Zavrieť

#7759, linka 4, Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (13/18)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 8.8.2014
Vozidlo: ČKD Tatra T3 #7759
Galéria: ČKD Tatra T3
Tétrojky (12.6.2020)
Linka: 4
Autor: mirec240
Počet zobrazení: 1723

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Urbanway 2423

15.6.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Prečo si ich potom pochvaľujú, veď pre nich to bola celkom výhodná kúpa, či nie?
Odpovedať

S499.1023

15.6.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Pretože to je Brno.
Odpovedať

Urbanway 2423

15.6.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #10:
Prečo ich potom Brno nakúpilo, bude ich modernizovať?
Odpovedať

Viko

15.6.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Jednak kvôli platňovým dverám na T6, ktoré sú problematické pre vodičov výhľad i vyššie hrany zastávok (prerábku nacenili ako nerentabilnú), plus zavážila i nemožnosť ich wanizácie (čo samo osebe je v horizonte 2020+ streštené, ale tak holt na nové im nikto nedal a "T3 patria k Prahe").
Odpovedať

Mhr1

15.6.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
V Prahe si predsa nenechali odporové T3, len pár kusov na nostalgické jazdy. A samozrejme, že modernizované T3P, po GO, s opieskovaným skeletom, antikoróznou úpravou a výzbrojou TV Progres sú modernejšie ako T6 bez GO s výzbrojou TV3! V Bratislave to bude, dúfam, platiť rovnako, že skôr odídu T6 ako T3P! A časť T3P má v Prahe, rovnako ako 5 bratislavských, aj nové skelety.
Odpovedať

Urbanway 2423

15.6.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #6:
Prečo si vlastne v Prahe radšej nechali T3, ako T6?
Odpovedať

Minko

15.6.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #6:
toto video poznám 👍 každopádne v tej hneď v úvode sú aspoň vymenené sedačky. 😁
Odpovedať

Miro

13.6.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Minko #5:
Pohľad vodiča:

https://www.youtube.com/watch?v=lm1wxieFn20&t=0
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Minko

12.6.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
okrem teba uvedených tepelnozvuková izolácia, komfort prepravy napríklad? Existuje dokument, kde sa na tie električky respondenti v TV ponosovali v čase keď prišli ako nové. A nejde len o nízkopodlažnosť ako takú, ale ak tie schodíky čo majú sú teda poriadne strmé.
Odpovedať

si

12.6.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #2:
na druhej strane okrem klimatizacie (ktora sa ale da domontovat) a nizkej podlahy (v tomto maju viac-menej smolu), co im z dnesneho hladiska chyba ?
Odpovedať

N/A

12.6.2020
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #2:
Pravda, doba sa zmenila, nároky a požiadavky sú iné.
Odpovedať

Minko

12.6.2020
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #1:
kroté však svoje dávno odslúžili a je už aj po funuse aby svoje miesto prenechali mladším a modernejším strojom a zaujali čestné miesto v historických zbierkach.😃
Odpovedať

N/A

12.6.2020
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Najkrajšie a najikonickejšie električky. Česť pánovi Františkovi Kardausovi. 🙂
Odpovedať