Nový typ označníka električkovej zastávky.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Kobenhavn1.12.2019 11:29 #11 Re:
Reakcia na #9 od IBBI:
Ja si myslím, že 3 pôjde zo Špitálskej na Námestie Ľudovíta Štúra a potom cez Šafko na Špitálsku a naspäť do Rače (úplne totožne, ako kedysi 11). A podľa toho, čo je na obrázku, do Karlovky pôjdu 4 a 9 s tým, že 9 pôjde z Obchodnej cez tunel do Karlovky a 4 pôjde z nábrežia do Karlovky s tým, že po dokončení rekonštrukcie bude predĺžená do Dúbravky.
Ma178rek1.12.2019 7:52 #10 Re:
Reakcia na #7 od JFCX:
Ešte aj posilnenie mimo špičky .. možno mimo spičky by sa hodil 5 minútový intervak, v rannej v čase najváčšieho nápiru by som dal striedavý 3/4
IBBI30.11.2019 22:35 #9 Re:
9 bude jazdit odkial do KV? A 3 bude ako vyzerat? Resp. je niekde rozpis liniek po otvoreni Karlovky?
Kobenhavn30.11.2019 22:06 #8 Re:
Reakcia na #7 od JFCX:
Áno, ale obe v intervale 4 minúty, takže ostane zachovaný počet spojov a taktiež spoločný interval 2 minúty 🙂
JFCX30.11.2019 14:04 #7 Re:
To do Karlovej Vsi majú definitívne chodiť iba dve linky?
3pa3ck330.11.2019 9:45  +1#6 Re:
Reakcia na #5 od Vladimír:
Podľa mňa bu stačilo, ak by STN boli bezplatne prístupné na internete (napokon, podľ autorského zákona nie sú technické normy, podobne ako napr. zákony, predmetom autorského práva).
Vladimír30.11.2019 9:15  +1#5 Re:
Reakcia na #4 od 3pa3ck3:
Ale ako inak to definovať bez toho, aby bol zákonom stanovený záväzný jednotný vzhľad označníka? Toto zrejme tiež nechceme.

Alebo budeme označníky dupľovať ešte aj dopravnou značkou a tým posilňovať "značkoradia" na našich cestách?
3pa3ck330.11.2019 9:10  +1#4 Re:
Reakcia na #2 od Vladimír:
Mne príde zvláštne už len odvolávanie sa zákona na technickú normu, ktorá nie je verejne prístupná (ako to potom môže byť všeobecne záväzný predpis... 🤔 )
Jadran30.11.2019 8:49  +3#3 Re:
Nepomôžem si, ale mne príde i samotný nápis názvu zastávky nejaký zbytočne moc malý.
Vladimír29.11.2019 22:22  +2#2 Re:
Reakcia na #1 od Traverso:
Podľa príslušnej STN má mať označník električkovej zastávky v modro orámovanom poli symbol električky. Ja si myslím, že plniac túto požiadavku normy vytrieskali z označníka grafické maximum.

Výraznejšie sa odchyľovať od normy by som neodporúčal. Mohlo by sa potom stať, že v sporných prípadoch polícia nebude konať pri blokovaní zastávky gumokolom, lebo veď odkiaľ mal vodič vedieť, že toto je označník?
Traverso29.11.2019 17:27 -1 +3#1 Re:
Je to pokrok proti pôvodnému typu označníkov, má však pár nedostatkov:
- Označenie nástupnej hrany (B) je tak malé že je prakticky neupoužiteľné. Aby bolo nápomocné pre nájdenie správnej nástupnej hrany podľa spojenia v mobilnej aplikácii, musí byť viditeľné z veľkej vzdialenosti
- Symbol električky je úplne zbytočný, namiesto neho by tam pojne mohlo byť v modrom rámiku veľké písmeno nástupnej hrany. Ako napríklad tu: https://www.google.com/maps/@57.6995997,11.9446165,3a,75y,107.76h,76.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssFFHNIoTGKvQs_W_xqkCmg!2e0!7i16384!8i8192

Galérie (1/1)