Reakcia na: Trammat #10:
Ja si myslím, že Karosy jazdia preto, lebo s nimi od septembra opäť počítajú aj vo väčšom počte. V súčasnosti ešte nikto stopercentne nevie, či sa bude jazdiť naďalej podľa prázdninového CP alebo podľa CP v štandardnom režime, no v druhom prípade bude treba do výpravy opäť okolo 10-15 Karos cez pracovný deň, jedine že by už začiatkom septembra stihli prísť letiskové Solarisy a nejaké kĺbáky by sa tým pádom uvoľnili...Čiže nechceli odstaviť Karosy na takmer pol roka ale odstavia sa zrejme len na leto, inak by mali s ich sprevádzkovaním omnoho viac práce. Aj vo výprave môžeme vidieť, že vždy jazdia v rannej špičke štyri. Ak by jazdili iba v prípade nutnosti tak občas by sa tam objavil aj iný typ 18m vozu a Karosa by išla len keď by už fakt nezostal žiadny voľný Sor NB 18.
Akurát, keby bolo na mne, dám ich na inú linku a nie 32, ktorá jazdí cez jeden kopec na druhý.
Jadran
Na L32 padol výber myslím preto, aby tie Karosy jazdili aj po zrušení 133 len vtedy, keď je to najviac nutné, a to v rannej špičke. Teraz behajú výlučne na 32/6 až 10, ktoré sú kvázi náhradou zrušenej 133, jazdia len v rannej špičke a kapacitne tú 32-ku aspoň posilnia (sled poradí ráno vychádza striedavo jeden kraťas, jedna Karosa).
Tie kopce podľa mňa až takú rolu nehrajú, keď som sledoval prestoje Karos ešte na 133-ke, málokedy bol dôvodom chladiaci systém. A zase, voda ti na Karose kľudne môže vyvrieť aj na 75-ke, keď má takú náladu.