komu by sme pomohli rýchlostnými výhybkami, druhej strane?! 😂 Z BA sa pomaly ale isto stane skanzen zastaraných riešení aj pri nových tratiach, "dúfam" že nebudú diaľkovo ovládané - vodiči by to zneužili
Odpovedať

lostrail

5.8.2020
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #3:
Toto su tzv. pomalostne vyhybky.
Odpovedať

Urbanway 2423

5.8.2020
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: FFF13 #2:
Tieto výhybky nevyzerajú, ako rýchlostné, tie rýchlostné vyzerajú, ako železničné.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

FFF13

4.8.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
ak tam nebudú rýchlostné výhybky tak to bude dosť poriadny fail
Odpovedať

IBBI

4.8.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Strasne krkolomo riesene.
Odpovedať