Zavrieť

#6843 využíva nový buspruh v smere k Americkému námestiu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
#6843 využíva nový buspruh v smere k Americkému námestiu.
Príspevok:
Lokalita: Záhradnícka ul.
Dátum: 11.2.2020
Vozidlo: Škoda 31 Tr SOR #6843
Galéria: Škoda 31 Tr SOR
Buspruhy
Trolejbusy na fotografiách (6.7.2020)
Linka: 202
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 1971

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
MatejBA

MatejBA

8.7.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ivanbuto #13:
Sme hlavne mesto krajiny EU, jeden s najbohatsich regionov v EU (papierovo) a mame sa tvarit, ze balkanske (nedo)riesenia su v pohode?
Odpovedať
<a href='mailto:ibutora [zavinac] atlas [bodka] sk' >ivanbuto</a>

ivanbuto

8.7.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Solider #8:
Aby sme boli trochu pozitívnejší, v smere z mesta po úprave značenia v okolí zastávky Karadžičova som mal minulý piatok dobrú skúsenosť, že v buspruhu napriek jeho nedostatočnej šírke bolo možné obísť šóru vozidiel od Justičáku až po zastávku, a teda buspruh splnil svoj účel.
Vnímajme, že buspruhy štandardných šírok sa tu nedajú pri konfigurácii 2+2 pruhov spraviť. Áno, mohli by byť vnútorné ešte užšie a vonkajšie širšie, ale stálo by to nevyhovovalo. Vnímajme tiež, že je to dočasné riešenie, výhľadovo bude do centra a cez centrum chodiť menej vozidiel (parkovacia politika a ďalšie obmedzenia), a taktiež sa to trochu odľahčí po otvorení Ml. nív.
Máte v mnohom v kritike pravdu, ale skúsme vnímať aj pozitíva.
Odpovedať
ceres

ceres

7.7.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A neobieha len cyklistu? 🙂
Odpovedať
Solider

Solider

7.7.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #10:
Veď práve to, že nemenila. Tu sa jazdilo vo vnútorných pruhoch, nielen teda kvôli tým kanálovým poklopom, ale aj kvôli tomu, že ten pruh je širší.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7.7.2020
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
Ako je to možné? Šírka pruhu sa nemenila, nie? Teda by mala zodpovedať potrebným hodnotám...

Totiž, ak by sa v každom projekte mala nechávať vata na rozpad krajnice, odstavovanie vozidiel a podobné záležitosti, môžeme cesty rovno pozatvárať, lebo zodpovední stratia akúkoľvek motiváciu ich udržiavať a strážiť.

Myslím si, že diskusia sa nedá zjednodušiť na to, že súčasný/minulý projektant bol blb. Skôr by sa zišlo vyriešiť, či sme ochotní miesto tejto potemkiniády vydržať komplet prekopávku ulice, alebo sa zavedie Gagarinka režim s najužšími vnútornými pruhmi a nákladnou dopravou v "buspruhoch".
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7.7.2020
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #7:
Milujem tieto múdre bláboly. Keď sa každý venuje všetkému bez ohľadu na akékoľvek kompetencie, je z toho akurát chaos a anarchia. Nás zabíja práve to, že "ja to mám riešiť, ale nebudem, lebo veď sa toho chopí niekto, keď mu to začne vadiť".

Ale veď povedz konkrétne, čo mal projektant urobiť? Vziať vysokozdvižnú plošinu a pílu? Presviedčať všetkých projektantov na Slovensku, nech nikto na tú ulicu neodovzdá projekt kým nebude plne prejazdná? Nútiť zadávaťeľa, že vlastne chcel zadať nie buspruh na kraji, ale prehodenie pruhov a výškové obmedzenie?
Odpovedať
Solider

Solider

7.7.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
V tom pruhu sa dá ísť úplne pri obrubníku, ale stále sa ide kolesami po čiare a zrkadlom teda za čiarou, čo nie je v poriadku. Samozrejme, projektant nikdy nemyslí na také veci, ako sú vyvalené obrubníky, parkujúce autá s nesklopenými späťákmi, prečnievajúce stromy, ale tu je skôr problém šírka vyhradeného jazdného pruhu, ktorá je nedostatočná v oboch smeroch.

A ak stojí auto v kolóne vo vnútornom pruhu najbližšie k pravej čiare, tak výhoda buspruhu končí - trolejbus stojí. Ale veď uvidíš sám 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
lostrail

lostrail

7.7.2020
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #6:
Slovensko raz umrie na chorobu zvanu "to je problem niekoho ineho". Jej symptomy vidime absolutne vsade.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7.7.2020
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
Nie je chybou projektanta, že správca komunikácie neudržiava prejazdný profil voľný.
Odpovedať
Ike

Ike

7.7.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Neviem či je problémový ten jazdný pruh, alebo skôr prejazdný profil a umiestnenie značiek a stromov. Možno sa pri projektovaní zabudlo na tretí, pri väčšine áut nepodstatný rozmer - výšku. Všimni si, že ten trolejbus ide možno aj 1,5 m od obrubníka (ak predĺžiš os kolesa, tak zrejme míňa aj písmeno "U" v nápise "BUS").
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Solider

Solider

6.7.2020
#4 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #3:
Je. Ako môže podľa STN byť vyhradený jazdný pruh pre vozidlá taký, že z neho obrysom pretŕčajú? Kto bude na vine v prípade nehody?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

6.7.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #2:
mám pocit že vnútorný pruh je širší ako bus pruh
Odpovedať
Jadran

Jadran

6.7.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #1:
Nebyť tam tých stromov a príliš blízkych značiek, zmestil by sa v pohode.
Odpovedať
Solider

Solider

6.7.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Do ktorého sa ani nezmestí 😂
Odpovedať