Zavrieť

Výstavba druhého autobusového nástupišťa a chodníka k zastávke v obratisku Kútiky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Výstavba druhého autobusového nástupišťa a chodníka k zastávke v obratisku Kútiky.
Príspevok:
Lokalita: Obratisko Kútiky
Dátum: 13.4.2020
Vozidlo:
Galéria: 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Pokračujúce práce v Karlovej Vsi a na nábreží (14.4.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3665

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
guest

guest

16.4.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #9:
Žiaľ môj známy, dávny beusák, mi to už neobjasní. Ani 500+ tis. km mu nedalo večný život.
Ďakujem obšírne za vysvetlenie.
Odpovedať
Ike

Ike

16.4.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #7:
1. Ten chodník má šírku podľa príslušnej STN. Nie je to tranzitný chodník.

2. Predpokladaný účel zastávky je prestup na NAD. To znamená, že ak dôjde k stavu NAD, budú tu prestupovať kvantá ľudí.

3. Existuje predpoklad, že NAD by mohla byť realizovaná kĺbovým vozidlom, ktoré bude nízkopodlažné. Bolo by trestuhodné to nevyužiť.

4. Keď zastaví kĺbové (ale aj nekĺbové) vozidlo v zákrute, zadné dvere môžu byť aj meter vzdialené od nástupnej hrany (záleží od rázvoru, rejdu a samozrejme polomeru nástupišťa), to sa umocňuje pri kĺbovom. Treba si uvedomiť, že niektorí vodiči MHD sú možno horší ako vodiči osobákov a to, že poznáš 5 vodičov, ktorí zastavia na 5 mm k obrubníku, neznamená, že každý. Musíš použiť Paretov prístup a prispôsobiť to najhoršiemu z prvých 80 % vodičov.

5. Kĺbové vozidlo však potrebuje relatívne malý (ale potrebuje) priestor pre rovnú jazdu a krásne sa vyrovná. To umožní pristavenie všetkých dverí kĺbového autobusu na vzdialenosť kroku a menej od nástupištia.

6. Akékoľvek zmenšovanie polomeru obratiska ti zmenšuje dĺžku nástupišťa (vieš, že medzi obsahom kružnice a obvodom je vzťah)
a zvyšuje šancu, že ak vozidlo ostane v oblúku, budú zadné dvere ďalej od nástupištia (preto spomínam nástupište na Búdkovej pre L203).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

16.4.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #5:
Kde vidíš neslušnosť, expert na jazdu s kĺbovým vozidlom?
Odpovedať
guest

guest

16.4.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #6:
Toto som nepochopil, ak to nemá byť irónia, že by sa skrátilo nástupište o 30m a zmenšil polomer oblúka cca o 1%.
Odpovedať
Ike

Ike

16.4.2020
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #5:
1. Skrátil by si nástupište
2. Spôsobil by si ťažkosti pri pristavení vozidla k nástupišťu, hlavne vlek kĺbového vozidla (pozri sa napr. na Búdkovú).
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
guest

guest

16.4.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
S499, trošku slušnosti vo vyjadrovaní by sa zišlo... a nie len v tejto diskusii.
Ak je to potrebná šírka cesty tak cesta mohla byť kľudne o meter posunutá vľavo a nástupište mohlo byť širšie. Ak by posunu cesty bránil nejaký strom to by bolo iné. Žiaľ tu zbytočne padli stromy o obvodom cez 1 meter. Teraz po niektorých tam zostali pne.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

16.4.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Tak tu budú chodiť busy možno raz za mesiac v prípade mimoriadností takže to stačí či??
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

16.4.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #2:
Tak špeciálne Teba by som tam poslal s kĺbákom, či by Ti tá šírka stačila...
Odpovedať
guest

guest

15.4.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Áno, hlavne že cesta má šírku na 1,5 BUSu...
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

14.4.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Nie je to nástupište trochu úzke?
Odpovedať